замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
12
2

Працюючи над SEO-просуванням сайтів наших клієнтів я часто спостерігаю очевидні помилки у візуальній частині проекту.

Сьогодні розповім про 5 основних проблем, з якими стикається користувач, коли бажає придбати що-небудь з мобільного.

Все більше покупців переглядають товари на своїх мобільних пристроях. Однак, згідно з досвідом ITForce, до 30% клієнтів, які починають перегляд веб-сторінок товарів з мобільних пристроїв, в кінцевому підсумку нічого не купують.

Чому це відбувається і що роздрібні продавці можуть зробити, щоб підвищити якість обслуговування "мобільних" клієнтів і збільшити прибуток?

Дослідження агентства SKIM показує, що 7 з 10 покупців не завершують замовлення з мобільного тому, що сайт дуже ускладнює процес або розчаровує їх.

І тільки 6% користувачів нічого не купують тільки через особисті уподобання. Іншими словами, незалежно від того, наскільки гарна ваша мобільна версія сайту, деякі споживачі вважають за краще шопитися через звичні та улюблені для них канали продажів (офлайн або десктоп).

Але з початком всесвітньої пандемії коронавируса кількість покупок через мобільний збільшилася. Ті, хто раніше ніколи нічого не купував через смартфон, змушені були освоїти й цей спосіб шопінгу.

В цей же час швидкість завантаження сайту і відсутність актуального контенту стали більш серйозними проблемами, аніж до кризи. Результати дослідження підкреслюють, що втрачені можливості роздрібної торгівлі через мобільні телефони можуть принести мільярди невикористаних річних доходів.

А хороша новина в тому, що цю проблему відносно легко вирішити.

Дослідження каже, що коли справа доходить до придбань на мобільних, користувач стикається з 10 основними проблемами. І вилучення лише перших 5 гарантовано дозволить поліпшити користувальницький досвід і довести перегляди товарів до здійсненого замовлення.

Невикористані можливості роздрібної торгівлі через мобільні телефони за категоріями: 

5 способов для увеличения продаж через мобильные

Рис. 1 - Втрати роздрібної торгівлі при перегляді товарів через мобільні (дані eMarketer та Statista)


1. Прокручування на сторінці

Навіщо на сторінці прокручування, якщо відвідувач може одночасно переглядати тільки 1 або 2 продукту? Деяких клієнтів це відлякне і змусить відкласти пошук.
Усуньте стомлююче прокручування.
Пошук кращого варіанту з сотень може здатися повторюваним й безцільним.

*За даними дослідження SKIM, саме втома від прокручування була найчастішою перешкодою для покупки.

Вирішити її можна 3 способами:

1) Допоможіть користувачам швидко переглянути інформацію про ваші продукти, і додайте типові для макета сайту складові (верхні та нижні колонтитули, бічна панель і можливість додавати продукти в обране на майбутнє: покажіть основні категорії, кількість завантажених елементів і загальну кількість результатів).

5 способов для увеличения продаж через мобильные

Рис. 2 – Приклад вдалого перегляду товарів (рейтинг, відгуки)

2) Спростіть навігацію сайтом та додайте фіксоване меню, що не зникає, коли користувач прокручує сторінку вниз. Ви також можете спонукати користувачів до пошуку, якщо зробите видимою панель пошуку й покажете релевантні результати. А також забезпечите помітну та обширну фільтрацію.

5 способов для увеличения продаж через мобильные

Рис. 3 – Фіксоване верхнє меню й фільтри

3) Персоналізуйте контент для різних сегментів аудиторії. Наприклад, роздрібний продавець спортивних товарів може показувати новим покупцям повідомлення, що відрізняються від повідомлень для більш досвідчених спортсменів. Ви також можете стимулювати прийняття рішення про покупку, якщо вкажете залишок товару на складі.

