замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
1605
1

Сьогодні “ремаркетинг” - один з найбільш ефективних методів інтернет-реклами для будь-якого бізнесу.

Зокрема, він супроводжує головну мету просування - продажі.

Маючи можливість збирати зацікавлені аудиторії людей, ми можемо донести найбільш актуальні пропозиції для своїх клієнтів “в потрібному місці та в потрібну годину”.

Динамічний ремаркетинг - ще більш довершений інструмент з т. з. ефективності реклами в інтернеті.

Він дозволяє економити час на створення рекламних оголошень - рекламодавцю не доведеться створювати безліч оголошень вручну. Також кожне оголошення можна максимально персоналізувати під кожного користувача, так воно міститиме саме ту інформацію, картинку та вартість товару, котрою відвідувач цікавився раніше.

І якщо динамічний ремаркетинг у медійній мережі Google вже поширене явище для багатьох інтернет-магазинів, то не так багато рекламодавців, що використовують динамічні оголошення в соцмережах для досягнення поставлених мет бізнесу.

Отже, як налаштувати динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram, виконавши 3 простих дії.

NB: перш, ніж приступати до налаштування, переконайтеся, що у вас підключен акаунт Business Manager з правами адміністратора Facebook.


Крок 1. Створення каталогу товару

Создание Каталога товаров в Facebook

Для цього на панелі “Все инструменті” необхідно перейти в розділ “Каталоги”.
Вам буде запропоновано обрати тип категорії продуктів:

Создание Каталога товаров в Facebook

Обрати ваш Business Manager, дати назву каталогу, а також визначити спосіб завантаження каталогу товарів.
Є 2 варіанти додавання товарів до каталогу: перший – завантажити їх за допомогою заздалегідь підготовленої таблиці даних про всі товари.
Другий (спрощений) варіант – якщо ви використовуєте сторонні інструменти, що інтегровані з платформою Facebook.

Розглянемо 1й випадок:

Создание Каталога товаров в Facebook

Переходимо в новий створений каталог та обираємо вкладку “Товари”. Тиснемо на кнопку “Додати товари”:

Создание Каталога товаров в Facebook

Дані щодо товарів можна додати за допомогою декількох варіантів:

  • вручну додавати кожен товар, потім довантажувати картинку та вказувати вартість (спосіб зручний, коли в вас невелика кількість товарів на сайті, менше 50);
  • одноразове завантаження за допомогою фіда даних – довантажити товари за допомогою заздалегідь підготовленого файлу-таблиці (припустимі розширення файлів – CSV, TSV, RSS або ATOM XML);
  • завантаження за розкладом – цей варіант більш підійде тоді, коли дані про ваші товари дуже часто оновлюються. При такому завантаженні необхідно, щоб файл фіда був розміщений на сайті. Для завантаження досить буде вказати URL, за яким розташований ваш фід. Фід даних формується програмістом.
  • за допомогою встановленого на сайті Facebook Pixel та вірно встановлених тегів мікроданих про кожен товар, котрий ви бажаєте бачити в своєму каталозі. Даний варіант завантаження можна використовувати тільки для електронної торгівлі. 

Більш детально про додавання мікроданих можна дізнатись в Довідці Facebook Business для рекламодавців, посилання – https://www.facebook.com/business/help/1175004275966513.

Создание Каталога товаров в Facebook

Ми більш детально зупинимося на другому типі завантаження за допомогою файлу-таблиці. Посилання на довідку з готовими шаблонами для дозволених розширень:

https://www.facebook.com/business/help/120325381656392

Ваша таблиці повинна містити наступну інформацію:

 
Назва стовпця Опис Приклад
id Унікальний ID для товару чи послуги. Якщо один й той самий ID повторюється кілька разів, такі записи будуть ігноруватися. Макс. кількість символів – 100. 12345 2222 1
availability Наявність товарів в вашому магазині. Підтримувані значення: in stock (в наявності), available for order (доступно для замовлення), preorder (попереднє замовлення), out of stock (немає в наявності) або discontinued (більше не продається) in stock in stock
condition Поточний стан товару в магазині. Підтримувані значення: new (новий), refurbished (відновлений), used (б/у), new new
description Короткий опис. Макс. кількість символів – 5 000. Краплі Opti-Free Pro відновлюють природне зволоження очей, усуває симптоми сухості та роздратування.
image_link URL зображення, що використовується в рекламі. Для квадратних (зі співвідношенням сторін 1:1) зображень в рекламі у кільцевій галереї розмір зображення повинен бути 600*300 пікселів. Для реклами з одним зображенням розмір зображення повинен бути не менш 1200*630 пікселів. https://domen/opti-free-pro-uvlazhnyayushie-kapli-dlya-glaz.jpg
link URL товару https://domen/sredstva-po-ukhodu/opti-free-pro-uvlazhnyayushie-kapli-dlya-glaz.html
title Назва товара. Макс. кількість символів – 500. Opti-Free Pro – зволожуючі краплі для очей
price Ціна товару із зазначенням валюти. Ціна – число, після котрого йде код валюти (за стандартом ISO 4217) 315.00 UAH
gtin
mpn
brand
Код GTIN товару (глобальний номер предмету торгівлі) mpn-номер деталі, що присвоєн виробником, відповідає товару. Brand – назва бренду товару 1234567891011 1110000011 ITForce

