замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
336
2

З більш ніж 3,5 мільярдами пошукових запитів в Google на день доведеться грати за правилами Google, щоб ваш контент був там, де його побачать потенційні відвідувачі. Один з кращих способів переконатися, що ви повністю використовуєте свій контент, - це поліпшити свої результати пошукової оптимізації (SEO).

Сьогодні в цифровій реальності компаніям потрібен спосіб аналізувати та інтерпретувати результати своєї пошукової оптимізації, щоб залишатися попереду. Для цього 73% маркетологів використовують інструменти SEO для поліпшення контенту та підвищення рейтингу контенту в Google.

Вносячи невеликі зміни в контент свого сайту, ви можете підвищити ймовірність отримання органічного трафіку на веб-сайт.

У цій статті поговоримо про те, як поліпшити SEO в 2021 році і підвищити рейтинг в Google. У ній будуть описані 10 тактик для поліпшення SEO в новому році.


1. Програма для відстеження показників, яка інтегрується з Google Analytics

Краще рішення, яке ви можете прийняти для поліпшення SEO-оптимізації в 2021 році, – це зрозуміти Google Аналітику. Це корисний інструмент для розуміння вашого веб-сайту для прийняття рішень на основі даних. Метрики допоможуть зрозуміти не тільки ваш рейтинг в пошуку, але і вашу аудиторію, щоб ви могли краще підбирати для неї контент.

Згодом Аналітика може стати відмінним інструментом для більш точного таргетингу на ваших клієнтів. Ось деякі з показників, які ви можете дізнатися про відвідувачів вашого сайту:

  • Які браузери вони використовують. Google Analytics надає корисні дані про те, які браузери використовують ваші клієнти. Це дозволить поліпшити їх досвід, зосередивши веб-дизайн на найбільш часто використовуваних браузерах.
  • Популярні пристрої, що використовуються для відвідування вашого сайту.Нарівні з інформацією про браузери, які використовують ваші клієнти, корисно знати, з яких пристроїв вони заходять до сайту. На деяких сайтах користувачів з мобільного більше, ніж користувачів з десктопів, або навпаки. Розуміння показників вашого веб-сайту дозволяє створювати контент, адаптований до того розміру екрану, що користувачі використовують найчастіше.
  • Реферальний трафік: Google Analytics також надає дані про те, звідки приходять відвідувачі сайту. Ви можете використовувати ці дані, щоб дізнатися, які платформи соціальних мереж використовують відвідувачі для переходу до вашого сайту. Ця інформація корисна при оплаті рекламних кампаній в соціальних мережах.
  • Аналіз конкурентів: Аналітика також пропонує аналіз трафіку конкурентів. Ці дані корисні при ухваленні рішення про те, як поліпшити свій контент і перевершити конкурентів.

SEMrush інтегрується з Google Analytics та Google Search Console, тому можна ефективно аналізувати й створювати звіти в одному місці.


2. Малоефективні сторінки

У контент-маркетологів, які розробили контент з високим рейтингом, є одна спільна риса: вони пропонують читачам залучаючі теми контенту. Успішні контент-маркетологи стежать за тенденціями й обговореннями для пошуку нових ідей. У якийсь момент вам обов’язково доведеться переробити неефективний контент.

SEMrush пропонує інструмент аудиту контенту, який допоможе швидко знайти неефективний контент за допомогою різних даних, в тому числі:

  • невелика кількість зворотних посилань;
  • малий обсяг репостів в соцмережах;
  • старі сторінки;
  • малий вміст (тобто невелика кількість слів);
  • поганий органічний (пошуковий) трафік.

Как только вы определите страницы, внешний вид которых можно улучшить, подумайте о новых ключевых словах для таргетинга.

Як тільки ви визначите сторінки, зовнішній вигляд яких можна поліпшити, подумайте про нові ключові слова для таргетингу.

Використовуючи функцію Topic Research, ми надамо “картки контенту, які допоможуть вам визначити, які теми провокують найбільшу кількість запитів”.

10 Ways to Improve SEO content cards

Рис. 1 – Картки контенту

В кінцевому підсумку це скоротить час, який ви витрачаєте на розробку контенту, і витрачені зусилля принесуть результат. Ефективний контент-план, який заснований на інтересах вашої аудиторії, допомагає поліпшити взаємодію з нею.

Створюючи план контент-маркетингу, подумайте, який контент знайде відгук у вашій аудиторії. Так ви перевірите, які заголовки краще підходять вашим публікаціям і чи є які-небудь додаткові теми, які можна висвітлити.

Деякі контент-маркетологи вважають корисними інтелект-карти. Для користувачів з візуальним типом сприйняття використання інтелект-карт допомагає уявити всі ваші потенційні ідеї з теми. Що допомагає в створенні більших тим, які можна розбити на більш дрібні додаткові частини. Іноді візуалізація вашого контент-плану допомагає повністю зрозуміти його.

