замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
34
3

Така соціалка як Clubhouse увірвалася в наше життя швидко, яскраво й багатообіцяюче. Звідки всі користувачі світу дізналися про нього і захотіли теж отримати запрошення в Clubhouse? Чому так різко, запитаєте ви.

Почалося все з розмови Ілона Маска з гендиректором Robinhood (онлайн-брокер) Владом Тіньовим. За пару годин до Маск анонсував інтерв'ю в пості Твіттеру. Кількість слухачів швидко досягла ліміту в 5000.

Clubhouse Musk

Рис. 1 - З чого почалася популярність Clubhouse

Через кілька днів в офіційному шоу вже можна було послухати засновника ФБ Марка Цукерберга.


1. Що таке Clubhouse

Clubhouse – додаток для IOS (для користувачів Android поки доступу офіційного немає), який дозволяє створювати так звані кімнати для обміну голосовими повідомленнями в реальному часі.
Кімнати для спілкування може створити кожен користувач, вони бувають відкритого й закритого типу.

Кімнати відкритого типу доступні будь-якому користувачеві мережі. На них можна заходити за посиланням в будь-який момент розмови та виходити коли завгодно. Кімнати відкритого типу можуть вміщувати одночасно до 6000 користувачів.

Кімнати закритого типу являють собою ті ж кімнати для розмови. Тільки потрапити туди можна тільки на запрошення одного з учасників.


2. Як потрапити до Clubhouse

Про те, що потрапити в мережу може тільки користувач IOS, ми вже проговорили раніше. Але плюс для цього ще потрібне запрошення від учасника мережі, який вже є у Клабхаусі.

Clubhouse invite

Рис. 2 – Запрошення в Clubhouse

Його можна попросити в одного зі своїх контактів на телефоні, або стати в живу чергу по всій мережі, щоб зовсім незнайома людина могла запросити вас приєднатися до мережі.


3. У чому полягає популярність Clubhouse

Основна відмінність даної соціальної мережі в тому, що:

  1. До неї не так просто потрапити. Створюється враження якогось закритого співтовариства для обраних. Що відразу спонукає там опинитися.
  2. Розмови йдуть в реальному часі, їх не можна записати, щоб послухати пізніше.
  3. Можна послухати людину, яку ти ніколи не зустрінеш у житті, це: світові зірки, політики, актори, шоумени.
  4. Різноманітність кімнат: тут різні теми, цікаві спікери, можна й музику послухати в живому виконанні, й обговорити новинки в IT-сфері. Від самих спільних тем для всіх до самих вузькоспрямованих діалогів.
  5. Простота використання. Нічого зайвого, один сенс та мінімум кнопок.

Clubhouse mem

Рис. 3 – Меми про Клабхаус в Інстаграм

Clubhouse вже став мемом й в Інстаграм.


4. Як потрапити на іконку додатку Clubhouse

Як би це дивно не звучало, але ви теж можете стати обличчям Clubhouse, тому, що ваше фото можуть вибрати власники Clubhouse.

8 лютого їм став Аксель Мансун, в мережі відомий як музикант, який вечорами співає колискові на каналі Lullaby Club. Якщо захочете підписатися на нього, то його нік в мережі @axelmansoor.

Clubhouse icon

Рис. 4 – Аватарка додатка

Будьте активними в мережі, і можливо саме ваше фото стане наступним на аватарці додатка.


5. Як користуватися Clubhouse

Завантажте додаток та зареєструйтеся після того, як прийде запрошення й ви зможете користуватися мережею. Ознайомтеся з інтерфейсом.

Clubhouse mems

Рис. 5 – Меми в Інстаграм про користувачів Андроїд

Зверніть увагу, що мережа повністю англійськомовна. Російської мови додатку немає, але він й не знадобиться, тому що всередині все зрозуміло інтуїтивно. Труднощів не виникне.

Вам потрібно знайти цікаву кімнату, а пропозиції будуть формуватися виходячи з інтересів, які ви задали при реєстрації.
Щоб стати спікером кімнати, а не просто слухачем, потрібно попросити про це власника кімнати, натиснувши на значок “махаючої руки”. Майже як підняти руку в школі, щоб відповісти.

Clubhouse speaker

Рис. 6 – Як стати спікером Clubhouse

Також ви можете створювати свої кімнати та запрошувати до них спікерів. Або бути єдиним спікером при наявності корисної інформації.


6. Перспективи розвитку або занепад попиту на мережу: що чекати далі?

Давайте не будемо прикрашати мережу й говорити, що це щось нереальне та круте.
Так, Клабхаус – щось незвичайне, такої мережі не існувало раніше. Але її значущість сильно вивищувалась перший час. Усі, абсолютно усі, перший час кинулися в мережу, не розуміючи, навіщо і чому вони повинні бути в ній.

Зверніть увагу на показники Google Trends, які прямо вказують на те, що мережа поступово втрачає своїх користувачів і інтерес до себе.

Clubhouse Google Trends

Рис. 7 – Google Trends

Чому так відбувається?

Перший час в мережі можна було зустріти самих топових зірок, своїх кумирів.
Зараз практично кожен з них побував там на бесідах по 1-2 рази та більше не повертався. Інші менш відомі спікери також виступили декілька разів на різні теми та черговий раз більше не зібрали потрібну аудиторію.

Друга причина – брак часу аудиторії та незвичний формат. Те, що ви не вчасно включили кімнату, ніяк не повернеш, щось прослухав, а запису немає. Кімнати проводять в незручний для користувачів час: наприклад, пізно ввечері або в обід, коли основна частина аудиторії працює й не має можливості під’єднатися через завантаженість.

Третя причина – виникнення кімнат в інших соціальних мережах, по аналогії з Clubhouse. Подібні кімнати створили Facebook та Telegram.

Facebook chats

Рис. 8 – Кімнати в Фейсбук

В одному з недавніх оновлень в Телеграм додали можливість записувати голосові чати на каналі.
Тепер це можуть ініціювати й адміни каналів, а потім ділитися ефіром. Кількість слухачів не обмежена. Після закінчення запису аудіофайл додається в чат (запис доступний всім).
Розробники обіцяють, що такі розмови можуть одночасно слухати мільйони людей.

Telegram voice chat

Рис. 9 – Голосові канали в Телеграм

Clubhouse вирвався вперед, але інші платформи для обговорень його наздоганяють та переганяють. Очікуємо продовження битви за аудиторію.


Висновок

Clubhouse моментально увірвався в життя користувачів мереж, заінтригував своєю унікальністю, й так само швидко згас.
Рано говорити про те, що він вигорів, позаяк додаток ще виглядає “сирим” й непропрацьованим. Користувачам складно давати фідбек, спікерам складно говорити в порожнечу. Додаток активно тестується, тож, може, скоро оживе з більшою силою та оновленим підходом.

Заходьте, дивіться, цікавтеся, відкривайте для себе щось нове, знайомтеся з новими людьми.
Бути слухачем просто, а бути спікером зі своєю аудиторією трудомістко за часом, й не факт, що аудиторія відповість вам достатнім чином та не вигорить так швидко.


Facebook profile

Як оформити профіль Facebook?

Визуал Инстаграм

Тренди візуала 2021 Instagram

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.