замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
46
1

Пошукове просування успішно використовується для розвитку бізнесу й на міжнародному рівні, й в регіонах.

Регіональне seo ще називають локальним, й від звичайного seo-просування воно істотно відрізняється. Локальне seo включає в себе особливості саме того регіону, в якому планується просуватися.

Поговоримо про особливості пошукової оптимізації для англомовного локального бізнесу. У країнах Європи та Америки є можливість задіяти не тільки традиційні методи просування, але й нові підходи, про які докладніше розповімо нижче.


1. Навіщо потрібно локальне SEO?

Майже половина всіх пошукових запитів відноситься до локального бізнесу або послуг. Це означає, що кожен день користувачі звертаються до пошуку й знаходять місцеві компанії, які надають потрібні їм послуги. І якщо вас немає в цих результатах пошукової системи, то ви втрачаєте цю частину трафіку.

Локальне сео актуально не тільки для місцевих компаній, а й регіональних філій. Тому що загальна стратегія просування не дасть тих результатів, яких можна досягти з підключенням регіонального SEO.

Статистика за 2020 рік це підтверджує:

  • 93% споживачів використовували Інтернет, щоб знайти локальний бізнес, з них 34% робили запити кожен день, а 73% робили це щотижня;
  • 87% споживачів читають онлайн-огляди місцевих компаній (на 6% більше ніж у 2019).
  • Тільки 12% споживачів розглянули б можливість покупки у бізнесу з рейтингом нижче 5 зірок.
  • 94% користувачів скористалися б послугами компанії у якій хороші відгуки.

2. Кому підійде регіональне просування?

Присутність компанії за такими запитами як “купити товар + місто”, “купити товар + біля мене” може значно підвищити трафік сайту, тому що люди не хочуть довго чекати й замовляти товари в іншому місті. Вони бажають прискорити процес: швидко знайти товар й купити його.

У деяких ситуаціях швидкість пошуку та наявність місцевих компаній в SERP грає ключову роль для здійснення цільової дії. Наприклад, це належить до сервісів з ремонту техніки або квітковим магазинам. Такі послуги й товари замовляють за місцем проживання. Сюди також входять ресторани та кафе швидкого харчування для тих, хто хоче тут і зараз зайти поїсти.

Ріелтерські агентства, різні сервісні центри й бізнеси, у яких є фізична адреса – присутність таких компаній в локальному пошуку необхідно для зростання трафіку та підвищення продажів.


3. Що входить в локальне SEO?

При пошуку Google прагне показувати користувачам самі релевантні результати. Для локального просування використовуються відмінні від загальноприйнятих критерії ранжирування сайтів:

  • Цитування NAP (name, address, phone).
  • Місцезнаходження пошукового запиту.
  • Присутність в Google My Business.
  • Ключові слова, які використовуються в профілі Google My Business.
  • Емоційний відтінок відгуків.
  • Ключі використовувані в відгуках.
  • Кількість чекінів в цій локації (чекін має на увазі надання пошуковику інформації про те, що ви відвідали це місце).
  • Кількість шеров в соціальних мережах.
  • Рейтинг Google Maps в зірках для цієї компанії.

Розберемо все сигнали ранжирування детальніше.


3.1 NAP

На сайті вказуються контакти компанії (назва, адреса й телефон). Саме ці дані й зчитує Google. Інформація про компанію повинна бути на всіх майданчиках однаковою (соцмережі, каталоги, довідники) та дотримуватися єдиного стилю подачі.

Local SEO contacts

Рис. 1 – Контакти MOZ

Одна й та ж інформація дає пошуковику розуміння того, що компанія легітимна та реальна. Коректні дані NAP дозволяють показати потенційним клієнтам релевантну інформацію про компанію.

На сторінці контактів свого сайту повинна бути прив’язана або інтерактивна карта з місцем розташування компанії, або хоча б картинка карти.


3.2 Профіль в Google My Business

Крім його наявності, простежте за тим, щоб він був повністю заповнений. Всі дані сайту (включаючи NAP) повинні відповідати інформації в профілі GMB.

Local SEO search

Рис. 2 – Профіль Moz в пошуку

Навіть якщо ви напишете на сайті позначення вул., а в GMB – вулиця, Гугл не врахує таку відповідність. Тобто вулиця <-> вулиця, і так у всьому.


3.3 Присутність в Local Pack

Попадання в Гугл карти дасть можливість показуватися вище органічних результатів пошуку.

Local SEO google maps

Рис. 3 – Блок Карти

Клікабельність у перших 3 посилань найвища. Для попадання в Local Pack потрібно:

  • повністю заповнити профіль на GMB;
  • отримувати локальні посилання;
  • використовувати топоніми на сайті;
  • використовувати мікророзмітку;
  • відгуки клієнтів;
  • оцінка в зірках.

Поліпшити позицію в локальних результатах можна за рахунок інформації з довідки Google.


3.4 Геолокація має значення

При введенні запиту пошуковик зчитує його локацію та виводить результати, оптимізовані під конкретне місце розташування. При цьому сайти в національній доменній зоні також отримують перевагу в ранжуванні.
Це особливо актуально для геозалежних запитів (запит + локація). В ідеалі, хостинг також повинен розташовуватися в бажаній країні просування.

Local SEO au domain

Рис. 4 – Австралійська доменна зона

Якщо у вас російськомовний сайт, а ви хочете просуватися в Австралії, то все ж краще купити окремий домен в доменній зоні бажаної країни (для Австралії це .com.au).

У разі локального просування для сайту з доменом .com можна обмежитися просуванням англомовної версії.


