замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1550
3
За кордоном email-маркетинг давно став невід'ємною частиною просування компаній, тоді як в Україні він тільки починає свій шлях. З одного боку, це ускладнює освоєння інструменту: фахівців та навчальних програм недостатньо, та незрозуміло, про що писати та як буде реагувати аудиторія. З іншого, ви можете стати одними з перших, хто навчиться комунікувати зі своїми клієнтами й збере армію відданих читачів. Але, перш за все варто все-таки розібратися, що ж таке цей email-маркетинг, та з чим його їдять.

1. Що таке email-маркетинг

Email-маркетинг – це один з напрямків маркетингу, що використовує поштові розсилки для комунікацій з користувачами.
Email-маркетинг простими словами – розсилка листів на email користувачів з будь-якою інформацією або пропозиціями бренду чи компанії.
Комунікації можуть бути спрямовані на вирішення найрізноманітніших завдань бізнесу.

Наприклад:

  • підвищення лояльності клієнтів;
  • ознайомлення з новою продукцією й тим, як її використовувати;
  • зростання довіри та підігрів ЦА перед покупкою;
  • прямі продажі;
  • підвищення свого статусу експерта за рахунок інформативних корисних розсилок.

Що говорить нам Вікіпедія про поняття email-маркетингу:

Что такое емейл-маркетинг

Рис. 1 – Витяг з Вікіпедії

Email-маркетинг універсальний. Тому він підходить практично всім: блогам, b2b-сегменту, інтернет-магазинам, салонам краси, спа та іншим сервісам послуг. І навіть селебрітіз. Відрізняються тільки інструменти email-маркетингу, що будуть використовуватися.


2. Навіщо потрібен email-маркетинг

Те, що розсилки – один з найефективніших та рентабельних інструментів маркетингу, говорять вже давно. Але я все одно нагадаю)

За даними eMarketer, 59% американських маркетологів вважають, що кращий канал для підвищення ROI – email.

Email подходит

Рис. 2 – Дані дослідження eMarketer

Email подходит

Рис. 3 – Дані дослідження DMA

А ці дослідження від Smart Insights або DMA показують, що email-розсилки в 4ре рази ефективніше інших видів маркетингу.

Отже, можна виділити наступні переваги Email-маркетингу:

  • швидка окупність інструменту та високий ROI;
  • безпосереднє спілкування з потенційним клієнтом;
  • не вимагає складних технічних рішень з боку замовника;
  • можливість зберігати контроль над приладом на всіх етапах впровадження;
  • відносно швидкий результат (при наявності бази контактів – вже після першої розсилки);
  • низька вартість.

Й підтвердження:

Что такое емейл маркетинг

Рис. 4 – Навіщо впроваджувати розсилки

Що ви отримуєте від правильно працюючого email-маркетингу:

  • він продовжує термін життя клієнта;
  • підвищує кількість повторних продажів;
  • допомагає “вирощувати” адвокатів бренду;
  • підвищує прибуток.

Як працює правильний email-маркетинг?

Что такое емейл маркетинг

Рис. 5 – Схема роботи email-розсилок


3. Як запустити email-маркетинг

База контактів – основний інструмент email-маркетингу, тому починати запуск слід саме з збору контактів.

Детальніше про те, як це зробити та які способи є, можна прочитати в моїй попередній статті про збір бази контактів. Особисто мені найбільше імпонує збір бази за допомогою форми підписки. У цьому випадку користувач точно знає, що ви йому напишете, тож добровільно дає на це згоду.

Далі створюємо унікальний та впізнаваний шаблон листа, дивлячись на який, читачі будуть оразу розуміти, хто їм написав. А за шаблоном вже готуються листи welcome-ланцюжка (привітальні) та проморозсилки.

Розсилки найкраще робити через спеціальні сервіси, залишивши адмінку та CRM максимум для тригерних листів.

Якщо потрібна більш глибоке й персоналізоване налаштування email, базу підписників сегментують за частотою та кількістю покупок. Потім для кожної групи готують свою спецпропозицію. Для тих клієнтів, які залишили товар в кошику або обраному, але не купили, впроваджуються листи кинутих кошиків та переглядів. А для тих, хто завершив покупку, відправляється інший ланцюжок листів. Наприклад, із запитом відгуку про куплені товари. Ці листи налаштовуються після покупки та містять запит відгуку про куплені товари або блок з корисними товарами.

Найголовніше правило поштового маркетингу – регулярні розсилки. Тільки системність та планування дозволять збудувати довірчі відносини з читачами.

А якщо ви не бажаєте витрачати багато часу та розбиратися з тим, як запустити email-маркетинг, самостійно, ви завжди можете звернутися до нас. Ми все розповімо, підберемо оптимальну стратегію та налаштуємо ваші розсилки в найкоротші терміни.

Схема роботи з розсилками:

Что такое емейл маркетинг

Рис. 6 – Етапи запуску email-маркетингу


4. Види листів в email-маркетингу

Існує безліч варіантів того, що можна розсилати підписникам. Але умовно всі листи можна поділити на 3 великі групи:

  1. регулярні розсилки;
  2. тригерні листи;
  3. транзакційні листи.

4.1 Регулярні розсилки

Сюди можна віднести практично всі розсилки, що відправляються масово: промо, новини, акції, анонси новинок, тематичні та ігрові листи. Це та категорія листів, що відправляється незалежно від дії користувача або події, пов’язаної з ним.

Приклади:

Что такое емейл-маркетинг

Рис. 7 – Приклад листів з регулярної розсилки

Что такое емейл-маркетинг

Рис. 8 – Приклад листів з регулярної розсилки

Что такое емейл-маркетинг

Рис. 9 – Приклад листів з регулярної розсилки


4.2 Триггерные письма

Це листи-реакції на дію користувача або момент настання якоїсь події.

Сюди можна віднести поздоровлення з Днем народження, листи вітального ланцюжка, кинуті кошики, реактіваційні розсилки. Основна особливість таких листів в тому, що вони відправляються автоматично.

Приклади:

Что такое емейл-маркетинг

Рис. 10 – Приклад тригерних листів

Что такое емейл-маркетинг

Рис. 11 – Приклад тригерних листів


4.3 Транзакційні листи

Практично це те ж саме, що тригерні. Вони також відправляються автоматично в залежності від дій користувача.

Основна відмінність в тому, що транзакційні листи не несуть комерційного підтексту. Це сповіщення про зміни в особистому кабінеті: зміна пароля, статус замовлення, нове повідомлення.

Приклади:

Что такое емейл-маркетинг

Рис. 12 – Приклад транзакційних листів


Висновки

Email – важливий інструмент маркетингу, який допомагає не тільки підвищити продажі, але й вибудувати довгострокові відносини зі своїми клієнтами. А утримати клієнта завжди вигідніше, ніж залучати нового.


Це точно можна надсилати?

Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.