замовити дзвінок
+38 044 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
24
2

Як би не нарікали багато спеціалістів на email-маркетинг й розмірковували про ефективність розсилки листів на email, просування електронною поштою працює та приносить свої конверсії, в якій би сфері бізнесу ви не працювали.

Дані дослідження міжнародної компанії Radicati кажуть, що у 2021 році понад 4,1 мільярда людей на планеті використовують електронну пошту — це майже стільки ж користувачів, скільки зареєстровано у всіх соціальних мережах (4,5 мільярда людей у 2021 році).

Найважливіше питання в email-маркетолога: як зробити так, щоб листи були прочитані?

Багато компаній і спеціалістів все ще надсилають листи, які сиплються в спам або просто не чіпляють отримувачів. Часто причиною є помилки в оформленні та виборі інфоприводу.

Запускаючи email-розсилку, ви повинні бути впевнені, що зробили все можливе, щоб націлити листа саме на свого споживача. Якщо є сумніви, чекніть список з наступних рекомендацій і переконайтеся, що лист повністю готовий до надсилання.


1. Релевантність пропозиції

Переконайтеся, що ваша пропозиція справді цікава потенційній аудиторії.
Наприклад, чи цікаві мені концерти у Харкові, якщо я живу в іншому місті?

Перевірте релевантність назви листа

Рис. 1 – Швидше за все, користувачі не відкриють листи з такою конкретною назвою, якщо вони відразу знають, що пропозиція їм не підходить

Ще один дуже конкретний приклад.

Уточнення теми листа

Рис. 2 – Занадто уточнено, а як же решта 11 знаків зодіаку 🙂

Можливо, краще сегментувати аудиторію в базах контактів або робити нейтральніші пропозиції.


2. Контакти та пошта відправника

Пошта відправника має бути обов’язково доменною.
Це означає, що вона має бути прив’язана до сайту компанії, а не мати стандартну адресу gmail.com або ukr.net.

Наприклад — info@itforce.ua.
Ім’я відправника має асоціюватися з компанією.

Адреса відправника листа

Рис. 3 – Тут вказано назву компанії, пошту відправника з доменним ім’ям та логотип компанії

Наприкінці листа вкажіть контактні дані, щоб користувачеві було зручно скористатися тим чи іншим каналом зв’язку.

Контакти відправника у листі

Рис. 4 – Ашан використовує розширений блок із контактами

Великий відсоток користувачів використовує контакти саме з розсилки.


3. Тема та прехедер листа

Універсальної теми немає. Для якоїсь частини користувачів актуальна одна пропозиція, для іншої абсолютно інша.
Будь-яка тема має чіпляти з першого погляду та нести справжній інсайт. Вона має бути актуальною. Єдиний вихід – експериментувати та проводити А/В тестування.

Актуальність надходження листа

Рис. 5 – Лист надісланий 13 лютого

Прехедер – доповнення до теми, її розкриття. Фрагмент прехедера відображається одразу після теми на сторінці всіх вхідних.

Влучний прехедер листа

Рис. 6 – Жирним виділено тему, а далі її розкриття. Це і є прехедер

Часто компанії забувають використовувати це поле, хоча прехедер служить і для розкриття теми, і для загального стимулу користувачів. Чим детальніше ви пропрацюєте текст прехедера, тим краще, і користувач не побачить шаблонних заготовок (напр. alt зображень або Відкрити в браузері»).

Невдалий прехедер відправленного листа

Рис. 7 – Невдалий прехедер. Слова не поділені ні за змістом, ні пунктуаційно

Запам’ятайте, ідея листа та тема – нерозривні.

Всі елементи повинні доповнювати один одного, щоб у користувача залишилося приємне відчуття того, що ваша компанія вирішила його проблему просто і без затримки.


4. Контент листа

Текст для email розсилки має бути лаконічним. Кожна пропозиція має відображати зміст всього листа.

