замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1402
3

Основне завдання email-розсилки - залучити й утримати увагу читача. Крім того, потрібно не потрапити в спам (як обійти спам-фільтри, я розповідала тут).

Тому так важливо зробити лист максимально корисним, ефективним та читабельним.


1. Тема та прехедер, що зацікавлять читача

Всі теми можна поділити на дві категорії: актуальну й акційну.
Обидва варіанти працюють однаково ефективно, тому їх добре чергувати між собою.

В одній з попередніх статей я вже розповідала про те, як зацікавити читача з допомогою теми. Ось деякі основні правила:

  • Тема листа повинна відображати його зміст, але при цьому бути максимально вовлекающей – такий, на яку хочеться клікнути.
  • Уникайте КАПСЛОКУ, затятих закликів до дії і великої кількості знаків оклику.
  • Використовуйте числа і факти.
  • Задавайте питання. Але постарайтеся не бути занадто очевидними.
  • Не пишіть занадто довгі теми, так як пошукові системи відображають лише певну кількість символів. Протестуйте перед відправкою на різних пристроях, щоб переконатися, що тема видна повністю.

*Прехедер – це текст, який читач бачить поруч з темою, але він не виділено жирним шрифтом.

Прехедер потрібен, щоб повніше розкрити тему.


2. Структура листа

У листі обов’язково повинні бути присутніми хедер, тіло й футер.
У хедері зазвичай розміщують логотип компанії, посилання на розділи каталогу, соцмережі.
Тіло листа містить основну інформацію, посил, що ви бажаєте донести своїм листом.
У футері розміщуються контакти компанії та кнопка “відписатися”.

Детальніше про те, як виглядає шаблон листа та з чого складається, можна почитати тут.

Емейл идеал

Рис. 1 – Структура шаблону листа


3. Заклик до дії

Це, власне, те, заради чого робиться більшість розсилок – спонукати користувача прочитати статтю, купити товар або записатися на курси.

Заклик наче продовжує діалог з читачем. Але не перестарайтеся з формулюванням: одного-двох слів буде достатньо.


4. Один лист – одна тема

Не варто намагатися вмістити до однієї розсилки й інформацію про знижки на тури, й поради мандрівнику, й новину про ваш мобільний додаток. Розкривайте одне питання в листі. В крайньому випадку – поділяйте на блоки з різною інформацією. Але навіть так вона повинна бути об’єднана загальним змістом.

Так, наприклад, дуже добре можна об’єднати кілька тим, зібравши їх в дайджест новин з перелінковкою на сайт.

Емейл идеал

Рис. 2 – Приклад дайджесту з перелінковкою


5. Для всіх зображень в розсилці прописаний Alt

Це потрібно й для того, щоб не потрапити до спаму, й для того, щоб користувач, в котрого відключені картинки в поштовому сервісі, зміг прочитати ваше повідомлення.

Як прописувати в сервісі:

Емейл идеал

Рис. 3 – Де Alt прописується в поштовому сервісі

Як це виглядає на пошті:

Емейл идеал

Рис. 4 – Так Alt виглядає в пошті

Коли Alt не прописаний:

Емейл идеал

Рис. 5 – Непрописаний Alt в листі


6. Лист адаптовано під мобільний телефон

Близько 35% користувачів читають пошту з мобільного телефону, тож важливо не втратити їх через неправильну верстку листа.

Десктопна та мобільна версії:

Емейл идеал

Рис. 6 – Вид листа в десктопній та мобільній версіях


7. Текст написаний простою та зрозумілою мовою

Вивчіть свою аудиторію та пишіть на їх мові. Використовуйте слова й терміни, які зрозумілі та звичні вашим читачам. Пам’ятайте, що чим простіше, тим краще. Крім випадків, коли розсилка ведеться для професорів та академіків на наукову тематику.


8. Бонусне правило

Тестуйте. Вивчайте свою аудиторію та ще раз тестуйте. Немає єдиного правила для всіх, й те, що працює з однією аудиторією, не завжди зайде інший.

Знаходьте формули листів, що ваші читачі чекатимуть з нетерпінням. Не шкодуйте сил та часу, й вони повернуться до вас у вигляді лояльних клієнтів.


Висновки

Як ви бачите, ідеальний лист зробити не так вже й складно. Головне – приділяти увагу деталям та думати про свого читача. Тим більше, на нашому сайті вже є керівництво, як запустити розсилку з нуля.

А якщо хочете, щоб ми все зробили й налаштували за вас, ви знаєте куди звертатися 😉

Це точно можна надсилати?

Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.