замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
PPC - контекстна реклама
13
1

У статті ми розглянемо основні правила пошукових оголошень, що допоможуть зробити ваші оголошення продуктивними.


Правило 1. Займайте багато місця

Дуже часто через незнання або ж з метою економії часу спеціалісти ігнорують розширення оголошень. На рис 1.1 показані наслідки відмови від розширень.

Блог_правила

Оголошення з розширеннями займає більше місця та відображає більше інформації про ваші послуги, а також має високий показник якості. Таким чином, ви отримуєте більш виграшну позицію у порівнянні з конкурентами.


Правило 2. Утримуйте верхні позиції

Щоб ваше оголошення виконувало поставлені вами цілі, утримуйте ключові слова на 1-4 позиції, інакше ваші старання ніхто не помітить.

Важливо. Під час налаштування розширень «Додаткові посилання» і/або «Ціни», ваше оголошення на 1 позиції буде виглядати більш розгорнуто. Приклад на рис. 2.

Блог_правила

Скрин 2.1 – Вид пошукового оголошення з розширенням «Ціни» на 1 позиції


Правило 3. Ніяких шаблонів!

Унікальний контент – це важлива складова ефективного оголошення.

За 15 років існування пошукової контекстної реклами в ній з’явилися шаблонні фрази, що й сьогодні використовуються рекламодавцями з упевненістю, що їх оголошення оригінальні й відображають переваги їх товарів, але насправді користувачі зараз просто не реагують на такий креатив.

Типові фрази пошукових оголошень:

  • Низькі / Чесні ціни;
  • Індивідуальний / креативний підхід;
  • Великий вибір / широкий асортимент;
  • Швидка доставка;
  • Висока якість.

Але ж всі ці фрази можна конкретизувати й залучити потенційних покупців.

Шаблонна фраза Унікальна фраза
Низькі ціни Ціны від 800 грн
Індивідуальний підхід Шпалери на замовлення
Великий вибір 200+ категорій товарів
Швидка доставка Доставка 1 день
Высока якість Гарантія 10 років

Таблиця 3.1. Обробка шаблонних фраз


Правило 4. Розділяйте формулювання пошукових і адаптивних оголошень

Дуже часто рекламодавці вимагають креативних слоганів в пошукових оголошеннях. Подібні вимоги можна використовувати виключно в адаптивних оголошеннях, оскільки пошукові розраховані на гарячих відвідувачів, що цілеспрямовано шукають потрібний товар чи послугу.

Поведінкові фактори цієї аудиторії дещо відрізняються. Таким користувачам креативи ні до чого, їм потрібно отримати інформацію, що вказуватиме, чим ваші товари чи послуги краще за інші зі тією ж пошуковою видачею.

Наприклад, вам потрібно перевезти меблі й перед вами оголошення такого змісту:

1. «Квартирний переїзд – Швидко і недорого

Швидко вирішимо ваші побутові проблеми. Робітники з прямими руками!»;

2. «Квартирний переїзд – 120 грн / год. Телефонуйте.

Подання машини від 15 хвилин. Бонуси 5% від ціни. Харків та область!»

В даному випадку друге оголошення матиме більше переходів, оскільки в ньому конкретно вказані відповіді на всі питання, що цікавлять користувача.

Адаптивні оголошення привертають увагу креативом, тому свій політ фантазії ви можете використовувати в банерах. В цьому випадку, це буде виправдано.


Правило 5. Не забувайте про заклики до дії

Заклики до дії – це важлива складова оголошення, оскільки за її допомогою ви спрямуєте свого користувача на подальші дії.

Популярні заклики:

  • Телефонуйте зараз;
  • Завантажити прайс-лист;
  • Замовити дзвінок;
  • Замовити консультацію;
  • Встигніть замовити.

Правило 6. Використовуйте Динамічну вставку ключових слів

Динамічна вставка ключових слів – підстановка ключового слова в оголошення. Вона підвищує показник якості та робить унікальним кожне ваше оголошення, що прив’язане до ключового слова. Застосовувати її можна до заголовків та описів.

У разі, коли ваше ключове слово довше за 30 символів, застосовувати динамічну вставку краще в описі товару, а якщо менше – в заголовках. Якщо ж ви бажаєте винести до заголовків головні переваги – тоді динамічну вставку так само можна використовувати в описі та / або в заголовку та описі. Якщо Динамічну вставку використовувати в описі, тоді ключові слова будуть підсвічуватися жирним шрифтом, що відображено на рис. 2.

