
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Політику Google Ads щодо торгових кампаній можна охарактеризувати так: покупець “знайшов, купив, отримав”. І все це, не підіймаючи попу не виходячи з дому і без зайвих контактів з продавцями. Тому вимоги до інформації на сайті досить суворі.
На вашому сайті немає інформації про можливості АДРЕСНОЇ доставки (покупцеві до дверей).
Навіть якщо у вас прописані варіанти з самовивозом, Укрпоштою та іншими транспортними компаніями, обов’язково потрібно передбачити можливість, щоб покупець ввів свою домашню адресу та отримав посилку прямо на поріг.
На сайті повинна бути можливість сплати онлайн. В ідеалі – через платіжні сервіси.
Якщо ж у продавця такої можливості немає, то при виборі клієнтом безготівкового способу оплати обов’язково повинні бути вказані РЕКВІЗИТИ платежу. Номер карти, розрахунковий рахунок і т. ін..
Зазначу, що з платіжними системами теж можуть бути казуси.
Ми зіткнулися з проблемою, коли при оформленні покупки перехід на сайт сервісу займав більше 3-4 секунд та модератори розцінили це як неможливість здійснити оплату онлайн і таким чином акаунт був відправлений в блок.
Вийшли з цієї ситуації, вказавши на сайті реквізити для оплати, як на скрині вище.
Обов’язково потрібно додати на сайт інформацію щодо повернення товару: умови, терміни, стан.
Причому підтримка рекомендує винести цю інформацію в окремий розділ сайту.
Довідка:
На сайті магазину повинна бути вказана інформація про те, як покупцям повертати покупки та отримувати назад кошти.
Переконайтеся, що умови написані зрозумілою мовою та їх легко знайти. Якщо товари, куплені в вашому магазині, не підлягають поверненню, про це також потрібно написати у відкритій та доступній формі.
Ви повинні докладно розповісти про механізм повернення, вказавши:
За цю фразу одразу відправляють в “бан”.
Модератори наполягають, що покупець повинен мати можливість завершити покупку “в один сеанс” без додаткових рухів тіла. Наприклад, дзвінків від менеджера для уточнення подробиць покупки або доставки.
З останніх кур’йозних причин блокування нам був названий 2 пункт в розділі Способи сплати.
Інформація на сайті.
Інтернет-магазин ***.ua використовує 2 види оплати:
Виявляється, в цьому реченні потрібно було вказати назву компанії.
У п’ятницю (30.10.2020) на форумі з’явилася чергова гілка з питанням з приводу блокування облікового запису. Бан був дан через тиждень після запуску в білій тематиці – продаж рибальських снастей.
Причина – неприйнятні бізнес-моделі.
Сайт в ідеальному стані:
Загалом на перший погляд, причепитися ні до чого.
Але весь прикол в тому, що домен у сайту expert.fishing, і за моєю версією, акаунт заблокували саме за слово “фішинг”.
У дескріпшн прописано назву компанії в такому вигляді:
<meta name=«description» content=«Expert Fishing (експерт фишинг) товары для рыбалки…»>
Під час пандемії ручна модерація відсутня, а робот роздає бани з причин Обхід системи й НБМ за найменші порушення (найбанальніші приклади: продаж товару з назвою «маска», іграшкової «зброї» або через зміну платежів).
Тому дуже важливо, щоб на сайті й у фіді даних не було ніякої інформації, на яку міг би стріггеріться бот. Т. я. до технічних модерів достукатися зараз практично неможливо, а в чаті саппорта вам нічим не зможуть допомогти.
Корисні посилання:
Приклади неприпустимих дій та матеріалів;
Правила щодо товарних оголошень;
Форма подачі апеляції Google Ads;
Форма подачі апеляції GMC.
І на завершення базові вимоги до сайтів з Довідки Google Ads:
На сайті повинна бути вказана достовірна контактна інформація, в т. ч. номер телефону та/або адреса електронної пошти.
Для збору та обробки конфіденційної інформації користувачів (наприклад, банківських реквізитів або номерів кредитних карт) необхідно використовувати захищений сервер SSL з дійсним сертифікатом (https: //).
На сайті повинна бути вказана чітка та ясна інформація щодо правил повернення товару.
Інформація про способи та умови оплати повинна бути зрозумілою та доступною.
Необхідно перевірити весь процес оформлення замовлення.
Перед відправленням фіда на перевірку, перевіряємо сайт на відповідність 3м головним заповідям Merchant Center: “Знайшов, купив, отримав” та тримаємо кулаки.
Успішних вам модерацій!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.