Існує кілька загальних рекомендацій щодо основного тексту у листі:

  1. У тексті не повинно бути помилок.
  2. Загальне написання має бути зрозумілим для цільової аудиторії.
  3. Використовуйте менше виділень (розміром, кольором, курсивом тощо).
  4. Розбивайте шаблон email розсилки на блоки, списки.
  5. Додайте в текст зображення.

Контент листа

Рис. 8 – У цьому листі є розбивка на блоки, виділено лише слова, на які потрібно звернути увагу, є фото спікера та кілька кнопок із закликом до дії

Знову ж таки, залежно від теми та мети ваше email розсилання може відрізнятися своїм зовнішнім виглядом.


5. Об’єм листа

Вага листа безпосередньо впливає на його потрапляння до спаму. Наприклад, Gmail обрізає листи з вагою понад 128 Кб.
Така сама ситуація з картинками: якщо вони надто важкі, користувачі закриють листа раніше, ніж вони завантажаться на екрані. Тому не робіть весь акцент лише на зображення (частина інформації текстом, частина картинкою). Оптимальні розміри зображень становлять 15-100 КВ. Перевищення може стати сигналом для спам-фільтра.

Баннер на весь лист

Рис. 9 – Розпродаж квитків у Ryanair оформлений одним банером

Як і в SEO-оптимізації зображень, email-розсилка вимагає написання атрибута alt. Якщо з яких-небудь причин зображення не відкриється, буде зрозуміло, що на цьому місці була картинка, і, можливо, текст розкриє сенс картинки.


6. Оформлення листа

Зовнішній вигляд листа, його простота та інтуїтивність відіграють важливу роль при сприйнятті інформації. Якщо ви хочете, щоб користувачі дочитали листа до кінця і відгукнулися на нього, дотримуйтесь рекомендацій:

  1. Зображення становлять 40% листа, а текст – 60%.
  2. Логічна структура.
  3. Розставляє акценти й поділи за змістом.
  4. Є хедер та футер, аналогічно сайту.
  5. Обов’язково є кнопки із закликом до дії.
  6. Є можливість відписатись.
  7. Використання унікальних корпоративних елементів (шрифти, кольори, логотип).

Невдала структура листа

Рис. 10 – Дуже багато тексту, що зливається в одне полотно

Не завжди виходить вмістити в коротку тезу всю необхідну інформацію, але намагайтеся зробити так, щоб шаблон email розсилки був читабельним. Погляньте на нього очима людини, яка вперше бачить інформацію.


7. Мобільна версія

В середньому половина всіх користувачів електронної пошти відкривають її з мобільного пристрою.

Передперегляд версій листа

Рис. 11 – Передперегляд десктопної та мобільної версій

Перед надсиланням розсилки протестуйте коректність відкриття на своєму мобільному або за допомогою спеціальних сервісів та функції попереднього перегляду.


8. Заклик до дії

Кнопка Call to action є обов’язковим елементом кожного листа, інакше стає незрозумілою мета відправлення. Невже це просто дружня розмова?

Кнопка заклику є мотивацією до здійснення дії: завантажити, зареєструватися, вибрати, купити, підписатися.
Кнопка має виділятися кольором та розміром від інших елементів листа. Ви можете використовувати кілька кнопок, що повторюються, або різних, в залежності від розміру листа та вашої пропозиції.

СТА у листі

Рис. 12 – П’ять кнопок із закликом до різних дій

Перевірте клікабельність всіх кнопок перед відправкою!

Еmail-маркетинг по праву вважається одним із найбільш ефективних каналів комунікації зі споживачами, оскільки, по-перше, присутній на всіх етапах вирви продажів, а по-друге, має точну націленість, і, по-третє, демонструє стабільні показники зростання конверсій.

Правильно побудована стратегія еmail-маркетингу та грамотне оформлення листів допоможуть вашому бізнесу досягти фінансових цілей.


Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.