замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
1696
4

Політику Google Ads щодо торгових кампаній можна охарактеризувати так: покупець “знайшов, купив, отримав”. І все це, не підіймаючи попу не виходячи з дому і без зайвих контактів з продавцями. Тому вимоги до інформації на сайті досить суворі.


1. Доставка

На вашому сайті немає інформації про можливості АДРЕСНОЇ доставки (покупцеві до дверей).

Навіть якщо у вас прописані варіанти з самовивозом, Укрпоштою та іншими транспортними компаніями, обов’язково потрібно передбачити можливість, щоб покупець ввів свою домашню адресу та отримав посилку прямо на поріг.

Блог_мерчант


2. Оплата та повернення

Upd. З 28 червня 2021 Merchant Center дозволив рекламодавці не показувати всі доступні способи оплати до оформлення замовлення. Тепер досить буде одного. Але повний перелік варіантів оплати в обов’язковому порядку перераховується на сторінці оплати.
Крім того, Merchant Center послабив вимоги до публікації контактних даних рекламодавців. Згідно з новими даними, рекламодавець тепер повинен вказати на сайті мінімум один спосіб зв’язку з компанією замість обов’язкових двох.

На сайті повинна бути можливість сплати онлайн. В ідеалі – через платіжні сервіси.

Якщо ж у продавця такої можливості немає, то при виборі клієнтом безготівкового способу оплати обов’язково повинні бути вказані РЕКВІЗИТИ платежу. Номер карти, розрахунковий рахунок і т. ін..

Блог_мерчант

Зазначу, що з платіжними системами теж можуть бути казуси.
Ми зіткнулися з проблемою, коли при оформленні покупки перехід на сайт сервісу займав більше 3-4 секунд та модератори розцінили це як неможливість здійснити оплату онлайн і таким чином акаунт був відправлений в блок.
Вийшли з цієї ситуації, вказавши на сайті реквізити для оплати, як на скрині вище.

Обов’язково потрібно додати на сайт інформацію щодо повернення товару: умови, терміни, стан.
Причому підтримка рекомендує винести цю інформацію в окремий розділ сайту.

Довідка:

На сайті магазину повинна бути вказана інформація про те, як покупцям повертати покупки та отримувати назад кошти.
Переконайтеся, що умови написані зрозумілою мовою та їх легко знайти. Якщо товари, куплені в вашому магазині, не підлягають поверненню, про це також потрібно написати у відкритій та доступній формі.

Ви повинні докладно розповісти про механізм повернення, вказавши:

  • що потрібно зробити користувачеві;
  • які умови повернення товару;
  • як довго з моменту покупки приймаються запити щодо повернення;
  • коли покупцеві будуть повернути кошти.

3. Менеджер зв’яжеться з вами

За цю фразу одразу відправляють в “бан”.

Модератори наполягають, що покупець повинен мати можливість завершити покупку “в один сеанс” без додаткових рухів тіла. Наприклад, дзвінків від менеджера для уточнення подробиць покупки або доставки.

Блог_мерчант

З останніх кур’йозних причин блокування нам був названий 2 пункт в розділі Способи сплати.
Інформація на сайті.

Інтернет-магазин ***.ua використовує 2 види оплати:

  • Готівковий розрахунок при отриманні – товар оплачується національною валютою за діючим курсом, а після видається товарний чек. Оплатити можна відразу в магазині, кур’єру одразу після доставки або у відділенні “Нової пошти”.
  • Безготівковий рахунок – товар оплачується національною валютою на банківський рахунок компанії.

Виявляється, в цьому реченні потрібно було вказати назву компанії.


UPD: Про бани акаунтів Google Ads та Google Merchant Center

У п’ятницю (30.10.2020) на форумі з’явилася чергова гілка з питанням з приводу блокування облікового запису. Бан був дан через тиждень після запуску в білій тематиці – продаж рибальських снастей.

Причина – неприйнятні бізнес-моделі.

