замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
32
2

Новий рік почався, потрібно дивувати підписників новим контентом. А де брати ідеї для публікацій, якщо свій список ви вже спустошили?

Відмінність успішних блогів та пабліків у тому, що контент там різноплановий й цікавий для читача. Якщо вам здається, що запас ідей для нових матеріалів вичерпався, то в цій статті ми зібрали джерела та ідеї, з яких й самі беремо натхнення.

Контент - це в першу чергу ваша візитна картка. Люди підписуються не тільки на паблік, теми яких їх цікавлять, а й часто на співтовариства, які просто цікаво читати. Це дозволяє набрати аудиторію серед користувачів, чий портрет частково/повністю відрізняється від вашої ЦА.

Читайте нижче, які ідеї допоможуть вам урізноманітнити публікації в блозі компанії та де можна знайти нові теми.


1. Форуми, блоги

По суті, невичерпне джерело нових ідей. Люди люблять обговорювати наболілі теми й говорять про це простою мовою. Почитайте пости з цікавої вам тематики, знайдіть відповідні форуми й там обов’язково натрапите на ідею. Може бути, вона і сама вас відвідає. Цілком ймовірно, що з питань часто обговорюваних на форумі можна створити свою статтю або розширити існуючий матеріал.

Идеи для контента

Рис. 1 – У блогах профільних компаній завжди повно ідей для контенту


2. Конкуренти

Бути конкурентом для інших компаній у своїй ніші можна і за допомогою постингу статей на теми, які або перегукуються, або пропонують новий контент за темою. Вивчаючи та знаходячи теми, які спрацювали у конкурентів, подумайте, як саме ви можете використовувати їх на своєму порталі.

Знайдіть топові компанії у вашому сегменті бізнесу і регулярно читайте їх, щоб розуміти, яку інформацію використовують вони для залучення уваги.

Також можна скористатися підказкою з Ahrefs – вбити адресу потрібного сайту-конкурента й у вкладці “Топ-сторінки” подивитися, які статті набрали щонайбільше трафіку:

Идеи контента

Рис. 2 – Аналіз “Топ-сторінок” в Ahrefs

Проклікайте найближчих конкурентів або найавторитетніші сайти й візьміть їх ідеї собі. Перетворіть, доповніть, покращіть, nf викладіть у себе.


3. Аналіз пошукових запитів

Робочий спосіб знайти те, що цікавить користувачів – проаналізувати те, що вони шукають в пошуку, пов’язане з вашою тематикою. У таких сервісах як Вордстат та Serpstat можна ввести слово і подивитися статистику запитів, що включають це слово.

Контент идеи

Рис. 3 – Статистика за запитом “seo просування” в Seprstat

Контент идеи блог

Рис. 4 – Динаміка популярності запиту “робота на дому”

Якщо у вас запущена реклама, то можна подивитися звіт “Пошукові запити” в акаунті Google Ads. З його допомогою можна знайти популярні запити та якраз нову тему для контенту.

Контент блог идеи

Рис. 5 – У колонці Кліки показано кількість кліків для кожного запиту (чим цифра більше, тим популярнішим є запит)


4. Аналіз зворотних посилань

Якщо ви вивчаєте своїх конкурентів, то напевно проводили аналіз посилального профілю. У його результатах можна знайти сторінки на які найбільше посилаються. Тематику таких сторінок можна використовувати як основу для написання власного контенту.

Наприклад, в Ahrefs можна знайти сторінки на сайті, на які посилаються найбільше (Best by Links). І побачити докладний звіт по сторінках

Контент для блога идеи

Рис. 6 – Вкладка “Best by Links” в Ahrefs

Або використовувати Serpstat, Netpeak Checker, Majestic, Search Console, Semrush.


5. Запитайте в підписників

Ваша аудиторія знає, що їй потрібно. Поцікавтеся і складіть список того, що хочуть знати ваші читачі. Це добре працює для блогерів в Інстаграмі, які під виглядом опитувальника черпають нові ідеї для постів.

Идеи для блога

Рис. 7 – Підписники можуть підкинути масу нових ідей для постів

Читати коментарі, відповіді своїх фоловерів дуже важливо, адже там теж повно ідей, питань. І на них потрібно відповісти.


6. Ситуативний маркетинг

На відміну від інших джерел, до сітуативного маркетингу можна вдатися тільки при настанні тієї самої події з якою можна зв’язати пост. На практиці видно, що зв’язок вашого продукту і бізнесу з будь-яким приводом (які раз у раз виникають на рівному місці) – справа фантазії та бажання.

