замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
241
4

В останні кілька днів в GA почав з'являтися трафік, що надходить до джерел google/organic та referral типу:

  • bottraffic.live
  • bot-traffic.xyz
  • trafficbot.life
  • bot-traffic.icu
  • bottraffic.pw и т. д.

bottraffic.live в джерелах трафику в Аналітиці

Рис. 1 - bottraffic.live в джерелах трафику в Аналітиці

Користувачі на форумі Google активно обговорюють, що робити з цим спамом та як від нього позбутися, не зашкоджуючи сайту.

Хтось пише, що трафік зі сторінки trafficbot.life розпізнається як реферальный, але разом з ним зросла й органіка.


1. Що це таке?

trafficbot.life – один з останніх прикладів спаму Google Analytics нового покоління.
Простими словами trafficbot.life – просто спам в джерелах трафіку. Це трафік не з живих користувачів, це не реальні перегляди сторінок сайту.

Якщо ви бачите такі сеанси з точною цільовою сторінкою «/trafficbot.life» в Аналітиці, значить, ваш акаунт Аналітики став жертвою спамерів, що забруднюють вашу статистику, щоб привернути увагу.

Раніше цей трафік виглядав як реферальный спам, але пізніше трансформувався в інші типи, такі як:

  • спам в заголовках сторінок;
  • спам з URL-адресами сторінки (технічно запитуваний URI);
  • мовний спам і т. д..

Чому ви це бачите та яка мета спамерів?

Причина – це Measurement Protocol у Google Analytics, який дозволяє будь-кому відправляти фейковий трафік до статистики Google Analytics.

Мета спамера – змусити відвідати URL-адресу, яку ви бачите як цільову сторінку або сторінку у звіті про зміст.

Хід дій:

  1. ви переходите за посиланням на їх сторінку;
  2. вони обманом змушують вас купувати в них послуги/продукти або використовувати безкоштовні інструменти, що надають, та з яких отримують вигоду (наприклад, плагіни браузера і т. д.).

В чому ще підступ – іноді на таких сторінках може бути підв’язані вірус, тому відвідувати їх не рекомендується.

Вигода спамеров в монетизації. У цьому виді шахрайства вона така ж, як і зі спамом в електронній пошті.

І ви нічого не можете зробити на своєму сайті або сервері (правила .htaccess, плагіни WP, брандмауери і т. д. не допоможуть!), т. я. це ghost трафік, що обходить ваш сервер, але його видно в Google Analytics, т.я. він використовує т. з. “Measurement Protocol”. На відміну від звичайного спаму від ботів, ghost трафік з’являється тільки у звітах GA та не відбивається в журналах серверу.


2. Чи може спам нашкодити сайту?

Прямої шкоди трафік з джерелом “/trafficbot.life” не нанесе.

А ось непряму – так. Дані з Аналітики будуть неточними. Як правило, спамний трафік сильніше вражає невеликі сайти, т. я. складає вищий відсоток їх загального трафіку.


3. Рішення проблеми

Є 2 шляхи рішення запобігання потрапляння спамного трафіку у звіти: за допомогою фільтру та окремого сегменту.


3.1 Фільтр на рівні представлення в Google Analytics

Щоб запобігти його попаданню до звітів, створіть фільтр на рівні представлення в Google Analytics:

1. Заходимо до Адміністратора.

bottraffic.live Адміністратор

Рис. 2 – Адміністратор

2. Представлення – Налаштування представлення.

bottraffic.live представление

Рис. 3 – Налаштування представлення

3. Обираємо Фільтри.

4. Додати фільтр.

bottraffic.live фільтр

Рис. 4 – Додати фільтр

5. Тип фільтру – Користувацький.

bottraffic.live фильтр

Рис. 5 – Тип фільтру

6. Виключити -> Поле фільтру Назва сторінки.

bottraffic.live страница

Рис. 6 – Фільтр – Назва сторінки

7. Шаблон фільтру (not set).

8. Зберегти.

bottraffic.live

Рис. 7 – Шаблон фільтру – Зберегти.


3.1 Cегмент для перегляду чистих даних

Якщо спам вже потрапив до джерел, створіть сегмент для перегляду чистих даних:

1. Адміністратор.

2. Представлення.

3. Сегмент -> Розширений.

bottraffic.live Фільтр

Рис. 8 – Сегменты

4. Умови -> Фільтр Користувачі Виключити.

bottraffic.live

Рис. 9 – Умови -> Фільтр Користувачі Виключити

5. Назва сторінки містить (not set).

6. Зберегти.

bottraffic.live

Рис. 10 – Завершення налаштування

Фільтрація почнеться з моменту застосування фільтра, однак для фактичного відображення у звітах може знадобитися до 48 годин. І врахуйте, що затримка обробки даних в GA може становити 24 & ndash; 48 годин.

Майте на увазі, що фільтри не мають зворотної сили та не впливають на вже зібрані історичні дані.
Тому завжди створюйте окреме чисте уявлення без фільтрів.

Більше корисної інфи на каналі в Телеграм.
Переходьте та підписуйтесь!


Англомовне локальне SEO

Як налаштувати сторінки пагінації

Як голосовий пошук впливає на SEO?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.