замовити дзвінок
+38 044 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
44
2

Джерела: seroundtable.com, searchengineland.com, semrush.com.

Google підтвердив, що оновлення ядра від травня 2022 року завершено.

На розгортання оновлення пішло 15 днів, починаючи з 25 травня 2022 р. і закінчуючи 9 червня 2022 р..

Розберемось, як саме проходив травневий апдейт, які сфери найбільш постраждали та що про нього говорять сеошники.

Як проходив травневий апдейт Гугл

Судячи з отриманих даних, це оновлення було великим і швидко розгорталося для багатьох запитів, які відстежуються постачальниками даних. І ми справді бачили деякі зрушення у волатильності. Після початкового оновлення найсильніші поштовхи були приблизно 5 червня, і це були останні коливання оновлення.

Короткі відомості про оновлення Broad Core від Google, травень 2022 р.:

  • Назва: Google Broad Core Update, травень 2022 р.
  • Запущений: 25 травня 2022 р., близька 23:30 за східним часом.
  • Цілі: оновлення розглядає всі типи контенту.
  • Покарання: це не покарання, апдейт просуває або винагороджує хороші сторінки.
  • Глобальне: це глобальне оновлення, що впливає на всі регіони та всі мови.
  • Вплив: Google не повідомив, який відсоток запитів або пошукових запитів був порушений цим оновленням.
  • Discover: Основні оновлення впливають на Google Discover та інші функції, а також на фрагменти функцій та багато іншого.
  • Відновлення: якщо ви постраждали від цього, вам потрібно буде переглянути свій контент і подивитися, чи зможете ви досягти більшого успіху за допомогою основної поради з оновлення Google.
  • Оновлення: Google періодично оновлюватиме цей алгоритм, але може не повідомляти про ці оновлення в майбутньому. Можливо, це те, що ми бачили за останні кілька тижнів, або всі ці непідтверджені оновлення Google.

Усі інструменти відстеження Google показують сплеск 5 червня.

Ось що ми бачимо з інструментів:

Moz:

Moz weather May Google update 2022

Semrush:

Semrush weather May Google update 2022

RankRanger:

RankRanger risk level May Google update 2022

SerpMetrics:

SERPmetrics flux May Google update 2022

Algoroo:

Algoroo May Google update 2022 desktop

SerpStat:

SerpStat May Google update 2022

AdvancedWebRanking:

AdvancedWebRanking

А тепер порівняємо походження травневого та листопадового апдейтів.


May 2022 core update vs. November 2021 Core Update

Якщо подивитися на пікові рівні волатильності рангів, травневе оновлення ядра 2022 здається таким же потужним, як і листопадове оновлення ядра 2021 року.

May 2022 Core Update

Пікові рівні волатильності, що спостерігаються під час травневого поновлення, майже завжди перевищують 9/10 по вертикалі. Загалом середній піковий рівень волатильності становив 9,4 на настільних та мобільних пристроях. Це відповідає рівню основного оновлення за листопад 2021 року, під час якого пікові рівні становили 9,3 як на робочих столах, так і на мобільних.

Якщо ми подивимося на зміну середнього рівня волатильності, то побачимо, що базове оновлення листопаду 2021 року справило значно більший вплив. Це призвело до більшої зміни базового рівня волатильності, що існувала до оновлення.

May 2022 core update vs. November 2021 Core Update

Зокрема, у листопадовому оновленні ядра 2021 р. рівень волатильності рангу перед оновленням було знижено з 5,6 до 9,3 на десктопах. Для порівняння, перед травневим оновленням ядра 2022 року рівень базової волатильності був набагато вищим, рівень перед оновленням був 6,4 на настільному комп’ютері, який збільшився до 9,4 під час оновлення.

Хоча найвищі рівні волатильності, що спостерігалися під час обох оновлень, були досить схожими, їм довелося піднятися ще під час базового оновлення від листопада 2021 року. Певна залишкова волатильність існувала до початку травневого оновлення, тому, схоже, воно не було таким значним, як листопадове.

Коли ми дивимося на зміни для кожного пристрою, показники для настільних та мобільних пристроїв під час травневого оновлення виявилися схожими з точки зору пікової волатильності, де на обох пристроях було досягнуто рівень 9,4:

Травневий апдейт Гугл пік волатильності

Проте збільшення волатильності у порівнянні з рівнями до оновлення трохи відрізнялося на різних пристроях, оскільки до оновлення мобільні пристрої демонстрували трохи більшу волатильність.