Сайт в ідеальному стані:

  • є https-протокол;
  • є вся інформація про повернення та обмін товару, доставку, оплату;
  • є договору публічної оферти;
  • угода користувача.

Загалом на перший погляд, причепитися ні до чого.

Але весь прикол в тому, що домен у сайту expert.fishing, і за моєю версією, акаунт заблокували саме за слово “фішинг”.
У дескріпшн прописано назву компанії в такому вигляді:

Під час пандемії ручна модерація відсутня, а робот роздає бани з причин Обхід системи й НБМ за найменші порушення (найбанальніші приклади: продаж товару з назвою «маска», іграшкової «зброї» або через зміну платежів).

Тому дуже важливо, щоб на сайті й у фіді даних не було ніякої інформації, на яку міг би стріггеріться бот. Т. я. до технічних модерів достукатися зараз практично неможливо, а в чаті саппорта вам нічим не зможуть допомогти.

Корисні посилання:

Приклади неприпустимих дій та матеріалів;
Правила щодо товарних оголошень;
Форма подачі апеляції Google Ads;
Форма подачі апеляції GMC.

Upd 2.08.2021про ідентифікатор продукту [mpn]

З серпня в Google Merchant Center почнуть відображатися повідомлення «Невірний ідентифікатор продукту [mpn]».
Вони будуть показуватися в обліковому записі на сторінці «Діагностика» у рекламодавців, які задали некоректне значення атрибута MPN для одного або декількох товарів.

З вересня 2021 року товари, відносно яких отримані попередження, будуть автоматично відхилятися.
Щоб цього уникнути, рекламодавцям потрібно вказати коректні дані про продукт та видалити невірне значення атрибута MPN.

Upd. 14.09.2021

Google Merchant Center може відхилити товар, якщо який-небудь унікальний ідентифікатор, особливо код GTIN, зазначений неправильно. Зараз це стосується платних оголошень, але скоро стане застосовуватися й щодо інформації, розміщеної безкоштовно.

З 15 вересня 2021 года Merchant Center почне вважати повторюваними ті товари в оголошеннях відвідувачів, у яких збігаються код GTIN та значення атрибутів для варіантів:

  • для всіх категорій: «стан» [condition] та «мультиупаковка» [multipack];
  • для предметів одягу: «колір» [color] та «розмір» [size].

Якщо виявлять повторювані товари, то безкоштовно розмістять тільки один з них, а інші будуть відхилені.

Upd. 28.10.2021, джерело – ppcseo.com 

Google Merchant Center пом’якшив вимоги до ідентифікаторів товарів: тепер ті, у яких відсутні такі уникальні ідентифікатори, як GTIN[gtin], MPN[mpn] та бренд[brand], будуть допущені до показу у товарних та безкоштовних оголошеннях. Але можуть бути обмеження.

Раніше товари, для яких не було зазначено ці обов’язкові атрибути, відхилялися та не відображалися в оголошеннях.


На завершення

І на завершення базові вимоги до сайтів з Довідки Google Ads:

  • Точність контактних даних.

На сайті повинна бути вказана достовірна контактна інформація, в т. ч. номер телефону та/або адреса електронної пошти.

  • Безпека оформлення замовлення.

Для збору та обробки конфіденційної інформації користувачів (наприклад, банківських реквізитів або номерів кредитних карт) необхідно використовувати захищений сервер SSL з дійсним сертифікатом (https: //).

  • Правила повернення.

На сайті повинна бути вказана чітка та ясна інформація щодо правил повернення товару.

  • Умови оплати.

Інформація про способи та умови оплати повинна бути зрозумілою та доступною.

  • Можливість вчинення замовлення.

Необхідно перевірити весь процес оформлення замовлення.
Перед відправленням фіда на перевірку, перевіряємо сайт на відповідність 3м головним заповідям Merchant Center: “Знайшов, купив, отримав” та тримаємо кулаки.

Успішних вам модерацій!


ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.