замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
55
1

Політику Google Ads щодо торгових кампаній можна охарактеризувати так: покупець “знайшов, купив, отримав”. І все це, не підіймаючи попу не виходячи з дому і без зайвих контактів з продавцями. Тому вимоги до інформації на сайті досить суворі.


1. Доставка

На вашому сайті немає інформації про можливості АДРЕСНОЇ доставки (покупцеві до дверей).

Навіть якщо у вас прописані варіанти з самовивозом, Укрпоштою та іншими транспортними компаніями, обов’язково потрібно передбачити можливість, щоб покупець ввів свою домашню адресу та отримав посилку прямо на поріг.

Блог_мерчант


2. Оплата та повернення

На сайті повинна бути можливість сплати онлайн. В ідеалі – через платіжні сервіси.

Якщо ж у продавця такої можливості немає, то при виборі клієнтом безготівкового способу оплати обов’язково повинні бути вказані РЕКВІЗИТИ платежу. Номер карти, розрахунковий рахунок і т. ін..

Блог_мерчант

Зазначу, що з платіжними системами теж можуть бути казуси.
Ми зіткнулися з проблемою, коли при оформленні покупки перехід на сайт сервісу займав більше 3-4 секунд та модератори розцінили це як неможливість здійснити оплату онлайн і таким чином акаунт був відправлений в блок.
Вийшли з цієї ситуації, вказавши на сайті реквізити для оплати, як на скрині вище.

Обов’язково потрібно додати на сайт інформацію щодо повернення товару: умови, терміни, стан.
Причому підтримка рекомендує винести цю інформацію в окремий розділ сайту.

Довідка:

На сайті магазину повинна бути вказана інформація про те, як покупцям повертати покупки та отримувати назад кошти.
Переконайтеся, що умови написані зрозумілою мовою та їх легко знайти. Якщо товари, куплені в вашому магазині, не підлягають поверненню, про це також потрібно написати у відкритій та доступній формі.

Ви повинні докладно розповісти про механізм повернення, вказавши:

  • що потрібно зробити користувачеві;
  • які умови повернення товару;
  • як довго з моменту покупки приймаються запити щодо повернення;
  • коли покупцеві будуть повернути кошти.

3. Менеджер зв’яжеться з вами

За цю фразу одразу відправляють в “бан”.

Модератори наполягають, що покупець повинен мати можливість завершити покупку “в один сеанс” без додаткових рухів тіла. Наприклад, дзвінків від менеджера для уточнення подробиць покупки або доставки.

Блог_мерчант

З останніх кур’йозних причин блокування нам був названий 2 пункт в розділі Способи сплати.
Інформація на сайті.

Інтернет-магазин ***.ua використовує 2 види оплати:

  • Готівковий розрахунок при отриманні – товар оплачується національною валютою за діючим курсом, а після видається товарний чек. Оплатити можна відразу в магазині, кур’єру одразу після доставки або у відділенні “Нової пошти”.
  • Безготівковий рахунок – товар оплачується національною валютою на банківський рахунок компанії.

Виявляється, в цьому реченні потрібно було вказати назву компанії.


UPD: Про бани акаунтів Google Ads та Google Merchant Center

У п’ятницю (30.10.2020) на форумі з’явилася чергова гілка з питанням з приводу блокування облікового запису. Бан був дан через тиждень після запуску в білій тематиці – продаж рибальських снастей.

Причина – неприйнятні бізнес-моделі.

Сайт в ідеальному стані:

  • є https-протокол;
  • є вся інформація про повернення та обмін товару, доставку, оплату;
  • є договору публічної оферти;
  • угода користувача.

Загалом на перший погляд, причепитися ні до чого.

Але весь прикол в тому, що домен у сайту expert.fishing, і за моєю версією, акаунт заблокували саме за слово “фішинг”.
У дескріпшн прописано назву компанії в такому вигляді:

<meta name=«description» content=«Expert Fishing (експерт фишинг) товары для рыбалки…»>

Під час пандемії ручна модерація відсутня, а робот роздає бани з причин Обхід системи й НБМ за найменші порушення (найбанальніші приклади: продаж товару з назвою «маска», іграшкової «зброї» або через зміну платежів).

Тому дуже важливо, щоб на сайті й у фіді даних не було ніякої інформації, на яку міг би стріггеріться бот. Т. я. до технічних модерів достукатися зараз практично неможливо, а в чаті саппорта вам нічим не зможуть допомогти.

Корисні посилання:

Приклади неприпустимих дій та матеріалів;
Правила щодо товарних оголошень;
Форма подачі апеляції Google Ads;
Форма подачі апеляції GMC.


В завершение

І на завершення базові вимоги до сайтів з Довідки Google Ads:

  • Точність контактних даних.

На сайті повинна бути вказана достовірна контактна інформація, в т. ч. номер телефону та/або адреса електронної пошти.

  • Безпека оформлення замовлення.

Для збору та обробки конфіденційної інформації користувачів (наприклад, банківських реквізитів або номерів кредитних карт) необхідно використовувати захищений сервер SSL з дійсним сертифікатом (https: //).

  • Правила повернення.

На сайті повинна бути вказана чітка та ясна інформація щодо правил повернення товару.

  • Умови оплати.

Інформація про способи та умови оплати повинна бути зрозумілою та доступною.

  • Можливість вчинення замовлення.

Необхідно перевірити весь процес оформлення замовлення.
Перед відправленням фіда на перевірку, перевіряємо сайт на відповідність 3м головним заповідям Merchant Center: “Знайшов, купив, отримав” та тримаємо кулаки.

Успішних вам модерацій!


FB vs Google Ads

Що ефективніше: Google Ads чи Facebook Ads?

Як рекламувати товари в Амазоні

Marketing glossary

Словник термінів інтернет-маркетингу

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.