Травневий апдейт Гугл десктоп мобільні

Схоже, у цьому випадку не відбулося будь-яких кардинальних змін у конкретних вертикалях, оскільки найбільш зачеплені вертикалі були однаковими на всіх пристроях.

На десктопах наступні вертикалі показали найбільше зростання волатильності рангів:

Волатильність десктоп

На мобільних пристроях Здоров’я замінило Подорожі в п’ятірці найбільш постраждалих вертикалей:

Волатильність мобільні

В обох випадках Нерухомість була єдиною вертикаллю, в якій спостерігалося збільшення волатильності на понад 5 пунктів на різних пристроях, зі збільшенням на 5,4 на настільних комп’ютерах і на 5,3 на мобільних пристроях. Однак інформації, яка б вказувала на те, що це оновлення націлене на конкретні ніші, не було.

З цього погляду основні оновлення від травня 2022 р. та листопада 2021 р. здаються однаково сильними за їхнім впливом на волатильність рангів.


Як вплинув травневий апдейт Гугл 2022 на видачу

Звичайно, ми все ще оцінюємо повний вплив оновлення, оскільки зміни продовжують формуватися з часом. І щоб отримати уявлення про початковий вплив та масштаби базового оновлення від травня 2022 року, у Semrush провели дослідження, звідки взялися нові рейтингові URL-адреси, якщо цього разу вони з’являться у першій десятці.

Тут, як і в базовому оновленні за листопад 2021 р., 6,7% з 10 кращих результатів раніше були вищими за 20-ю позицію. Це досить типово для основного оновлення і вказує на те, що в травні відбулися деякі значні зрушення в рейтингу, але ще невідомо, чи це ознака сталості впливу оновлень Google.

Щоб краще зрозуміти це, у Semrush також розглянули 20 найкращих результатів загалом, щоб побачити попередні позиції нових URL-адрес у рейтингу. Тут понад 17% URL-адрес з топ-20 прийшли з-за меж 20-ї позиції.

І знову результати схожі на листопадове базове оновлення 2021 року, під час якого 16,2% нових URL-адрес у топ-20 результатів ранжувалися вище 20-ї позиції до оновлення.

Паритет між приростом та втратою рейтингу

Поки ми продовжуємо аналізувати вплив цих алгоритмічних змін, ми знаємо, різні оновлення можуть відображати різні шаблони ранжування. Наприклад, у деяких випадках, незважаючи на різке зниження рейтингу, Google буде поступово покращувати рейтинг URL-адрес, що залишилися на першій сторінці на одну або дві позиції, щоб замінити URL-адреси, знижені в пошуковій видачі (або хоча б з першої сторінки пошукової видачі).

Щоб краще оцінити поведінку основного оновлення за травень 2022 р., Semrush проаналізували середнє збільшення та зменшення позиції URL-адрес в результаті змін. Як різні галузі взаємодіяли одна з одною на мобільних та настільних комп’ютерах?

Збільшення та зменшення позиції URL-адрес

У більшості випадків спостерігається загальна рівність між випадками втрати та підвищення рейтингу URL-адрес. В цілому URL-адреси, що втратили позиції в рейтингу, втратили в середньому 3,8 позиції, а ті, які покращили рейтинг, отримали в середньому 3,4 позиції.

Були деякі вертикалі, які відхилялися від цієї моделі, такі як Мистецтво та розваги та Книги та література – ​​кожен втратив більше, ніж придбав. Ця потреба зосередитися на створенні якісного контенту (включно з розглядом EAT), актуального для вашої аудиторії, є універсальною.

Важко діагностувати причини невідповідності. Вони можуть змінюватись від того, як Google використовує функції SERP у будь-якій заданій вертикалі, до контенту, доступного для Google, і його схильності значно винагороджувати його.

На зміни в рейтингу в результаті оновлення алгоритмів слід дивитися в довгостроковій перспективі. Якими б реальними не були негативні зміни в ранживанні, основні оновлення можуть відкрити нові можливості для сайтів (і навіть у разі негативного впливу завжди є можливість внести покращення, які врешті-решт призведуть до довгострокового зростання).

