замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
11
2

Email-маркетинг активно популяризується в останні роки. З'являються не тільки послуги подібного роду у рекламних агентствах, а й окремі компанії, що спеціалізуються виключно на розсилках. Через такий хайп багато власників відразу ж захотіли впровадити email-розсилки у свій бізнес. Тому вакансій на сайтах пошуку робіт в 3-5 разів більше, ніж фахівців.

Але так чи потрібно брати співробітника в штат? Може краще розібратися у всьому самому? Або звернутися до агентства? Мені до душі останній варіант. Але перш, ніж розглянути його переваги, давайте ще раз поговоримо про те, навіщо вашому бізнесу впроваджувати email-маркетинг, і наскільки він окупний.


1. Навіщо потрібен email?

  1. Зростання прибутку. Перш за все, ви підвищуєте конверсію відвідувачів в клієнтів. Але, крім цього, повертаєте і частину тих, хто відпав на етапі оформлення замовлення, і підвищуєте кількість повторних покупок.
  2. Збільшення терміну життя клієнта. Розсилки повертають користувачів на ваш сайт знову і знову, підтримуючи інтерес до ваших продуктів. А при грамотному RFM-аналізі і програмі лояльності, більше 50% клієнтів будуть купувати у вас повторно.
  3. Імідж експерта. Розсилки допомагають сформувати довіру у клієнтів. А формуючи довіру клієнтів, ви нівелюєте їх страхи та заперечення. А коли клієнт повністю задоволений покупкою, він не тільки повертається до вас знову, але і приводить своїх друзів і знайомих.

Зачем емейл

Рис. 1 – Навіщо бізнесу потрібен email-маркетинг?


2. Окупність каналу

Email — довгограючий канал продажів.

Він не працює за стандартною схемою “побачив рекламу – перейшов – купив”. Хоча так теж іноді буває) Але найчастіше все-таки потрібен час. Причому це не місяць і не два. Зазвичай на окупність канал виходить за 4-7 місяців, в залежності від початкової бази, типу продукту, що подається та маржі. Мені здається, тільки SEO займає більше часу.

Чому так відбувається?

Тому що основне завдання email-маркетингу – не миттєвий продаж, а довіра клієнтів та їх повторні покупки. А для цього потрібен час. Звичайно, при високомаржинальних товарах з високою вартістю можна окупити витрати і за 2-3 місяці, але це все одно довше, ніж при прямих продажах.

Зачем емейл

Рис. 2 – Стандартна ефективність каналу

Користувач залишив контакт → отримав кілька розсилок → здійснив покупку → отримав ще кілька розсилок → придбав вдруге.

Це схема роботи email-маркетинга. Вона циклічна, тому, вклавшись хоча б в базове налаштування один раз, ви будете отримувати профіт через рік і навіть два.


3. Переваги роботи з агентством

1) Працює ціла команда. Обираючи агентство в якості виконавця, ви отримуєте цілий ряд фахівців, які працюють над вашим проектом. Це допомагає як заощадити ваші час і гроші, так і в найкоротші терміни впровадити цілий комплекс інструментів email-маркетингу.

Зачем емейл

Рис. 3 – Хто працює над вашим проектом

2) Професіоналізм. Ви можете бути впевнені в тому, що в агентстві підберуть рішення для будь-якого, навіть самого складного продукту, тому що у них є досвід роботи з великою кількістю різнопланових проектів.

У 99% випадків фахівці вже вели проект у вашій ніші та/або зі схожими вихідними даними, тому знають, як досягти результату. Це допомагає і скоротити час на пошук рішень, і заощадити гроші на тестуванні.

3) Економія ресурсів. З описаного вище стає зрозуміло, що співпраця з агентствами заощаджує цілий ряд ресурсів:

  • час. У тому числі і на пошук якісного фахівця, так як тенденція зараз така, що на 20-30 проектів припадає лише 1 грамотний email-маркетолог;
  • гроші. Хоча спочатку вартість послуг агентства може здаватися завищеною, за фактом ви отримуєте робочий інструмент всього за 3 місяці, який буде приносити прибуток найближчий рік без втручання в роботу;
  • робоче місце фахівця, оренда офісу та інші “плюшки”, які з’їдають половину прибутку компанії. 

4) Не потрібно “наглядачів”. Агентство зацікавлене в результатах клієнта, так як саме від них залежить тривалість співпраці. Тому-то ми так прагнемо не «відсидіти” годинник на роботі, а налаштувати процеси так, щоб вони давали результат.

5) Адекватна вартість. Ви платите тільки за годинник фахівця, а отримуєте при цьому роботу цілої команди. Це в рази вигідніше, ніж організовувати робочі місця в вашому офісі або наймати фрілансера та контролювати всі питання самому.

Нижче наводжу цінник вартості послуг email-маркетолога з kabanchik.ua:

Зачем емейл

Рис. 4 – Вартість послуг з kabanchik.ua за 2020 рік

Наша команда пропонує послуги за ціною, яка вас приємно здивує.
Запитати про вартість та детально ознайомитися з нашими послугами можна тут.


Висновки

Згідно аналізу ринку й особистому досвіду, вартість на послуги агентства з впровадження email-маркетингу вище середньостатистичної зарплати одного маркетолога.
Але, наймаючи його в штат, ви можете зіткнутися з низкою проблем: починаючи від відсутності досвіду роботи у вашій ніші, і закінчуючи облаштуванням робочого місця. 

В агентстві ж усі процеси налагоджені, а співробітники мають практичний досвід роботи з різними напрямками. Крім того, позначаються конкретні терміни і плани впровадження. Так за 3 місяці співпраці з агентством можна створити те, що при штатному маркетологові впроваджується в середньому за 4-6 місяців. Тобто у перспективі це вигідніше.


Email Black Friday

Як отримати максимум з Чорної П'ятниці?

Що таке email-маркетинг?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.