Ось вам кілька прикладів, в яких імениті компанії (Ford, Guinness і ін.) використовують пандемію як засіб маркетингу і залучення нових клієнтів, підписників.

Так що не бійтеся пов’язувати інформацію з подіями у світі. Використання інфоприводів наблизить вас до аудиторії й покаже, що ви в курсі подій навколо.


7. Використовуйте власні кейси

Якщо ви працюєте в B2B-сегменті, швидше за все у вас є кейси, якими варто поділитися. Це не повинен бути сухий текст про графіки та цифри. Можливо це буде статистика розбавлена курйозними ситуаціями або ж ви випробували абсолютно нові техніки маркетингу, про які мало говорять. Діліться своїм досвідом, познайомте читача з вами ще більше – ваші зусилля оцінять.


8. Запасайтеся ідеями

У будь-яку тему можна заглибитися і знайти те, про що ви ще ніколи не розповідали. Складіть за допомогою таблиці списки тем статей за напрямками. Якщо тема дуже велика, наприклад, SEO-просування, то краще її розбити на підрозділи. Вже в цих пунктах варто прописувати аспекти та додавати ідеї про що можна писати текст. Для пошукової оптимізації такими розділами можуть бути внутрішня і зовнішня оптимізація.

SEO Внутрішня оптимізація Структура сайту
  • що це?
  • як скласти?
  • рекомендації
Семантичне ядро
  • як зібрати?
  • як почистити?
Контент
  • який контент писати
  • оновлення старого контенту
Метатеги
  • як заповнювати метатеги?
Юзабіліті
  • як зробити сайт зручним для користувача?
  • навіщо потрібна пагінація?
Перелінковка
  • навіщо потрібно розставляти посилання в тексті?
Метадані
  • чи впливають метадані на ранжування?
Комерційні фактори (КФ)
  • що входить до КФ?
  • як впливають КФ на довіру покупців?
Аналіз посилального профілю
  • як почистити посилальний профіль?
  • на що впливають атрибути dofollow та nofollow?
Зовнішня оптимізація Стратегія лінкбилдингу
  • за допомогою яких сервісів аналізувати конкурентів?
  • чому зовнішні посилання – спосіб підвищення трастовості сайту?

З 4ї колонки можна написати десятки статей: можуть бути сотні варіацій.

Склавши такий список у вас буде місце, де подивитися, прикинути, що ще можна опрацювати.


9. Зверніться по допомогу

Партнерські проєкти дуже поширені як форма співпраці й взаємного просування між різними компаніями. Запросіть до себе в блог експерта в галузі з іншої компанії та запропонуйте йому написати партнерський матеріал. Або візьміть інтерв’ю і викладіть відео з відповідями на ваші запитання від експерта. Це може бути все що завгодно: від спільного вебінару до навчальних відео або майстер-класів від відомих у своїй ніші людей.

Це ще і додатково підтягне трафік шанувальників такої особи на ваш ресурс або канал в Youtube.


10. Если идея до сих пор не пришла

Якщо дочитали до цього місця, то швидше за все ви ще не знайшли ресурс з якого черпати нові ідеї. Не переживайте, іноді необхідно брати паузу і думати про те в якому напрямку розвивати свій блог далі або ж розвиватися самому.

Ось кілька ідей для контенту якщо ви не знаєте, що можна запостити:

  1. опитування;
  2. меми;
  3. поради, інструкції, дайджести, збірки лайфхаків, чек-листи;
  4. гівевеї;
  5. життя співробітників;
  6. побажання, поздоровлення;
  7. розвінчання міфів;
  8. знижки;
  9. одкровення;
  10. новини компанії, фотозвіти;
  11. лонгріди;
  12. анекдоти;
  13. глосарії;
  14. посилання на контент;
  15. розміщення відгуків.

Ми закликаємо до різноманітності, унікальності. Ви можете бути популярні за власний формат контенту, щотижневі дайджести та подарунки, регулярні відео, які показують ваші робочі процеси. І багато іншого.

Поділіться в коментарях власними ідеями та джерелами натхнення


Висновок

Ідея може прийти в будь-який час, в будь-якому місці. Користуйтеся вищенаписаним і впроваджуйте нові формати. Використовуйте доступні інструменти роботи, щоб урізноманітнити свій контент і намагайтеся глибше розібратися в темі.

Не поспішайте з випуском матеріалу. Якість краще кількості. Докладний матеріал написаний “російською” мовою буде читатися найкращим чином.
Бажаємо успіхів!


Marketing glossary

Словник термінів інтернет-маркетингу

Факторы ранжирования для контента

5 сигналів ранжування Google, про які повинні знати контент-маркетологи

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.