замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
11
3

Сторінка рекомендацій у Google Ads містить поради для оптимізації роботи рекламних кампаній та підвищення рівня їхньої ефективності. Усі рекомендації надаються персонально для вашого акаунту та спрямовані на покращення витрат бюджету, результативності оголошень, ключів та ставок.

За замовчуванням застосування рекомендацій вимкнено, але його можна не лише увімкнути, а й зробити автоматичним.

У 2022 році Google активно пушитиме агентства-партнери на включення автоматичних рекомендацій в акаунтах. Метрика називається – AAR Opt-in. Щоб вона була позитивною, в акаунті має бути активовано щонайменше 10 автоматичних рекомендацій.


1. Автоматичне застосування рекомендацій

В акаунті можна налаштувати автовиконання рекомендацій системою. Поки що функція ще на стадії бета, але вже доступна.
На сторінці рекомендацій кнопка Автоматичне застосування знаходиться справа зверху.

Автоматичні рекомендації Google Ads автозастосування

Рис. 1 – Автозастосування порад

Якщо в акаунті сотні рекомендацій щодо різних категорій, то замість того, щоб розгрібатися вручну або щоб повідомлення не мозолили очі, саме для цього потрібна функція автозастосування.
Вибрані пропозиції будуть застосовані без вашої участі, що має підвищити рівень оптимізації акаунту.

Налаштування та вимкнення функції можна провести через Центр управління. Усі дії можна відстежити через Історію змін у меню Ads.

У самому інтерфейсі всі пропозиції або розбиті на категорії, або показуються одним великим списком, біля категорій ще й зазначено, скільки % їх виправлення може додати до загальної оптимізації. У результаті він може перевалити за 100%, при цьому одні рекомендації нівелюють інші.


2. Як застосовується рекомендація щодо впливу на ефективність акаунту?

Система сама визначає, яку пораду та в який момент потрібно впровадити, тому якісь пропозиції застосовуватимуться постійно, а до деяких взагалі не дійде.

Переваги використання цієї функції:

  • Google використовує тренди, статистику акаунту та налаштування РК для створення рекомендацій.
  • Кастомізовані поради можна включати або вимикати за бажанням.
  • Підібрані налаштування завжди оптимізовані під ваші цілі.
  • Ви можете самі відстежувати застосовані зміни через центр керування чи сам Google Ads.

Автоматичні рекомендації Google Ads та історія

Рис. 2 – Можна вибрати конкретні рекомендації та переглянути історію

У результаті загальний показник оптимізації акаунту при включеному автозастосуванні теж зросте.

Пропозиції даються щодо:

  • оголошень та розширень – інструмент підкаже, як створювати привабливі оголошення, як покращити продуктивність існуючих через розширення, наростити клікабельність;
  • ставок та бюджетів – система допоможе виставити оптимальну ставку, яка призведе до заданих цілей у рамках поставленого бюджету (навіть якщо він обмежений);
  • ключових слів та таргетинга – додавання аудиторій, чищення ключових запитів, вирішення проблеми конкуренції ключів, тощо;
  • усунення несправностей – усунення помилок у відхилених оголошеннях та проблем у роботі акаунту;
  • варіанти оголошень – пропозиції щодо покращення оголошень на основі вже наявних;
  • автоматизовані РК – допомога в автоматизації рекламних кампаній та підключення розумних кампаній, автоматичного призначення ставок, налаштування таргетингу.

Які саме поради можна побачити у себе у профілі, можна дізнатися на сторінці підтримки. Вони підбираються в залежності від загальної цифри оптимізації для всього акаунту. Можна, до речі, застосувати все, якщо ліньки розбиратися, але не факт, що досягнете бажаного ефекту без перевірок.

Показник оптимізації доступний для таких типів РК:

  1. КММ.
  2. Шопінг.
  3. Пошукова.
  4. Video Action.

3. Чому я не маю рекомендацій?

На самому початку показу реклами у профілі може не бути рекомендацій, потрібен час, щоб система створила їх вам на основі інформації щодо реклами. Є й інші причини:

  1. В акаунт не додані платіжні дані. У розділі Інструменти зайдіть до категорії Оплата та виберіть пункт Налаштування.

Автоматичні рекомендації нові платіжні дані

Рис. 3 – Вікно додавання нових платіжних даних

  1. Оголошення не приносять трафік. Перевірити своє оголошення можна через режим прев’ю в Ads або через стовпець статус на вкладці Оголошення, де по них можна переглянути статистику.
  2. В акаунті немає кампаній або оголошень.
  3. Все працює відмінно й рекомендації просто не потрібні.

Так що, навіть якщо у вас все ок, то стежити й перевіряти, які зміни були застосовані, потрібно регулярно. Максимум роботи Google зробить за рекламодавця, залишиться лише самому внести доопрацювання. Комусь автоматичних порад вистачить настільки, щоб вручну взагалі не торкатися налаштувань.


4. FAQ

5 найпопулярніших питань при роботі з автоматичним застосуванням рекомендацій:

  1. Що таке автоматичне застосування рекомендацій?

Це опція, що дає пропозиції щодо оптимізації роботи рекламного кабінету для підвищення охоплення потенційних клієнтів.

  1. Як увімкнути або вимкнути цю функцію?

Залогіньтесь в Центрі управління за допомогою своїх даних від Google Реклами, перейдіть на вкладку Акаунти, виберіть потрібні та клікніть Активувати чи Деактивувати.

  1. Чи можна скасувати зміни після автозастосування рекомендацій?

Так. Так само як і з усіма іншими змінами, в акаунті можна повернути налаштування на початкові.

  1. Де знайти рекомендації для мого акаунту?

Зайдіть до Центру управління та відкрийте вкладку Історія.

  1. Що таке показник оптимізації та як він пов’язаний із рекомендаціями?

Показник оптимізації виявляється у % та показує, наскільки ефективна робота вашого акаунту. Поради застосовуються у певні моменти, щоб покращити результат реклами та підвищити сам показник оптимізації.


Amazon Sponsored Brands Ads

5 просунутих порад щодо використання GTM

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.