замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
58
2

У цьому місяці Instagram крім поновлення інтерфейсу викотив новинку під назвою Путівник або Гід.

Раніше в тестовому режимі путівники були доступні для категорії «Здоров’я». А відтепер гайди можна створювати в таких категоріях як «Місця», «Публікації» та «Продукти». 

Guides Instagram official blog

Рис. 1 - Офіціальний блог Instagram

Ми вже встигли застосувати путівник на практиці. Наводимо інструкцію з налаштування.


1. Навіщо потрібен гід?

Щоб зробити міні-презентацію своєї сторінки про вашу компанію. Так як гідів можна створити деяку кількість, власники сторінок зможуть створювати добірки своїх товарів й одразу ділитися цими вибірками з клієнтами та підписниками.

У вас є можливість зробити репост гіда в Сторіс, або відправити гід будь-якому своєму підписнику.

Ще варіант для використання гіда – нагадати або підняти активність деяких своїх постів зі стрічки. При кліці на картку в гіді ви автоматично потрапляєте під картинку з постом зі стрічки.


2. Кому підійде гід?

Практично будь-якому користувачеві: від особистого блога до магазину.

В особистому блозі в гід можна зібрати короткий огляд-знайомство з вами, висвітлити тему, яка вам важлива.

Магазин може зібрати добірки по товарах, щоб на питання: “яку косметику порадите для чутливої ​​шкіри” можна було одразу відправити гід по цих товарах.

Гід схожий за аналогією з хештегом, які магазини раніше використовували як збір товарів однієї категорії, або збору постів однієї тематики для зручності користування.


3. Як знайти та створити гід?

Форма створення гіда знаходиться у верхній частині сторінки праворуч, де великий «+»:

Guide Instagram form

Рис. 2 – Форма створення гіда

Обираєте “Путівник”:

Guide Instagram

Рис. 3 – Вибір вікна Путівника

Далі у вас є вибір: зробити гід по місцях чи по постах.

  • Місця – рекомендації від вас, по місцях у вашому місті або за його межами.
  • Публікації – створені або збережені вами пости.

Guide Instagram places or content

Рис. 4 – Вибір гіда по місцях та по постах

Потім ви потрапляєте на сторінку, на якій вам пропонують обрати пости для гіда. Ми вибрали напрямки нашої компанії, просуванням яких займаємося, й помістили в гід.

Guide Instagram choosing the content

Рис. 5 – Вибір публікацій

У вас є можливість дати заголовок та опис для кожної обраної вами картки.

Guide Instagram content

Рис. 6 – Тема й опис для кожної обраної картки

Гід на сторінці з’явиться в ряду зі стрічкою, IGTV та відмітками вас на інших акаунтах.

Guide Instagram

Рис. 7 – Розташування гіда в акаунті

Впроваджуйте та користуйтеся новою фішкою.


Поколение Z или TikTokеров

Покоління Z або TikTokерів

Зміна вікна атрибуції в Facebook для iOS 14

Контент-креатор Instagram

Чи необхідний контент-менеджер бізнесу в Інстаграм?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.