Блог_правила

Важливо. При використанні навколоцільових ключових слів Динамічну вставку застосовувати не можна! Інакше на оголошення клікатимуть нецільові відвідувачі.


Правило 7. Використовуйте фіди даних

Фіди даних – це фішка пошукових оголошень, що економитиме ваш час та приведе максимально цільових відвідувачів на ваш сайт.

Ви можете створити фіди модифікаторів оголошень з цінами, місцями розташування або типами пристроїв.

Наприклад, якщо у вас діє доставка товарів по всій Україні, ви можете створити фід даних з усіма містами і селищами та відображати це в ваших оголошеннях.

На практиці це відбувається таким чином: якщо користувач знаходиться в Білій Церкві та шукає будматеріали, то оголошення з модифікатором виглядатиме як:

«Купити будматеріали. Доставка в Білу Церкву».

Увага. Для одного оголошення може бути використаний тільки 1 фід даних.

Ми підготували для вас фіди даних по містах України російською та українською мовою – тут.


Правило 8. Оголошення повинно бути написано на 1 мові

Здавалося б, правило цілком само собою зрозуміле, але якщо ви використовуєте динамічну вставку ключового слова і у вас є ключові слова українською, а текст оголошення на російській – тоді виходить оголошення такого змісту: «Замовити піццу у Харкові – Безкоштовна доставка. Телефонуйте».

Така сама помилка виникає, коли ваш обліковий запис містить кілька кампаній та одна з них українською мовою, в той час, коли всі розширення оголошень написані російською.

В результаті виходить таке оголошення:

«Купити купальник у Харкові – Ціна від 500 грн.

Знижки 10% на товари. 1500+ комплектів. Харківська швейна фабрика. Дзвоніть.

Моделі літа 2017. Для всіх типів фігур. Натуральна тканина».


Правило 9. Форма + Зміст

Зміст. Текст оголошення повинен описувати основні переваги ваших послуг чи товарів. Описувати їх треба коротко, щоб охопити якомога більше ваших фішок.

Форма. Щоб ваше оголошення привертало увагу, ви можете його зробити більш помітним за допомогою символів, що не заборонені політикою Ads.

При об’єднанні цих правил ми отримаємо наступне оголошення:

Блог_правила

Рис. 4 – Опис та шляхи url, які роблять оголошення помітним

Погодьтеся, перший варіант привертає набагато більше уваги, ніж інші.


Правило 10. Квапте ваших користувачів

Запорукою продажів служать акції, що діють обмежений час. Вкажіть в оголошенні вашу акцію із зазначенням того, що її термін скоро закінчиться.

Зробити це можна за допомогою функції зворотнього відліку, що вказана на рис. 5 – 8.

Блог_правила

Рис. 5 – У полі опису чи заголовку вставте символ { та оберіть Зворотний відлік

Блог_правила

Рис. 6 – Оберіть потрібну дату і час закінчення акції

Блог_правила

Рис. 7 – Поставте кількість днів до кінця акції ті оберіть мову

Блог_правила

Рис. 8 – Як буде виглядати оголошення

Функція зворотного відліку відображатиме кількість днів до закінчення акції. Якщо ця операція здається вам складною, ви можете просто вказати в оголошенні дату закінчення акції з закликом «Встигніть замовити».


Правило 11. Пишіть грамотно

Перечитуйте свої оголошення. Перевіряйте, чи немає в них помилок, чи узгоджені речення, чи правильно прописана динамічна вставка ключового слова.

Блог_правила

Рис. 9 – Неправильно прописана динамічна вставка ключового слова

Важливо. Заголовки, Опис та всі розширення повинні починатися з великої літери! На скрині 10 відображені типові помилки зневаги цим правилом.

Блог_правила

Рис. 10 – Неправильно прописані уточнення


Правило 12. Створюйте кілька варіантів оголошення

Щоб оголошення приносили більше цільових відвідувачів, робіть декілька їх варіантів і кожен варіант позначайте ярликами.

Для чого це потрібно? За допомогою звітів ви зможете подивитися звіт за позначками оголошень і визначити, які саме варіанти приносять більше конверсій або більший показник CTR. Неефективні варіанти можна буде зупинити, а на базі ефективних оптимізувати свої оголошення, щоб вони приносили ще кращий результат.

Пишіть оголошення ефективно разом з ITForce!

У наступній статті ми розповімо про основні міфи контекстної реклами. Підпишіться, щоб не пропустити!


Блог Google Optimize

Гайд з Google Optimize: навігація, налаштування, запуск експериментів

Аудит рекламних кампаній Google Ads

Контекст

Що таке контекстна реклама? Види й типи

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.