замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
PPC-контекстна реклама
6
1

Для версій Ads Editor 11.1 та вище є можливість, що зробить роботу фахівця з контекстної реклами трохи комфортніше - це додавання словників для перевірки правопису на різних мовах.

Після додавання словників наш AE починає підкреслювати оголошення та ключові слова з помилками в полях редагування.

Нижче файли зі словниками для української та російської мов.


Крок 1.

Качаємо архів зі словниками – тут.


Крок 2.

Розархівуйте його, там знайдете 4 файла.

Блог_Архив со словарями


Крок 3.

Скопіюйте ці файли в папку dictionaries, що зазвичай знаходиться за адресою:

Для користувачів Windows: C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\AdWordsEditor\locale\dictionaries\

або C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\AdWordsEditor\%ADWORDSEDITORVERSION%\locale\dictionaries\

Для користувачів Mac:/Applications/Google\ AdWords\ Editor.app/Contents/locale/dictionaries/

Блог_Архив со словарями


Крок 4.

Відкрийте Adwords Editor -> Інструменти -> Налаштування.

Блог_Архив со словарями


Крок 5.

Перейдіть на вкладку “Завантаження і перегляд”, виберіть потрібну мову для перевірки правопису та натисніть ОК.

Блог_Архив со словарями


Крок 6.

Тепер слова з помилками підкреслюватимуться червоним кольором, а невідомі можна додати до словника.

Блог_Архив со словарями

Алгоритм по додаванню інших мов описаний в довідці Google Adwords – тут.


Блог Google Optimize

Гайд з Google Optimize: навігація, налаштування, запуск експериментів

Аудит рекламних кампаній Google Ads

Контекст

Що таке контекстна реклама? Види й типи

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.