3.5 Відгуки

Для локального пошуку також мають значення відгуки клієнтів компанії. Пошуковик вміє визначати тональність відгуків. Якщо тональність позитивна, то вашій компанії буде відданий пріоритет в ранжуванні. Враховуються відгуки з профілю Google My Business, сторінка фідбека на сайті компанії, сторонніі сайти з відгуками.

Local SEO reviews

Рис. 5 – Відгуки про компанію

Крім змісту відкликання, роль ще відіграє кількість зірок. При просуванні потрібно забезпечити роботу з коментарями клієнтів, тому що вони можуть бути не тільки позитивними, але й негативними. А на негатив треба вміти правильно реагувати.

Відгуки в цілому важливі для бізнесу. Користувач враховує їх перед тим як купити продукт або відвідати заклад. Навіть мала кількість негативних відгуків може змусити користувача звернутися в іншу компанію при тому, що ви будете на 1 місці в пошуку або в картах.

ТОП сайтів, звідки користувачі беруть інформацію про локальні компанії, й де їх також дивиться Google:

  1. Google;
  2. Facebook;
  3. Yelp;
  4. Bing;
  5. BBB;
  6. Tripadvisor.

3.6 Check-ins

Чекін – це відмітка про те, що ти побував у такому-то закладі або що така-то компанія надала тобі послугу. Тобто це фактичні докази роботи вашої компанії.

Google дуже любить такі позначки, охоче зчитує їх та плюсує до інших факторів локального seo. Особливо якщо фото й відгуки були залишені, перебуваючи безпосередньо в місці, де ви чекінитесь.

Local seo Check-ins

Рис. 6 – Вставка координат у фотографію (геотег)

В такому випадку координати автоматично вшиваються в фотографії (геотеги), які потім виставляються або на сайті компанії, або їх можна завантажити в спеціальні сервіси типу Swarm. Часто можна зустріти позначки на фотографіях у Facebook, Twitter.


3.6 Посилальний профіль

Посилання на ваш сайт можуть бути основним джерелом трафіку при використанні всіх можливих місць розміщення лінків.

Джерела для локального лінкбілдінга в англомовному seo:

  • місцеві каталоги та довідники. Внести себе в існуючу базу можна самостійно через local directory (YellowPages, CitySearch, Manta);
  • тематичні добірки. Туди можна потрапити за рахунок першокласного сервісу, але якщо вас не вносять, можна домовитися про розміщення. Такі добірки виводяться на перших позиціях SERP вище за інші результати, що дає трафік та лояльність клієнтів, якщо вони знайдуть ім’я вашої компанії в добірці;

Local SEO compilation

Рис. 7 – Користувачі охоче вивчають тематичні добірки з питання

  • гостьові статті в локальних блогах, які будуть вміщати посилання на ваш сайт;

Local SEO guest post

Рис. 8 – Приклад гостьової статті

  • інтерв’ю з місцевими експертами. Потім ці експерти будуть посилатися на вас у своїх блогах. Профіт для всіх сторін забезпечений;
  • регіональні ЗМІ. Знайдіть міську газету або подібний сайт, який працює безпосередньо в регіоні просування й домовтеся про розміщення згадки або власного текстового матеріалу;
  • регіональне цитування або згадка на сайтах розміщених в потрібному регіоні;
  • аутріч – шукаємо конкурентів у вашій сфері та беремо їх NAP. Через пошук вводимо ці дані й дивимося, на яких сайтах згадувалися ваші конкуренти. Далі пишемо власникам цих сайтів й домовляємося про згадки вашого сайту;
  • співпраця з топ-авторами по темі. У Ahrefs на вкладці Content Explorer вводимо цікавлячий запит та дивимося праворуч колонку ТОП-автори (найефективніші журналісти, які пишуть на цю тему). Софт показує, скільки статей вони написали та скільки трафіку це призвело. Співпрацювати можна з кількома авторами відразу (вибрати можна зі списку ТОП-100);

Local SEO Content Explorer

Рис. 9 – Вкладка Content Explorer

  • стипендії в місцевих вузах. Пишіть на домени .edu в потрібному регіоні та говоріть, що хочете надати їх студентам стипендію. Це забезпечить розміщення просування на сайті ВНЗ. Спробувати таку тактику можна навіть в разі, якщо ВНЗ не пропонував раніше сторонні стипендії. Детальний опис цього підходу можна знайти тут;
  • посилання з місцевих урядових сайтів. gov. Наприклад, ви можете стати партнером будь-якого заходу в місті, й тоді посилання з урядового ресурсу на сторінці проведення заходу вам забезпечена;
  • посадкові сторінки під потрібні регіони зі згадуванням міста, на який орієнтуєтеся.

Найменш ефективний метод при наборі посилальної маси для англомовного ринку – закупівля посилань. З таким способом лінкбілдінгу Google дуже завзято бореться. А ось методи вище допоможуть безболісно для вашого ресурсу набрати достатньо лінків для поліпшення пошукових позицій.

Також корисну інформацію можна почерпнути з відео Михайла Шакіна:

*відео взято з офіційного YouTube-каналу collaborator.


Висновок

Локальне SEO відрізняється від звичного просування тим, що потрібно взаємодіяти переважно з місцевими джерелами й оптимізувати контент під один регіон.

Ми зібрали для вас поради, як швидко поліпшити свої позиції за рахунок використання регіонального просування, і підказали джерела для розміщення посилань.
Сподіваємося, ця інформація допоможе вам піднятися у верхні рядки пошуку в бажаної локалі.

Але якщо виникли складнощі та SEO не приносить бажаних результатів, звертайтеся за просуванням в ITForce – ми знаємо як допомогти!


Листопадовий апдейт Google

Все про партнерський маркетинг

Як оформити сторінку Доставки?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.