замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
27

Ви розміщуєте рекламу в Facebook для просування свого бізнесу?

Є один ключовий інструмент, який ви повинні почати використовувати прямо зараз, щоб максимально ефективно оптимізувати свої рекламні кампанії - Facebook Pixel.

Частково ми вже розповідали про цей інструмент. Сьогодні покроково пройдемося по етапах установки й створимо разом Піксель 2 способами.


1. Що таке Піксель?

Піксель Facebook – це інструмент аналітики рекламної системи, який ви розміщуєте на своєму сайті (фрагмент JavaScript коду).

Він збирає дані, які допомагають:

  • відслідковувати конверсії з реклами Facebook;
  • оптимізувати рекламу;
  • створювати цільову аудиторію для майбутньої реклами;
  • налаштовувати ремаркетинг.

У кожному рекламному обліковому записі використовується 1 піксель Фейсбук за замовчуванням. Код складається з 2 основних частин: базового коду пікселя і коду події.

Базовий код пікселей відстежує весь трафік вашого сайту.
Коди подій – це додаткові фрагменти коду, які ви можете додати під код пікселя за замовчуванням на певні сторінки вашого веб-сайту. Це дозволить відстежувати певні дії на цих сторінках.

Події, які відстежує Pixel Facebook:

  • Page views;
  • Add to cart;
  • Purchase;
  • Scroll depth;
  • Time on page.

Та інші. Більш докладно про події можна дізнатися в довідці.


2/ Як створити та встановити Pixel Facebook?

Відкрийте Events Manager.

Пиксель Фейсбук

Рис. 1 – Events Manager

Натискаємо Підключити джерела даних та обираємо Інтернет.

Пиксель Фейсбук

Рис. 2 – Джерела даних

Пиксель Фейсбук

Рис. 3 – Блок Інтернет

Оберіть Піксель Facebook, а потім – Підключити.

Пиксель Фейсбук

Рис. 4 – Підключити Піксель Фейсбук

Вводимо назву Пікселя та URL сайту й натискаємо Продовжити.

Пиксель Фейсбук

Рис. 5 – Встановлення Pixel Facebook


3. Додавання пікселя Facebook на сайт

Далі потрібно вибрати варіант установки коду Пікселя Фейсбуку.


3.1 Додавання коду пікселя на сайт вручну

  1. Відкриваємо Events Manager.
  2. Обираємо потрібний Піксель.
  3. Натискаємо Продовжити налаштування Пікселя.
  4. Копіюємо базовий код пікселя.
  5. Вставляємо його знизу заголовка розділу сайту, прямо над міткою </head>. 

Пиксель Фейсбук

Рис. 6 – Місце встановлення Пікселя

Пиксель Фейсбук

Рис. 7 – Встановлення базового коду

Далі можна включити автоматичний розширений пошук збігів.

Що це дасть?

Коли клієнти будуть залишати на вашому сайті особисту інформацію (email, телефон, ім’я, місцезнаходження, стать), система буде співставляти ці дані і шукати збіги серед користувачів Фейсбуку.
Це допоможе підвищити точність даних у звітах про переходи, оптимізувати рекламу та таргетинг.

Пиксель Фейсбук

Рис. 8 – Автоматичний розширений пошук збігів

Запускаємо інструмент налаштування подій, щоб додати події та параметри без зміни коду сайту. Слідуємо інструкції на екрані.

Пиксель Фейсбук

Рис. 9 – Додаємо події Пікселя Фейсбук


3.2 Використання партнерської інтеграції. Встановлення через Tag Manager

Тепер спробуємо встановити Піксель Facebook через GTM.

  1. Відкриваємо Events Manager.
  2. Обираємо потрібний піксель.
  3. Натискаємо Продовжити налаштування пікселя.
  4. Натискаємо Використовувати партнера.
  5. Обираємо партнера зі списку.

