замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
87
3

Багатьох наших клієнтів цікавить таке питання - яку платформу краще вибрати для реклами свого бізнесу: Google Ads або Facebook Ads?

І майже кожен раз у нас один і той же відповідь - залежить від обставин!

Обидві платформи гарні, і так, один канал може бути кращий за інший в залежності від ніші бізнесу, цільової аудиторії і цілей запуску реклами.

Давайте розберемося разом, і на прикладі кампаній в Google Ads та Facebook Ads з однаковою метою нарешті з'ясуємо, де запускати рекламу ефективніше.


1. Google Ads проти Facebook Ads

Ми розуміємо, що власники малого бізнесу часто мають обмежений маркетинговий бюджет, і їм буває складно вирішити, де витратити гроші на рекламу. І це без урахування різниці між рекламою в Google та Facebook. У цій статті ми з’ясуємо, який з каналів більш ефективний.

Перш ніж перейти до тієї частини, де ми розповімо, який з них забезпечує кращу рентабельність інвестицій (ROI), давайте почнемо з розгляду основних відмінностей між ними.


2. Що таке Google Ads?

Google – це пошукова система, яку використовують понад 70% користувачів для пошуку усього і вся. Буквально. Тисячі результатів, що відносяться до продуктів, порад, відео, місцевих компаній, і багато чого іншого відображаються за частки секунди.

Сьогодні Google обробляє:

  • більше 40 000 пошукових запитів кожну секунду;
  • більше 3,5 мільярда в день;
  • більше 1,2 трильйона щорічно.

Цей постійний зріст спостерігається з початку 2000 року. Уявіть, як це змінило і буде продовжувати змінювати сферу реклами.

Google Ads – одна з найбільших і найпопулярніших рекламних платформ з оплатою за клік. Рекламодавці платять тільки тоді, коли користувач натискає на їх рекламу.

Інші пошукові системи також використовують аналогічні методи для своїх рекламних платформ. Але Google так часто використовується звичайними користувачами і рекламодавцями, що термін “платний пошук” сьогодні найчастіше асоціюється з Google Ads.

Google Ads SERP

Рис. 1 – Результати пошуку за запитом “ремонт машины рядом со мной”

На зображенні вище показаний швидкий пошук в Google найближчих СТО. Зверніть увагу, всі оголошення відзначені міткою «Реклама» зліва від списку. Google не тільки показав оголошення, найбільш релевантні моєму пошуковому запиту, але і релевантні результати в залежності від мого місця розташування.


3. Що таке Facebook Ads?

Якщо Google Ads в народі називають платним пошуком, то Facebook Ads безумовно отримав назву платній соцмережі.

Зміна поведінкових патернів споживачів призвела до появи гігантів соціальних мереж. Вони дозволяють споживачам спілкуватися з друзями, ділитися своїм досвідом, і займатися темами й бізнесом, які їм подобаються.

У статті Social Media Marketing: детально про головне ми говорили про те, як соціальні мережі можуть допомогти бізнесу розвиватися і що потрібно для цього робити.
Там сказано, що щомісячна відвідуваність FB перевалила за 3 млрд. людей.

У жовтневому звіті Digital 2020 говориться про те, що рекламна аудиторія Facebook становить 2,14 млрд. осіб. Ось чому ця соціалка так популярна серед рекламодавців і власників бізнесу. З такими вражаючими даними не дивно, що в минулому році на рекламу в FB довелося 25% всіх витрат на онлайн-рекламу.

Ймовірно, найбільша перевага Facebook перед Google полягає в тому, що він знає нашу соціальну поведінку. Може ми й не повністю усвідомлюємо це, але підсвідомо ми даємо доступ до набагато більшої інформації про себе, ніж плануємо.

Так, FB збирає багато даних. Може бути, навіть більше, ніж ви думаєте. Сторінки, що сподобалися, теми, друзі, дата народження, поточна геолокація, ваша відпустка в минулому році і т. д.. Уявіть, яку цінність може створити такий банк даних для рекламодавців, які прагнуть залучити конкретних користувачів. І ці емоції, наша поведінка і те, що нам подобається, мають величезний вплив на наше рішення про покупку.

Отже, Facebook Ads.

Налаштування аудиторій в FB можлива за:

  • географією;
  • мовою;
  • віком;
  • статтю;
  • детальним таргетингом (інтереси й поведінка).

Тільки з цієї причини Facebook Ads залишається популярним для багатьох власників МСБ. Є можливість точно визначити вашого цільового клієнта і показувати рекламу тільки тим, хто дійсно схильний купити ваш продукт або послугу.

Інший приклад – пошук Google в Facebook. Можливо, ви бачили на Facebook рекламу продуктів або послуг, які ви раніше дивилися в пошуку, і задалися питанням: «Як Facebook дізнається, що я шукав в Google?».

Сам Facebook не знає цієї інформації. Однак, якщо компанія чи партнер пов’язані з Facebook, то ці дані можна використовувати для показу їх реклами у вашій стрічці FB.

