замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
13
1

Джерело матеріалу - convinceandconvert.com.

Коли справа доходить до пошукової оптимізації, контент - ключ до успіху. Справа в тому, що, хоч технічне SEO існує (і навіть є малим фактором ранжування), Google неодноразово підкреслює: все, що вам дійсно потрібно, щоб ваш сайт сподобався Google, - це публікувати високоякісний корисний контент.

Але що саме сприймається як ознака якісного контенту?

Ось 5 пов'язаних з контентом сигналів ранжирування, що Google використовує, щоб визначити, чи заслуговує конкретна стаття з’явитися в топі Google.


1. Високолінкабельний контент

Посилальний профіль – це найстаріший сигнал ранжирування Google.
З моменту запуску Google зворотні посилання були в основі його алгоритму ранжирування. І, поки Google неодноразово додавав десятки й навіть сотні інших факторів, зворотні посилання залишалися найпотужнішим з них.

Раніше все було дуже просто: чим більше, тим краще.
Коли власники веб-сайтів зрозуміли це, сторінки результатів пошуку Google зазнали серйозних маніпуляцій. Тому Google довелося поліпшити цей алгоритм. Зараз все дуже складно, до такої міри, що дуже сумнівно, що в Google працює хоч одна людина, що повністю розуміє, як це працює.

Є добрі й погані посилання. Є природні й неприродні посилання. Є посилання з високою та низькою авторитетністю. Одна група може врівноважувати іншу. Деякі посилання можуть тягнути вас вниз, а деякі можуть підіймати вгору. І не завжди можна відрізнити одні від інших.

Тепер все зводиться до одного: вам потрібно якомога більше природних посилань. Іншими словами, нам потрібно створювати лінкабельний контент.
Саме тут творець контенту може зіграти вирішальну роль: насправді, в наших силах створити контент, що привертає посилання.

Що таке лінкабельний контент?

Немає єдиного визначення для лінкабельного контенту, так як немає єдиного типу посилань. Освітній контент приваблює посилання від вчителів, ексцентричний – посилання з популярних ЗМІ та форумів, а інноваційний контент може отримувати посилання від нішевих журналістів.
Тут немає встановлених правил, тому все залежить від того, наскільки добре ви проводите дослідження, й, здебільшого від вашої вдачі.

Працюючи над статтею, перевірте Buzzsumo, щоб зрозуміти, який контент приваблює найбільше посилань за вашою тематикою. Buzzsumo дозволяє фільтрувати результати, щоб побачити недавно опублікований контент та оцінити поточні лінкабельні тренди:

Факторы ранжирования для контента

Рис. 1 – Buzzsumo


2. Релевантність

Насправді цей фактор повинен бути №1. Він поставлений після посилань тільки тому, що це більш недавній сигнал – той, що Google все ще осягає.

Багато років тому досить було додати певне ключове слово кілька разів до статті або на сторінку, щоб Google порахував цей контент відповідним пошуковому запиту.

Очевидно, що цим сигналом було дуже легко маніпулювати, тому Google старанно працює над поліпшенням своїх сигналів релевантності.
Так, тут немає єдиного фактору, тому, як і в випадку зі зворотними посиланнями, ми говоримо про групу сигналів. Але копірайтери мають тут більше контролю, так як фактично вони створюють контент.

Одне з найбільших поліпшень алгоритмів релевантності Google було реалізовано завдяки впровадженню семантичного зіставлення, яке допомогло Google розуміти кожен запит в контексті, а не зіставляти точну послідовність слів з проіндексованими документами.
Семантичний аналіз допомагає створювати більш пророблений та релевантний контент, аналогічно тому, як він допомагає Google алгоритмічно обчислювати релевантність.

Text Optimizer – відмінний інструмент, що допоможе створити більш релевантний контекст, щоб краще відповідати Google й очікуванням його користувачів:

Факторы ранжирования для контента

Рис. 2 – Text Optimizer

Text Optimizer також оцінить релевантність вашого контенту та вкаже на всі можливі області поліпшення.

Інші поліпшення алгоритмів релевантності Google, які не так просто реалізувати на практиці, але про які слід знати, включають:


3. Довжина контенту

Це один з тих пошукових сигналів, що викликає безліч дискусій та суперечок у сфері SEO. По правді кажучи, ми коли-небудь дізнаємося остаточну відповідь, навіть якщо численні дослідження (включаючи це від Backlinko), схоже, показують, що Google вважає за краще довгий контент.

Факторы ранжирования для контента

Рис. 3 – Середня довжина проранжованого контенту на першій сторінці Google становить 1447 слів

Справедливо стверджується, що довгий контент може генерувати більше зворотних посилань і, отже, має тенденцію до більш високого ранжування.