Пиксель Фейсбук

Рис. 10 – Встановлення Пікселя за допомогою партнерської інтеграції

Пиксель Фейсбук

Рис. 11 – Встановлення Пікселя через GTM

Обираємо варіант установки через Google Tag Manager. Система попросить доступ до вашого GTM. Щоб його надати, обираємо email, за яким реєструвалися в диспетчері тегів, і натискаємо «Дозволити».

Потім вказуємо акаунт та контейнер.

Пиксель Фейсбук

Рис. 12 – Підключення акаунту GTM

Заходимо до Tag Manager та перевіряємо встановлення:

Пиксель Фейсбук

Рис. 13 – Перевірка інсталяції GTM

Також можна встановити піксель через GTM іншим способом:

  • копіюємо код пікселя Фейсбук (вказано вище, де це зробити) і відкриваємо менеджер тегів:

Створюємо новий тег та обираємо конфігурацію тегу «Користувацький HTML»:

Пиксель Фейсбук

Рис. 14 – Вибір типу тегу

Пиксель Фейсбук

Рис. 15 – Конфігурація тегу

  • вставляємо раніше скопійовану частину коду;
  • обираємо стандартний тригер «All Pages» – «Перегляд сторінки»;
  • публикуємо налаштований тег.

Тепер Facebook Піксель буде працювати на всіх сторінках сайту і передавати дані у Фейсбук.

Відправка інструкцій електронною поштою

Якщо код вашого сайту редагує інша людина, а встановити Pixel потрібно, відправте їй електронного листа з інструкціями до встановлення та налагодження Facebook Pixel (як відкрити доступи до інших сервісів Google, ми писали тут).

Пиксель Фейсбук

Рис. 16 – Відправка інструкцій поштою

Введіть адресу електронної пошти та натисніть відправити:

Пиксель Фейсбук

Рис. 17 – Відправка інструкцій з встановлення Пікселя Фейсбук поштою

Після того як Піксель та події розміщені на сайті, потрібно перевірити їх роботу.

З цим нам допоможуть вкладки «Тестування подій» та «Діагностика» в налаштуваннях Пікселя:

Пиксель Фейсбук

Рис. 18 – Вкладки Тестування подій та Діагностика

Також можна спробувати Facebook Pixel Helper – додаток для браузера Chrome, який допомагає перевірити коректність роботи Пікселя Фейсбук.

Після того, як розширення встановлено, заходимо на свій сайт, натискаємо по цьому значку і бачимо, які Пікселі встановлені на сторінці:

Пиксель Фейсбук

Рис. 19 – Встановлені Пікселі

При наявності проблем з Пікселем, Facebook Pixel Helper повідомить вам про це та надасть підказки, що робити:

Пиксель Фейсбук

Рис. 20 – Facebook Pixel Helper


4. Як видалити Піксель Facebook

Якщо вам більше не потрібен піксель, то можна його видалити. Саме в Facebook Ads Manager видалити код Пікселя не можна. Залежно від того, який спосіб інсталяції обрано, так і видаляємо:

  1. Якщо код встановлено вручну на сайт, то потрібно зайти в код вашого сайту та видалити скрипт пікселя (або закоментувати код).
  2. Якщо ви встановлювали Піксель через Менеджер тегів, то слід зайти в GTM й призупинити/видалити тег Пікселя. 

Готово.

Мета пікселя Facebook – допомогти вам дізнатися більше про людей, що взаємодіють з вашим контентом. Ви можете використовувати цю цінну інформацію для створення продуктів і контенту, що більше подобаються цій аудиторії.
Навіть якщо ви не плануєте одразу розміщувати рекламу, встановлення пікселя Facebook допоможе вам дізнатися, як люди взаємодіють з контентом на вашому веб-сайті.

Встановіть код базового Пікселя на свій веб-сайт, й Facebook негайно почне відстеження.

А якщо в вас все ж залишились якісь питання щодо роботи з Facebook Pixel, звертайтеся до нас, ми допоможемо розібратися.


Google Analytics Settings Variable in GTM

Змінна налаштувань Google Analytics в Google Tag Manager

Блог Google Optimize

Гайд з Google Optimize: навігація, налаштування, запуск експериментів

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.