Звертайтеся до нас за консультацією, щоб дізнатися, як реклама в Facebook допоможе вирішити ваші бізнес-завдання.


4. Як працюють Google Ads та Facebook Ads

У чому різниця між Facebook Ads і Google Ads?

Основна відмінність полягає в тому, як товари/послуги демонструються споживачам. Facebook показує рекламу користувачам на основі їхніх інтересів, а Google показує релевантну рекламу тим, хто спеціально шукає продукт. Простіше кажучи, Facebook прагне зосередитися на просуванні бренду, а Google – на конверсії потенційних клієнтів.

Давайте розглянемо обидва варіанти більш детально.

Google Реклама з пропозиціями на основі платного пошуку дозволяє власникам бізнесу орієнтуватися на користувачів на основі пошукового запиту, також відомого як ключові слова. Ці текстові оголошення націлені на показ релевантних результатів, що просувають, користувачам, які можуть допомогти їм у пошуку надалі.

Коли користувачі шукають щось в Google за певним ключовим словом, їм показуються сторінки результатів зазвичай менш ніж за одну секунду. Але на початку кожної сторінки результатів пошуку перші кілька рядків (ті, на яких є тег «Реклама», як показано нижче) – це сайти, що платно просувають. Рекламодавці заплатили за показ цих сайтів при пошуку за конкретним ключовим словом.

Google Ads top SERP

Рис. 4 – Рекламний блок вгорі першої сторінки пошуку

З точки зору рекламодавців Google Реклама дозволяє їм створювати кампанії, які включаться тоді, коли користувачі шукають ті ключові слова, за якими показуються оголошення рекламодавця.

Для більш цілеспрямованого підходу локальні компанії можуть таргетуватися на людей, які використовують геозалежний пошук. Таким чином вони не витрачають платні кліки на покупця з Києва, який, ймовірно, ніколи не відвідає їх магазин у Львові.

Після налаштування кампаній оголошення беруть участь в аукціоні разом з тими рекламодавцями, які обрали схожі ключові слова. В результаті Google покаже оголошення з найвищою ставкою і найбільш релевантним вмістом.

Своєю чергою, Facebook Ads дозволяє націлювати рекламу на людей на основі поведінки й моделей поведінки, які ви вибираєте для таргетингу на своїй платформі.

На відміну від Google Реклами, оголошення в Facebook не ґрунтується на запиті користувача. FB не тільки надає широкий спектр варіантів таргетингу на основі демографічних даних, але і дозволяє рекламодавцеві орієнтуватися на користувачів на основі їхньої поведінки, лайків та дізлайків.
З цих причин ви повинні переконатися, що дійсно знаєте свого клієнта.

Якщо вам потрібна допомога в цьому, наш SMM-фахівець допоможе скласти для вас портрет вашого цільового клієнта.


5. Як ми оцінюємо рентабельність інвестицій для реклами в Google та в Facebook?

Раніше реклама була друкованою або телевізійною. Рекламодавці сподівалися, що хтось побачить їхню рекламу і зайде до магазину, щоб зробити покупку. Але розрахувати ефективність реклами було або важко, або взагалі неможливо.

Сьогодні нові рекламні інструменти дозволяють просувати свій бізнес за допомогою різних форматів реклами і орієнтуватися на цілком конкретний портрет клієнта.

Збір та аналітика даних дозволили відстежувати ці кампанії і підраховувати конверсії ще до того, як вони відбулися. Рекламні платформи маркують кожне відвідування вашого веб-сайту за допомогою реклами. Тег відстежує здійснення покупки або відмову. Такий рівень деталізації значить, що в розрахунках враховується більше даних, ніж будь-коли раніше. На основі цих даних можна провести оптимізацію ефективності вашої кампанії.

У нас в ITForce працюють фахівці, які горять своєю справою. Ми щодня відстежуємо конверсії і пояснюємо власникам бізнесу, як працює їхня реклама.

Більш того, ми також допомагаємо нашим клієнтам розміщувати на своїх веб-сайтах коди й скрипти, які збирають статистику про відвідувачів.

Потім ми створюємо кампанії ремаркетингу в Google Ads та Facebook Ads з таргетом на людей, які раніше відвідували цільові сторінки сайту.

Можливість ретаргетинга на минулих відвідувачів з’являється, коли починає рости показник ROI. Тому що тепер ви не один раз взаємодієте з користувачами і сподіваєтеся, що вони куплять у вас. І ви налаштовуєте ретаргетинг на усіх, хто відвідав ваш сайт, але не здійснив конверсію.


6. Тестування реклами Google та Facebook

Найважливіша частина статті. Отже, у якого з інструментів показник ROI більше?

Для власника бізнесу суперечка про рекламу в Facebook і Google зводиться до одного і тільки одного – який з двох варіантів принесе найбільший прибуток? І ми це прекрасно розуміємо.
Тому провели порівняння роботи реклами на обох рекламних платформах на прикладі поточних кампаній нашого клієнта.

Клієнт – агентство з працевлаштування в Канаду.
Мета реклами – збільшення кількості заявок за допомогою заповнення форми з контактами на сайті.
Період роботи – 30 днів(1.09.2020 – 30.09.2020).

