замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
20
3

Все частіше до нас звертаються власники сайтів з проханням просування в соціальних мережах, не маючи при цьому створених акаунтів в Інстаграм і Фейсбук.

Основна мета таких клієнтів - за допомогою соцмереж залучити аудиторію на свій сайт. Проблема, з якою ми стикаємося ще частіше - клієнти не бачать потреби в заповненні та наповненні цих сторінок.

Давайте сьогодні розберемося, як порожній акаунт впливає на ефективність запуску рекламних кампаній. А також визначимо основні 5 ознак того, що акаунт Інстаграм готовий до запуску реклами.


1. Підготовка акаунту

Перше, про що не варто забувати – реклама, яку ви запустили через рекламний кабінет у Фейсбук, буде показана від імені вашого Інстаграм акаунта.
У Сторіс або в стрічці у користувача є можливість переходу не за посиланням, що ви вказали в оголошенні, вони просто можуть натиснути на ім’я вашого облікового запису для переходу в профіль.

Instagram promo

Рис. 1 – Посилання на акаунт

Зайшовши у ваш акаунт, користувач очікує побачити інформацію:

  • про вас;
  • ваш асортимент;
  • гарантії покупки у вашого бренду, і інше.

Перейшовши на порожню сторінку і не побачивши бажаного, найчастіше користувачі просто йдуть.
Подібна ситуація відбувається і на сторінці Фейсбуку, коли відсутні:

  • заповнена інформація про компанію;
  • способи зв’язку;
  • заповнений каталог;
  • альбом у акаунті.

Користувачі починають сумніватися в чесності компанії. Вони не бачать приводу підписатися на такий акаунт, зберегти собі пропозиції або зробити покупку.

Друге – а як бути акаунту, який створили, первинно заповнили, і чекають продажів?
Відповідь – запускати рекламу.

І щоб вона була ефективною, потрібно підготувати акаунт до візиту нових користувачів, які нічого про нас не знають, які хочуть отримати відповіді на свої питання і дізнатися інформацію про гарантії.


2. 5 ознак того, що акаунт Інстаграм готовий до запуску реклами

Отже, ось показники того, що ваш аккаунт Інстаграм готовий до запуску реклами:

Шапка містить:

  • дані про вас;
  • способи доставки;
  • причини купівлі саме у вас;
  • місто або навіть вашу геолокацію.

Instagram profile information

Рис. 2 – Приклад правильної шапки профілю

Актуальні Сторіс:

  • відповідають на питання клієнта про ціну (прайс);
  • містять відгуки ваших клієнтів (відгуки);
  • мають інформацію про те, як до вас дістатися (фото фасаду, номер кабінету або орієнтир та місцезнаходження);
  • показують дипломи або сертифікати (якщо такі потрібні);
  • демонструють живі фото/відео огляди товару (бажано на моделі або у процесі експлуатації).

Instagram Highlights

Рис. 3 – Вірно оформлені Хайлайтс

Кнопки способів зв’язку важливі для швидкої комунікації з вами – не змушуйте користувача шукати ваш номер в постах, або чекати від вас відповіді в Директі.

Instagram Contacts

Рис. 4 – Коректні способи зв’язку в профілі

  • Якісні фото.

Інстаграм – соціальна мережа, яка надихає та тішить, в першу чергу, око.
Потрібно постаратися знайти свого фотографа, підготувати якісні фото, щоб в гарній обкладинці подати себе новому клієнтові.

Instagram high quality photos

Рис. 5 – Приклад якісних фото в акаунті

  • В постах вказані ціни.

Не варто зловживати цим фактором. Більшість клієнтів, не побачивши цін під вашими постами, просто підуть, не ставлячи питань.

Instagram prices

Рис. 6 – Вартість товарів у пості

Instagram ads - profile

Рис. 7 – Перехід в акаунт з реклами

  • Вказані чіткі характеристики товару в постах, щоб відразу відповісти на питання клієнта про властивості товару.

Краще відразу переконати користувачів, чому вони повинні зробити покупку саме у вас.

Instagram product information

Рис. 8 – Наведені характеристики товару

Якщо ваш профіль запакований за всіма цими ознаками – сміливо запускайте рекламу і стежте за результатами.
Клієнти, які прийдуть з реклами, незабаром самі підкажуть, яких відповідей на їхні питання не вистачає в постах або актуальних Сторіс.


Висновок

Беріть на замітку 5 важливих пунктів, без яких ваші рекламні кампанії в Інстаграм не принесуть того результату, на який ви сподіваєтеся:

  1. заповнені шапка профілю, актуальні сторіс і способи зв’язку;
  2. якісні фото;
  3. зазначені ціни в постах;
  4. останні пости в акаунті присвячені тематиці або товару, який ви просуваєте в рекламі;
  5. вказані чіткі характеристики товару в постах, щоб відразу відповісти на питання клієнта про властивості товару.

І не бійтеся тестувати, щоб знайти найрезультативніший метод.


Поколение Z или TikTokеров

Покоління Z або TikTokерів

Зміна вікна атрибуції в Facebook для iOS 14

Контент-креатор Instagram

Чи необхідний контент-менеджер бізнесу в Інстаграм?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.