10 Ways to Improve SEO Mind Map

Рис. 2 – Інтелект-карта

Визначте малоефективні сторінки та оновіть їх, додавши новий контент, який люди захочуть прочитати.


3. Контент на основі основного ключового слова та релевантних додаткових ключових слів

Аналіз ключових слів для вашого контенту допомагає не тільки розробити структуру статті, а й зрозуміти, що аудиторія хоче прочитати. Розуміння того, які ключові слова і який тип контенту найкраще підходять вашій ЦА, допоможе розробити контент-стратегію для поліпшення SEO.

Текст, адаптований під вимоги Google, залежить від балансу між ключовими словами та природним текстом. Це означає, що контент повинен бути написаний природним чином. Ключові слова повинні органічно входити до контенту, щоб не доводилося додавати їх після написання тексту.

Один зі способів зробити це – визначити семантично пов’язані ключові слова з основним цільовим ключовим словом.

У програмі Keyword Magic Tool є опція, що дозволяє шукати ключові слова, пов’язані з основним ключовим словом. Ви побачите, наскільки тісно пов’язане ключове слово з об’ємом запитів, щоб визначити, чи є там щось, що можна додати в контент.

10 Ways to Improve SEO Keywords magic tool

Рис. 3 – Інтерфейс програми аналізу ключових слів Keyword Magic Tool


4. Зворотні посилання

Навіть якщо дотримуватися всіх порад, пов’язаних з технічним SEO на сторінці, це не гарантує, що ви потрапите на першу сторінку Google.

Велика частина SEO пов’язана зі зворотними посиланнями й тим, чи генеруєте ви зворотні посилання з авторитетних сайтів.

Різноманітність зворотних посилань може виходити з двох джерел, а саме:

  • Тип беклінку: як правило, ваше зворотнє посилання буде з параметром dofollow або nofollow, причому dofollow має більшу вагу.
  • Сайт-джерело: наприклад, ви просуваєте свій контент і націлюєте видавців на публікацію, тоді сайт, який посилається на ваш контент, буде джерелом вашого зворотного посилання.

Різноманітність зворотних посилань сигналізує Google, що сайт – авторитетне джерело і що ви створюєте посилання природним чином, а не покладаєтеся на застарілі чорні методи просування, або іншу тактику спаму.

Потрібна допомога в пошуку правильних зворотних посилань? Інструмент аналізу зворотних посилань допоможе визначити ваші домени, що посилаються і загальну кількість беклінків. Semrush пропонує можливість порівняти до чотирьох конкуруючих URL-адрес, щоб зрозуміти, де є перспективи.

10 Ways to Improve SEO backlinks

Рис. 4 – Приклад аналітики зворотних посилань

Ось кілька способів збільшення посилального профілю:

  • Шукайте каталоги або списки «кращих з» у своїй ніші: звертайтеся до сайтів, який складають списки у вашій ніші, і пропонуйте себе в якості експерта разом з будь-яким створеним вами високоякісним контентом.
  • Переконайтеся, що вашим контентом можна поділитися: репости в соціальних мережах – ще один швидкий спосіб генерувати більше зворотних посилань, тому переконайтеся, що будь-який контент, який ви створюєте, легко доступний на декількох платформах.
  • Створюйте інформаційний контент і звертайтеся до видавців: успішна контент-стратегія включає створення контенту, який розповідає історію, засновану на будь-яких даних. Створюйте контент на основі своїх результатів за допомогою власних опитувань, загальнодоступних даних або ваших внутрішніх даних, і діліться їм. Якщо вам вдасться зв’язати їх з популярною новиною, велика ймовірність, що користувачі захочуть опублікувати ваші дані й надати зворотне посилання.

5. Ефективні теги заголовків, щоб потрапити до виділених описів Google

При розробці контенту потрібно пам’ятати про те, як ви структуруєте контент на сторінці. Кожна сторінка повинна мати логічно організований контент з найбільш важливою інформацією у верхній частині сторінки.

*Дослідження засвідчили, що 80% читачів проводять більшу частину свого часу, переглядаючи контент у верхній частині сторінки.

Однак, Google не обов’язково індексує текст виключно у верхній частині сторінки. Вони дивляться на статтю в цілому, щоб побачити, вичерпна вона. Тому, маючи це на увазі, потрібно подумати про те, як оформлена ваша сторінка.

Щоб отримати максимальну віддачу від ключових слів, на які налаштований таргетинг, спробуйте додати посилання для переходу у верхній частині сторінки. Це не тільки робить для користувача інтерфейс більш приємним, але і дозволяє більш творчо використовувати теги заголовків, щоб йти в ногу з виділеними описами в Google.