Якщо в вас є фід для Google Merchant Center, його можна використовувати як фід в Каталозі Facebook. 
Попередньо ваш фід матиме такий вигляд і тоді його можна завантажувати:

Создание Каталога товаров в Facebook


Крок 2. Налаштування профілів подій

Стандартного коду Pixel на сайті буде недостатньо. Необхідно перетворити код Pixel, додавши події: AddToCart, Purchase та ViewContent.

fbq(‘track’, ‘ViewContent’) – сподія, що повинна спрацьовувати при перегляді самого товару;

fbq(‘track’, ‘ AddToCart ‘) – подія, що повинна спрацьовувати при додаванні товару в кошик;

fbq(‘track’, ‘ Purchase ‘) – подія, що спрацьовує при оформленому заявленні на товар.

При цьому кожна подія має містити мінімальні дані про той товар, де є код. Це можна реалізувати за допомогою програміста.
Зверніть увагу, що атрибут id повинен зберігатися як у коді, так і в каталозі – інакше динамічний ремаркетинг працюватиме некоректно.
Приклад коду Pixel та доданої в нього події ViewContent на сторінці певного товару.

Создание Каталога товаров в Facebook

Чи працюють події, можна перевірити за допомогою плагіну Facebook Helper https://chrome.google.com/webstore/detail/facebook-pixel-helper/fdgfkebogiimcoedlicjlajpkdmockpc?hl=ru

При вірно встановленому коді навпроти події відображатиметься зелена галочка та атрибути, що передаються: id, ціна, валюта. При наявності проблем ви побачите повідомлення.

Создание Каталога товаров в Facebook

Більш детальна інформація щодо користувацьких подій для динамічного ремаркетингу:

https://developers.facebook.com/docs/facebook-pixel/implementation/dynamic-ads


Крок 3. Налаштування динамічних оголошень

При налаштуванні обираємо мету “Продаж товарів з каталогу”, прописуємо назву кампанії та обираємо тільки що створений нами каталог (він повинен бути не пустим, інакше кампанія не створиться).

Настройка Динамических объявлений

На рівні групи в налаштуваннях обираєте аудиторію, що максимально підходить під мету вашої реклами. В нашому випадку це користувачі, що переглядали товар, але не додали його в кошик. Строк дії аудиторії – 30 днів.

Настройка Динамических объявлений

Далі налаштування такі ж самі, як і для статичної реклами в Facebook – задаємо необхідний плейсмент, бюджет, максимальну ставку і т. Д..

Перейшовши в налаштування оголошень, можна вибрати, в якому форматі демонструвати товари – один товар та одне зображення, або ж карусель.

Який креатив ви оберете, залежить від опрацювання ідеї, від того, як ви бажає взаємодіяти з потенційними клієнтами. Варіантів безліч, наприклад, ви можете звернутись до користувачів, що поклали товар у кошик та вийшли з сайту за таким формулюванням: “Ви цікавилися товаром “Назва”. Ваш товар очікує вас в кошику. Нагадуємо, що до N числа ви можете придбати ваш продукт за найвигіднішою вартістю “Ціна””.

Ви можете складати текст оголошення, використовуючи динамічні атрибути та підставляючи їх як в заголовок, так і в опис:

Настройка Динамических объявлений

Також до заголовка можна включати ціну товару:

Настройка Динамических объявлений

Обирайте кнопку з відповідним закликом до дії та встановлюйте шаблон відстеження для вашої рекламної кампанії:

utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign={{campaign.name}}&utm_content={{ad.name}}

Настройка Динамических объявлений

Ось і все, що вам потрібно реалізувати, щоб запустити простий варіант динамічного ремаркетингу в мережі Facebook та Instagram.

Facebook вдосконалює свої рекламні інструменти кожен день та додає різні “примочки”, тому до простого налаштування можна додавати свої елементи та доповнення – рамки, знижки і т. д..

Є зауваження до статті? Поділіться думкою в коментарях!


ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.