На основі отриманих даних ми зробили власний висновок про те, де реклама виявилася більш рентабельною.

Google Ads

Рис. 5 – Дані про роботу РК в Google за 30 днів

Результати роботи РК за аналогічний період у Facebook:

Facebook Ads

Рис. 6 – Реклама в FB

Результати роботи РК для Google і Facebook наведені в таблиці нижче:

Google Facebook
  • витрати на рекламу за 1.09.2020 – 30.09.2020  – 1 556,35 CA$ (1195,20$).
  • витрати на рекламу за 1.09.2020 – 30.09.2020 – 2707,85$.
  • середня ціна кліку за компаніями – 0,14 CA$ (0,11$).
  • середня ціна кліку за посиланням – 0,12$;
  • конверсій (цільових дій) отримано – 772 (це заповнена форма на сайті з контактною інформацією);
  • конверсій отримано (всього) – 651 (звернення в месенджер і заповнена форма на сайті);
  • середня вартість отриманої конверсії за всіма РК – 2,02 CA$ (1,55$).
  • середня вартість конверсії – 8,45$.

 

Проаналізувавши результат можна відзначити, що середня ціна за клік майже дорівнює. Але при менших витратах на рекламу в Google Ads ми отримуємо більше конверсій + що важливо, за меншою вартістю (в 4 рази!).

Налаштувань кампанії може бути дуже багато. Принципи налаштування кампаній для різних каналів в будь-якому випадку будуть мати відмінності. Але, повірте, ми займаємося цим уже 5 років. І ми знаємо, як досягти бажаних результатів.
Замовте консультацію у наших експертів з маркетингу сьогодні, щоб дізнатися, як ви можете максимізувати показник ROI.


7. Наша рекомендація

Якщо судити за фактичною кількістю конверсій, то Google Реклама перемогла. Нам вдалося домогтися більшої кількості заповнених форм контактів за рахунок менших витрат на рекламу. Результат вийшов краще, швидше за все, тому що трафік з пошуку приходив по гарячих запитах. В цьому випадку, Google Реклама показала себе як більш ефективне рішення з точки зору рентабельності інвестицій.

FB краще працює тоді, коли товар тільки виходить на ринок. Користувачі ще не знають про нього і не шукають його в пошуковику спеціально. Але якщо про ваш продукт знають, у нього вже є напрацьована аудиторія, радимо запускати рекламу саме в Google.

Якщо у вас новий бізнес і вам потрібно вибрати канал просування, щоб збільшити кількість клієнтів тут і зараз, то кампанія в Google дасть кращу окупність інвестицій. При цьому, для успішного просування в цій пошуковій системі потрібно більше і грошей, і досвіду. Google вимагає якості та відповідності вашого продукту пошуковому запиту.

Релевантні оголошення та контент сайту набагато більше впливають на рейтинг, ніж витрати на просування. Тому варто вибирати досвідчених фахівців, які вміють підлаштовуватися під мінливі вимоги пошукових систем і моделі поведінки користувачів.


8. Перевага Facebook

Реклама в Facebook дасть більш глибоке уявлення про соціальну поведінку вашої аудиторії, і дозволить виростити співтовариство навколо бізнесу.
FB – кращий вибір, якщо метою просування є створення спільноти та взаємодії з фанатами навколо бізнесу.
Окупність інвестицій в Facebook не можна виміряти тільки в фінансовому плані. Всі ми знаємо величезний потенціал каналу і те, наскільки він здатний привертати увагу публіки.

Кожен бізнес індивідуальний. З різними продуктами та унікальними портретами клієнтів.
Те, що може працювати для одного бізнесу, може не працювати для іншого. Це, безумовно, впливає на оцінку рентабельності інвестицій.

Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися, які рекламні платформи підходять вашому бізнесу, і дізнайтеся, як ми можемо покращити рентабельність ваших інвестицій.


Висновки

Для того щоб зрозуміти, яка рекламна платформа краще, потрібно проводити тестування з безліччю різних змінних.

Ми розуміємо, що відповідь не завжди така проста, як та, яку ми обговорювали в цій статті. Вибір залежить від великої кількості різних факторів – цілі вашого бізнесу, типу бізнесу або аудиторії. Всі вони грають свою роль в успіху кампанії та досягнутому показнику ROI.

Ми часто рекомендуємо власникам бізнесу оцінювати кампанії на основі загальної цінності, яку вони приносять бізнесу – навіть в разі реклами Google Ads проти Facebook Ads. Цінністю може бути як підвищення впізнаваності бренду, так і залучення потенційних клієнтів або збільшення їх числа, конверсій та покупок.

Більше корисної інфи на каналі Телеграм.
Переходьте та підписуйтесь!


Google Tag Manager и Google Analytics

Чим відрізняється Google Tag Manager від Google Analytics?

Цена клика Гугл Эдс

Як формується ціна за клік в Google Ads

Account Google Ads

Як створити акаунт Google Ads

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.