замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
7
1

Всім привіт.


Зовсім недавно ми з вами розбирали тему контекстної реклами та обчислювали, наскільки ефективною PPC буде для конкретного бізнесу, з урахуванням витрат та чистого прибутку. Сьогодні заглибимося в тему й розглянемо такий інструмент, як smart shopping campaign або розумні торгові кампанії в пошуковій системі Google.


1. Що таке розумні торгові кампанії

Стандартна торгова кампанія Google – це товарна галерея, яку користувач бачить зверху або праворуч від результатів пошукової видачі. Якщо ми вводимо запит, наприклад: «купити ноутбук», торгова кампанія буде виглядати наступним чином:

Блог Умные ТК

Рис. 1 – Торгова кампанія в пошуковій видачі

Як видно на скріншоті, справа вгорі вказано, що це рекламна пропозиція, а сама кампанія виглядає, як спрощений варіант картки товару: з фотографією, вказаною ціною, назвою продукту та магазину.

Самі по собі торгові кампанії – вже ефективний інструмент для просування інтернет-магазину. Однак, застосування технології машинного навчання й систем збору інформації про користувачів дозволяють в рази поліпшити результати за рахунок динамічного ремаркетингу.
Напевно ви помічали, що коли довго вивчаєте інформацію з якого-небудь товару та вивчаєте ціни на нього в різних інтернет-магазинах, реклама цього товару як би «переслідує» вас ще якийсь час на сайтах із зовсім іншою тематикою.

Припустимо, після вивчення інформації про ноутбуки ми йдемо на метеорологічний сайт, щоб подивитися погоду, і в рекламних блоках бачимо не просто випадковий набір товарів, а картки пристроїв, аналогічних тому, який ми шукали, або схожих з ним. Саме так працює динамічний ремаркетинг.
Реклама демонструватиметься користувачеві на всіх ресурсах, що входять в КММ (контекстно-медійну мережу) Гугл. Це не тільки сайти-партнери, а й YouTube, і мобільні додатки, в котрих увімкнена монетизація.

Блог Умные ТК

Рис. 2 – Розумна торгова кампанія в мобільній версії YouTube

Таким чином ймовірність, що пропозицію інтернет-магазину побачить потенційно зацікавлена ​​аудиторія, підвищується в рази. Не виключено, що користувач, не знайшовши підходящий варіант у видачі, випадково наткнеться на нього в одному з таких рекламних блоків та зробить покупку.

Якщо коротко, це все. Варто згадати, що Google не розкриває, з яких саме джерел він збирає інформацію про користувачів. Трапляються випадки, коли людина просто вимовляє ключовий запит, коли поруч лежить її смартфон, а система тут же починає видавати йому рекламу на цей запит.

Таке прослуховування вже призвело до кількох гучних скандалів, однак, розмірковувати про етичну сторону питання ми не будемо. Давайте краще пройдемося по основним правилам налаштування smart shopping google ads, а після розглянемо результати, що такий спосіб просування може принести.


2. Smart shopping campaign optimization або як домогтися оптимальних результатів

Насправді, при роботі з розумними торговими кампаніями вам не доведеться займатися налаштуванням. На відміну від звичайної контекстної реклами, тут основні функції виконує штучний інтелект. Саме він буде:

  • контролювати контекст сайту, на якому з’являється оголошення;
  • додавати мінус-слова, щоб виключити нерелевантні запити;
  • визначати геолокацію цільової аудиторії (тільки країну можна обрати самостійно);
  • вирішувати, яку аудиторію використовувати в якості таргетингу.

І ще кілька менш значимих функцій. Крім цього, ви не зможете оцінювати продуктивність реклами, отримувати дані про відсоток пошукових показів, кліків та втрачених показів.

Якщо все це описати кількома словами: ви не зможете керувати своєю кампанією. Вам необхідно прописати заголовки оголошень, визначити цілі просування та бюджет. Наприклад, 400 замовлень на місяць із середньою вартістю в 500 гривень. Вирішуватиме поставлену задачу штучний інтелект.

Однак, це не означає, що ви ніяк не можете вплинути на результати просування. Для цього вам просто необхідно якісно налаштувати стандартну торгову кампанію, з якої алгоритм братиме первинні дані для роботи smart shopping.
Крім цього, уважно стежте за релевантністю заголовків оголошень та описів товарів. Перше, що кидається в очі користувачеві – зображення товару. Значить, воно повинно виглядати привабливо й бути якісним.

Остання та вкрай важлива порада: не створюйте 2 або більше розумних торгових кампаній з однаковими товарами. Це призведе до того, що вони почнуть конкурувати між собою, що негативно відіб’ється на результатах просування в цілому.


3. Наскільки ефективні розумні торгові кампанії

Чи ефективний інструмент smart shopping google?

Так, безумовно! За цим методом просування майбутнє. Він дозволяє розширити охоплення аудиторії та значно підвищити конверсію за рахунок показів потенційно зацікавленим користувачам.

Наскільки розумна торгова кампанія буде ефективна для конкретного бізнесу?

Ось на це питання відповісти складно. Незважаючи на те, що відсоток конверсій при використанні smart shopping в деяких випадках в декілька разів перевищує аналогічний показник стандартних торгових кампаній, результати можуть бути практично нульовими.

Справа в тому, що основна мета алгоритму – задовольнити користувача. Якщо ваші оголошення нерелевантні та користувач не знаходить в них те, що йому потрібно, кількість показів починає зменшуватися, а вартість залученого клієнта рости.
Однак, рішення цієї проблеми безпосередньо залежить від вас. Якщо ви продаєте якісний та дійсно потрібний товар, а ваша контекстна реклама правильно налаштована, розумна торгова кампанія в рази поліпшить ваші результати, привівши нових клієнтів та повернувши частину старих.

Як налаштувати РК та який вона дає результат, ми розповідали в кейсі “Поліпшення показників ефективності за допомогою Розумної торгової кампанії“.


Висновки

Реліз Google Smart Shopping в 2018 році викликав справжній фурор та став історичною подією в інтернет-маркетингу. З цього моменту стало ясно, що рано чи пізно рекламою в інтернеті будуть управляти алгоритми, використовуючи всю доступну інформацію про користувачів. Невикористання даного інструменту в просуванні свого бізнесу означає відмовитися від величезної кількості клієнтів, що вже готові купити ваш товар і тільки чекають пропозиції.

Однак, якщо ви не бажаєте втратити рекламний бюджет, необхідно дотримуватися простих правил, що описані в цій статті. В такому випадку ШІ зможе якісно виконати свою роботу та принести вам прибуток. На цьому поки все.

Вдалого вам просування!


Блог Google Optimize

Гайд з Google Optimize: навігація, налаштування, запуск експериментів

Аудит рекламних кампаній Google Ads

Контекст

Що таке контекстна реклама? Види й типи

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.