замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
23
2

Бізнес-акаунт в Інстаграм - це нові можливості для інтернет-магазинів спростити взаємодію з клієнтами, переглядати статистику і запускати просування.

Що ми отримуємо:

  • кнопку “Контакти” в шапці профілю;
  • вкладку зі статистикою;
  • можливість запускати свої публікації в просування.

Як зробити бізнес-акаунт в Інстаграм? Наводимо інструкцію.


1. Як створити бізнес-акаунт

1. У Налаштуваннях додатку Інстаграм знайдіть вкладку “Акаунт“.

У самому низу ви знайдете дві пропозиції, виділені блакитним кольором:

Instagram business account

Рис. 1 – Перемикання на акаунт автора або бізнес-акаунт

Інстаграм сам підказує про те, що бізнес-профіль підходить для публічних особистостей, авторів контенту, артистів та лідерів думок.

Перемикання між профілями автора і бізнес-акаунтом можливо виконати в будь-який час, в обидві сторони. 

2. Що б ви могли просувати ваші публікації в Інстаграм і здійснювати оплату за рекламу, вам потрібно створити (або під’єднати існуючу) сторінку компанії в Фейсбук (рис. 2).

Цю дію можна зробити одразу з акаунту Інстаграм, або через Фейсбук. Щоб це зробити, потрібно зайти в налаштування свого облікового запису, далі у вкладку “Інстаграм” і під’єднати існуючий акаунт за допомогою введення логіна та пароля (рис. 3).

Instagram Facebook

Рис. 2 – Підключення до сторінки Фейсбук через Інстаграм

Instagram business account Facebook

Рис. 3 – Підключення акаунту Інстаграм до сторінки Фейсбук через Фейсбук


2. Кнопка “Контакти”

Заповніть поля контактів, щоб в шапці профілю Інстаграм з’явилася кнопка з Контактами, в яких можна вказати свою пошту, адресу компанії та номер телефону.

Натиснувши на неї, користувач зможе відразу зробити вам дзвінок, або потрапити в додаток пошти для відправки повідомлення.

*Зверніть увагу, що ці контактні дані будуть доступні всім користувачам, які потраплять до вас на сторінку.

Instagram business account button Contacts

Рис. 4 – Кнопка Контакти

Будь-яку з опцій кнопки можна заповнювати або приховувати за бажанням.

Instagram business contacts

Рис. 5 – Способи зв’язку


3. Можливості статистики

Після підключення бізнес-акаунту буде доступна статистика для всіх ваших публікацій, варто тільки під фото скористатися кнопкою “Переглянути статистику“.

Тут можна знайти дані:

  • відвідувань вашого профілю з цієї публікації;
  • загальне охоплення фото за весь період;
  • кількість показів публікації;
  • кількість збережень вашого фото;
  • кількість репостів вашого фото;
  • підписки на вас завдяки даному фото.

Нова кнопка під шапкою профілю під назвою “Статистика” містить загальну інформацію з активності вашої сторінки й суми залучення всіх ваших публікацій за 7 або 30 днів.

Виходячи з даної статистики отримуємо дані:

  • кількість кліків на сайт;
  • дзвінків;
  • відправлених листів.

А також:

  • покази;
  • відвідування профілю;
  • охоплення публікацій;
  • охоплення сторіс.

Одразу можна звернути увагу на збільшення або зниження активності, або числа підписників за обраний період часу.

Instagram business statistics

Рис. 6 – Статистика бізнес-акаунту

Топові публікації – це найпопулярніші пости за період. 

Ви можете задавати фільтри:

  • тип публікації (фото, відео);
  • мета (показ, охоплення, залученість, подобається, коментарі, перегляди);
  • період збору статистики (7 днів, 30 днів, 3 місяці, 6 місяців).

Так ви можете знаходити та відстежувати публікації за важливими саме для вас критеріями.

Підписники – загальна кількість підписників, їх стать (у відсотковому співвідношенні) і вік.
Можна застосувати фільтр як для чоловіків, так і для жінок, визначивши вік для кожної групи окремо.

Кращі місця – географічне положення ваших підписників. Тут є фільтр по містах і по країнах.
Найбільш активний час і дні тижня підписників.


4. Просування постів

Кнопка “Просувати” дозволить при мінімально заданих параметрах охопити своєю публікацією цільову аудиторію.

Instagram business Promote

Рис. 7 – Кнопка Просувати

Вам потрібно вказати:

  • геолокацію;
  • вік;
  • стать;
  • інтереси вашої аудиторії.

Далі задати потрібний бюджет і термін дії промоутування.
Публікація буде показуватися в стрічці й в Сторіс для аудиторії, яку ви вибрали в налаштуваннях раніше.

До речі, перед тим, як просувати пости в профілі, перевірте за нашим чек-листом, чи готовий ваш акаунт до запуску реклами.


Висновок

Ми рекомендуємо всім Інстаграм-профілям наших клієнтів переходити на бізнес-акаунт. Так ви отримуєте можливість переглядати статистику і просувати пости відразу зі стрічки профілю.


Поколение Z или TikTokеров

Покоління Z або TikTokерів

Зміна вікна атрибуції в Facebook для iOS 14

Контент-креатор Instagram

Чи необхідний контент-менеджер бізнесу в Інстаграм?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.