У будь-якому випадку, будь то прямий сигнал ранжування чи просто спосіб створення більш лінкабельного контенту, довгий контент здається виходом.

Завжди користуйтеся своїм редакційним судженням, як практичним правилом:

  • Якщо у вас є вибір між написанням однієї статті на 1000 слів або трьох статей по 200 слів, оберіть довший варіант.
  • Однак якщо вам здається, що ваша стаття перетворюється в книгу з 5000 слів, пора подумати про те, щоб розбити її на серію статей, розбивши її на більш конкретні ракурси й підтеми.
  • Нарешті, якщо вам здається, що ви повністю охопили цільовы питання у своїй 500-сотої статті (це часто трапляється, коли ви займаєтеся дуже специфічними/вузькими запитами), не налягайте. Корисна стаття, що чітко відповідає на питання, краще, ніж довгий контент, написаний виключно для підрахунку слів.

4. Точна відповідність ключового слова

Хоча Google вийшов за рамки ключових слів з точною відповідністю і тепер може розуміти релевантність не тільки по рядках слів, наявність цільового ключового слова як і раніше важлива.

У тому ж дослідженні, згаданому вище, виявилося, що «переважна більшість тегів заголовків в Google точно або частково відповідають ключовим словом, за яким вони ранжуються». Зверніть увагу, що в більшості заголовків не було ключових слів з точною відповідністю, а були деякі їх варіації.

Факторы ранжирования для контента

Рис. 4 – Більшість тегів заголовків на першій сторінці Google містять ключове слово, за яким вони ранжуються, повністю або частково

Це говорить нам про те, що Google все ще враховує ключові слова. Тому аналіз та оптимізація ключових слів як і раніше важливі.

Ось корисний список найкращих інструментів для дослідження ключових слів, оновлений на 2020 рік.


5. Залучення в контент

У Google ніколи не підтверджували, що вони враховують взаємодію на сторінці (те, що користувачі роблять, коли потрапляють на вашу сторінку) в якості прямого фактору ранжування.
Для них це важкорозв’язуване завдання. Якщо користувачі одразу йдуть, чи означає це, що контент марний? Або це означає, що люди одразу знайшли відповідь та повністю задоволені тим, що вони прочитали?

Питання вище робить показники «показник відмов» та «час на сторінці” сумнівними сигналами якості контенту.
Однак, для пошукового гіганта повністю ігнорувати сигнали про задоволеність користувачів було б величезним упущенням, враховуючи, що вони також володіють Google Аналітикою, що дає їм багато даних для перегляду.

Існують обґрунтовані теорії про те, що Google використовує деякі показники залученості користувачів в якості фактора ранжування. Але ці сигнали оцінюються по-різному, від одних результатів пошуку до інших, і вони не є абсолютними показниками. Замість цього їх порівнюють з сайтами з найвищим рейтингом, що дозволяє Google швидко визначати можливі аномалії.
Ті, хто створює контент, мало що можуть зробити, щоб вплинути на залученість користувачів, крім створення дійсно корисного контенту. Але для контентщиків завжди корисно переглядати аналітику сайту й відстежувати ефективність контенту.

Finteza – це сучасна платформа веб-аналітики, що фокусується на конверсіях та моніторингу залученості. Ви можете використовувати Finteza, щоб краще зрозуміти, які з ваших статей читаються повністю, які з них направляють користувачів далі по воронці продажів, а які змушують покинути ваш сайт.

Факторы ранжирования для контента

Рис. 5 – Використовуйте веб-аналітику, щоб з’ясувати, як створювати більш залучуваний контент


Висновок

Звичайно, є ще багато пошукових сигналів, які допомагають Google видавати найбільш релевантні результати пошуку. Швидше за все, сотні (не менше 200) пошукових сигналів задіюються кожен раз, коли користувач натискає кнопку “Пошук в Google”. Багато з цих факторів SEO можна обробляти за допомогою плагінів. Але суть (контент), як і раніше, основа.

Контент-креатор не може впливати на всі аспекти пошукової оптимізації. Ще належить розібратися в технічних елементах (включаючи найбільш важливі: такі, як архітектура сайту й внутрішні посилання). І є потужні сигнали ранжирування, що недоступні оптимізаторам. Наприклад, персоналізація та локалізація.

Що ви, як творець контенту й маркетолог, можете зробити, так це закласти важливий фундамент для високоранжованого контенту.


5 способів поліпшення User experience та збільшення прибутку через мобільні

Карточки Google

Google спростив пошук вакансій, рецептів та продуктів

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.