замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
681
1

Існує думка, що для запуску повноцінної email-розсилки маркетологу потрібен тільки сервіс для розсилки, і цього цілком достатньо для того, щоб запустити працюючу рекламну кампанію в цьому напрямку.

На практиці все зовсім не так, як про це говорять. У моєму арсеналі набагато більше інструментів, які допомагають остаточно підготувати лист й оцінити наскільки мої зусилля були ефективні.

Отже, що ж це за сервіси та для чого я їх використовую?


1. Інтелект карти

Як і з будь-яким іншим каналом, робота з email починається з побудови стратегії. Визначаються усі сегменти користувачів:

  • ті, що вже є;
  • ті, які можливо виникнуть в майбутньому.

Під кожен сегмент будується власний ланцюжок листів. Спеціаліст це може зробити й у голові. Але для візуалізації клієнту потрібен наочний приклад. У цьому мені допомагає сервіс побудови інтелект карт.

Отже, перший сервіс – MindMeisten.

Инструменты емейл

Рис. 1 – Приклад карти шляху користувачів

Сервіс підтримує спільний доступ для кількох користувачів й дозволяє завантажувати власні зображення.


2. Джерела натхнення

Протягом дня буває доводиться вигадувати 3 й більше листів на різні тематики. А іноді й на одну й ту ж саму, як, наприклад в Чорну П’ятницю. При цьому всі листи повинні бути цікавими й унікальними. У цьому мені дуже сильно допомагає Really Good Emails. Сервіс надає безліч прикладів закордонних розсилок. Це англомовний сервіс, але для російськомовної спільноти є Email Competitors. Вони проводять конкурси серед розсилок по різних категоріях (структура, креатив, копірайтинг і т. п.). В архіві сотні найкрасивіших листів, дивитися на які можна годинами.

Really Good Emails

Рис. 2 – Шаблон листа для тимчасових татуювань, магазину одягу та морозива

Инструменты email marketolog

Рис. 3 – Розсилка від Victoria’s Secret та вітчизняні приклади

Саме на таких агрегаторах я й заряджаюсь натхненням для подальшої роботи.


3. Конструктор розсилок

Сервіс, яким я користуюся для створення листів – stripo. Він пропонує шаблони для листів під різні ніші, й можливість створювати AMP-листи. Якщо виникають питання щодо використання, то stripo веде блог, в якому детально ділиться інструкцією по роботі з сервісом, новинками.

Services email

Рис. 3 – Шаблони в Stripо

Також в сервісі можна побачити кінцевий результат, а сам лист буде адаптивним, що забезпечить його коректне зображення на будь-якому пристрої.


4. Перевірка синтаксису й граматики

У тексті розсилки не допускаються помилки. Читачі обов’язково помітять й замисляться, чи хочуть вони отримувати ваші листи далі.
Але вичитувати великі обсяги тексту буває досить важко, особливо в кінці робочого дня.

Для вичитки я використовую text.ru та Главред. Перший допомагає знайти синтаксичні та граматичні помилки.

text.ru

Рис. 5 – text.ru

Главред допомагає оцінити рівень читабельності тексту.

Главред

Рис. 6 – Главред

Для перевірки текстів українською мовою використовую LanguageTool та ukr-mova. Перший можна встановити як розширення в браузер й тоді на сторінках Google документів помилки будуть автоматично підсвічуватися.

LanguageTool

Рис. 7 – LanguageTool

Розширення LanguageTool працює безкоштовно для російської та української мов.
Для перевірки англійської мови підходить Ginger.


5. Обробка зображень

Сервіси для розсилки не приймають фото більше 3Мб, щоб лист не був важким (тобто, швидко завантажувалася). Наприклад, Google обрізає листи понад 100кб, що негативно впливає на конверсійність. Щоб цього уникнути, доводиться зменшувати вагу зображення. З цією метою використовую – onlineconvertfree.

Сервіс може обробляти не тільки зображення, але й відео, аудіо, документи, допомагаючи швидко конвертувати файли з одного формату в інший. У конвертері ще можна змінити й сам розмір зображення.


6. Email-валидатор (от ePochta)

Багато клієнтів приходять на ведення вже з власною зібраною базою контактів. Якщо з базою не працювали, потрібно перевірити її на валідність. Валідатори перевіряють правильність написання адрес та поштові домени. Сервіс знаходить усі неактивні адреси, за якими розсилка відбуватися не повинна. Перед розсилкою потрібно переконатися, що контакти належать реальним людям, які погодилися на отримання розсилки.

Перевірка бази обов’язкова якщо вона збиралася довго і вміщує 5000+ адрес.
Мій особистий вибір – ePoshta. Валідатор робить трирівневу перевірку, оплата на рік дозволяє здійснювати безлімітні перевірки.

Щоб листи не потрапляли до папки “Спам”, потрібно прогрівати IP-адресу. Це актуально при перших розсилках по базі. Можна розбити базу на групи 500-1000 осіб та розсилати лист, поки всі контакти не отримають повідомлення.


7. Перевірка на спам

Поштові скриньки навчилися боротися зі спамом шляхом впровадження множинних фільтрів. Лист розсилки повинен буде пройти фільтри спаму. Швидко і без реєстрації лист можна перевірити у mail-tester. Відправляємо нашу тестову розсилку на адресу сервісу і дивимося результат.

Инструменты емейл-маркетолога

Рис. 8 – Приклад результату перевірки

Сервіс дасть оцінку вашому листу за 10-бальною шкалою, вкаже можливі помилки.


8. Аналітика

Отже, ви запустили розсилку, всі листи відправились. А далі робота не закінчується. Потрібно оцінити ефективність роботи розсилки. Це можна зробити за допомогою програми аналітики. Наприклад, Google Аналітика допомагає відстежувати такі показники:

  • конверсійність листів, тобто скільки листів призвело до покупки;
  • дізнатися загальний дохід каналу за конкретний проміжок часу;
  • змінити пропозицію, щоб підвищити середню суму чека.

Google Analytics email

Рис. 9 – Аналітика відстежує канал email автоматично без будь-яких додаткових налаштувань

Обов’язково проводити аналітику самих листів, щоб розуміти які теми, візуал та контент найкраще працюють для цільової аудиторії. Аналітика та спліт-тести дадуть розуміння того, як часто та в який час дня краще проводити розсилку.


Висновки

Це не весь перелік сервісів, які я використовую в роботі. Але вони найчастіші й допомагають мені при підготовці кожного листа.

Незалежно від того чи є у вас в штаті верстальники та дизайнери, ці сервіси допоможуть оперативно підготувати розсилку й проаналізувати її успішність після.

Це точно можна надсилати?

Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.