Якщо ми поглянемо на 100 найкращих веб-сайтів, які зазнали найбільших втрат і прибутків, як це було після оновлення ядра за листопад 2021 року, побачимо, що:

  • Переможці травневого оновлення піднялися приблизно на 31,4 позиції за середньої позиції 10,2. Для порівняння: листопадові переможці набрали 33,6 позиції.
  • Ті, на кого оновлення вплинуло найсильніше, втратили близько 34,9 позицій. У листопаді вони втратили 27,6 позиції.

Таким чином, ви можете бачити, що більшість, а не всі інструменти дуже волатильні 5 червня або близько того, що цілком нормально. І що ми зазвичай і бачимо такі поштовхи після випуску основного оновлення.


SEO-спільнота про оновлення

SEO-спільноти. На форумі вебмайстрів WebmasterWorld відбувається постійне обговорення результатів травневого оновлення. Найжвавішою була дискусія приблизно 5 червня, починаючи з 4 червня.

Оптимізаторам оновлення ядра від травня 2022 року здається набагато більшим, ніж оновлення ядра від листопада 2021 року. На відміну від основного оновлення за листопад 2021 року, коли час для цього оновлення був не найкращим, тобто якраз у найзавантаженіший сезон онлайн-покупок, для роздрібних продавців травневе оновлення було заплановано набагато краще.

Що робити, якщо сайт знизили. Google дав пораду, що слід враховувати, якщо в минулому вас негативно вплинуло оновлення ядра. Немає конкретних дій, які потрібно зробити для відновлення, і дійсно негативний вплив на ранжування може не означати, що з вашими сторінками щось не так. Проте Google запропонував список питань, які слід враховувати, якщо ваш сайт зазнає оновлення ядра. Google сказав, що ви можете побачити деяке відновлення між оновленнями ядра, але найбільша зміна, яку ви побачите, відбудеться після іншого оновлення ядра.

Список питань від Google, які слід враховувати при оцінці вашого контенту:

  • Чи надає контент оригінальну інформацію, звіти, дослідження чи аналіз?
  • Чи надає зміст суттєвий, повний або всебічний опис теми?
  • Чи надає контент глибокий аналіз чи цікаву інформацію, яка виходить за рамки очевидного?
  • Якщо контент заснований на інших джерелах, чи уникає він простого копіювання або перезапису цих джерел, а натомість забезпечує суттєву додаткову цінність та оригінальність?
  • Чи містить заголовок та/або назву сторінки описовий та корисний виклад змісту?
  • Чи уникає заголовок та/або заголовок сторінки перебільшення чи шоку?
  • Чи ця сторінка є такою, яку ви захочете додати до закладок, поділитися з другом або порекомендувати?
  • Чи очікуєте ви побачити цей контент у друкованому журналі, енциклопедії чи книзі або на нього посилатися?

Звичайно, ми все ще оцінюємо повний вплив оновлення, оскільки зміни продовжують формуватися з часом.

Поки ми продовжуємо аналізувати вплив цих алгоритмічних змін, ми знаємо, різні оновлення можуть відображати різні шаблони ранжування. Наприклад, в деяких випадках, незважаючи на різке зниження рейтингу, Google буде поступово покращувати рейтинг URL-адрес, що залишилися, на першій сторінці на одну або дві позиції, щоб замінити URL-адреси, знижені в пошуковій видачі (або хоча б з першої сторінки пошукової видачі).

Як й у випадку з усіма основними оновленнями, SEO-спеціалістам слід звернути увагу на якість контенту, якщо ви бачите, що оновлення негативно впливає на ваш рейтинг та трафік. Не трапляйте у пастку, зосереджуючись на втраті рангу.

Перш ніж виділяти важливі ресурси на внесення змін до свого сайту, переконайтеся, що втрата рейтингу впливає на ключові слова, які є життєво важливими для успішного просування вашого сайту, і в результаті означатиме реальну втрату трафіку.

Тільки тоді ви зможете почати розуміти та планувати, на чому зосередити свою увагу, від створення контенту, який ідеально відповідає вашій ніші, до повної оптимізації контенту, яким ви вже володієте.


On Page SEO

On-Page SEO: що це таке

Як отримувати нових SEO-клієнтів. 11 способів

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.