5 способов для увеличения продаж через мобильные

Рис. 4 – Приклад вдалого опису товару


2. Функція автозаповнення на сайті

Користувачеві навряд чи сподобається, якщо він не може легко отримати найпростішу інформацію: наприклад, адресу доставки або платіжні реквізити.
Екран смартфона невеликий, поля для введення інформації теж. Текст вводиться клацанням по екрану, і тут легко помилитися.

Цей момент був другим найбільш поширеною перешкодою для покупки, яку також можна подолати:

  • З правильними атрибутами автозаповнення користувачі можуть заповнювати форми на 30% швидше. Переконайтеся, що ваша адреса записана правильно і адаптуйте поля: такі, як назви вулиць і поштових індексів, коди країн, в яких ви працюєте. API Google Адрес може бути корисним у вирішенні цієї проблеми. Також рекомендується повідомляти користувачів про помилки в полях заповнення в режимі реального часу.
  • Повністю пропустіть заповнення форм і використовуйте функцію входу в систему одним натисканням. Виберіть прості способи оплати, такі як LiqPay, Portmone, PayPal та інші. Переконайтеся, що ви надаєте широкий спектр платіжних рішень, актуальних для регіону, в якому ви працюєте.

Покращіть функцію автозаповнення свого сайту.


3. Процес порівняння продуктів

Сьогодні у покупців дуже широкий вибір товарів під рукою. Вони постійно вивчають і оцінюють продукти, щоб переконатися, що співвідношення ціни і якості оптимальне.
Порівняння продуктів з товарами інших магазинів на мобільних пристроях може бути особливо накладним, так як на смартфоні у вас немає опції одночасного перегляду декількох вкладок, як якщо б це відбувалося на комп’ютері.

2 способи вирішення цієї проблеми:

  • Дозвольте користувачам переглядати результати пошуку та додайте можливість порівняння елементів. Підкресліть переваги продукту: такі, як «5-річна гарантія» або те, що предмет – частина «ексклюзивної колекції». Завдяки функціям, подібних до тих, що в додатках, користувачі можуть зберігати веб-сайти на головному екрані, щоб повернутися до них пізніше, в той час як Товарні оголошення використовуються багатьма покупцями для порівняння продуктів різних продавців.

5 способов для увеличения продаж через мобильные

Рис. 5 – Реалізація опції порівняння товарів

  • Якщо у вас збігаються ціни на товари, повідомте про це своїх клієнтів. Чіткі положення щодо повернення та інформація про доставку також забезпечують клієнтам душевний спокій.

4. Фото продуктів в реальному житті

При здійсненні покупок в Інтернеті часто буває важко зрозуміти, як той чи інший предмет буде виглядати в реальному житті.
Якщо продукти або можливості не представлені найкращим чином на вашому сайті, клієнти не будуть повністю впевнені в тому, що вони отримають на руки.

  • Дайте клієнтам чітке уявлення про те, що вони купують за допомогою докладних описів продуктів, таблиць розмірів й порівнянь. Якщо зовнішній вигляд продукту має значення, використовуйте якісні зображення під різними кутами у відповідній орієнтації.

5 способов для увеличения продаж через мобильные

Рис. 6 – Підбір розміру, виходячи з параметрів користувача

Надайте користувачам фотографії товарів в реальному житті.


5. Усі факти про товар

Покупці ненавидять дізнаватися важливу інформацію про свою покупку в кінці замовлення. Таку, як наявність товару на складі, час доставки й додаткові збори (збори та податки). Повідомляйте повну вартість і коротенько надавайте ключову інформацію.

В міру того як сфера мобільного шопінгу продовжує рости, бренди, які забезпечують найкращий користувальницький досвід на всіх сторінках від цільової та до сторінки оформлення замовлення включно, матимуть перевагу перед своїми конкурентами.


Факторы ранжирования для контента

5 сигналів ранжування Google, про які повинні знати контент-маркетологи

Карточки Google

Google спростив пошук вакансій, рецептів та продуктів

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.