10 Ways to Improve SEO

Рис. 5 – Приклад розміщення посилання у верхній частині сторінки з контентом

Подивіться на запит «10 провідних брендів човнів». В результаті виходить фактичний список, який користувачі можуть швидко переглянути або відвідати для отримання додаткової інформації. Якщо ви переглянете вихідний код статті, яка генерує виділений опис, той побачите, що всі бренди човнів вкладені в H2, а не в простий маркований список.

10 Ways to Improve SEO

Рис. 6 – Пошукові результати за запитом “top 10 boat brands”

Стратегічне використання тегів заголовків допомагає пошуковим системам краще розуміти контент. Визначення заголовків при написанні контенту допомагає пошуковим системам аналізувати вміст. Заголовки показують пошуковим системам, про що ваш контент. І, якщо ви вставите ключові слова в заголовки, пошукові системи зможуть ще краще зрозуміти вміст сторінки.

Заголовки також допомагають і читачам в перегляді контенту, що утримує їх інтерес. Заголовки – відмінний спосіб розбити контент на частини і поліпшити загальне враження користувача від сайту. Веб-сайти з полотнами тексту непривабливі й лякають багатьох читачів. А якщо читачі швидко йдуть, ваш SEO-рейтинг може постраждати.


6. Оптимізація зображень

Нерідко оптимізацію зображень не беруть до уваги з точки зору поліпшення SEO. Однак, якщо все зроблено правильно, це може привернути великий потік трафіку на ваш сайт.

Використання візуального контенту дає безліч переваг, в тому числі:

  • допомагає розбити стіну тексту;
  • відповідає майбутній меті Google стосовно візуального пошуку;
  • забезпечує краще розуміння вмісту веб-сторінки;
  • дозволяє читачам краще розуміти текст статті.

Як і текст, візуальний контент може поліпшити SEO. Оптимізація зображень допомагає підвищити рейтинг контенту в пошуку зображень Google, а також покращує видимість сайту.
Однак, при оптимізації зображень слід пам’ятати про декілька моментів.

Наприклад, коли зображення погано оптимізовані, сторінки завантажуються повільно, що безпосередньо впливає на ранжування. Попри те, що проблема може бути не в зображеннях або супроводжує їх альтернативному тексті, повільній швидкості завантаження досить, щоб вплинути на загальний рейтинг.

Один з кращих способів поліпшити SEO – оптимізувати альтернативний текст. Кращий спосіб впоратися з написанням альтернативного тексту – не надто багато над ним думати. Як alt-тексту слід враховувати зміст зображення. Написання хорошого альтернативного тексту – це можливість описати те, що показує зображення.

При використанні альтернативного тексту дотримуйтесь наступних правил:

  • Описовий: увесь alt-текст повинен описувати зображення якомога більш докладно. Інформація повинна описувати саме зображення, а також пояснювати, як воно відноситься до контенту. Додаючи конкретні відомості про зображення, це допомагає підвищити рейтинг зображення в Пошуку картинок Google.
  • Відмітний: слід дотримуватися одне важливе правило: ви не повинні використовувати ключові слова змісту як альта для кожного зображення на сторінці. Замість цього, альтернативний текст повинен описувати вміст зображення і те, як воно співвідноситься з вмістом. Однак він не повинен повторювати зміст сторінки в цілому.
  • Релевантний: як і ключові слова, альтернативний текст слід використовувати обережно. Це означає, що потрібно використовувати тільки теги alt для пояснення зображення і його відношення до контенту.

7. Оптимізація для мобільних пристроїв

Недавні дослідження показують, що понад 60% пошукових запитів в Google надходять з мобільних пристроїв. Важливо переконатися, що веб-сайт оптимізований для них. Google нагороджує веб-сайти, оптимізовані для мобільних пристроїв, більш високим розташуванням на сторінці пошукової видачі.

Як і у випадку з оптимізацією для десктопів, потрібно зосередитися на розробці мобільного SEO. Сьогодні можна досліджувати й порівнювати ключові слова для мобільних пристроїв і комп’ютерів окремо. Використання інструменту SEO дає корисні відомості про мобільну аналітику. Це допоможе вам вирішити, який контент готувати, для якої аудиторії, і якими ключовими словами його наповнювати.

Деякі вважають, що розробка сайту, орієнтованого на мобільні пристрої, здатна допомогти десктопній версії. Це тому, що для мобільного інтерфейсу можна видалити неважливі аспекти роботи вашого сайту. Такий підхід допоможе вам розставити пріоритети для контенту, щоб з самого початку створювати контент високої якості.

Коли ви створюєте контент, оптимізований під мобільні, слід враховувати:

  • обсяг тексту, який може ліквідувати розрив між невеликими мобільними екранами та десктопами.
  • найбільш цікаві та корисні матеріали розміщувати в передній частині сторінки, щоб вони завантажувались першими.
  • орієнтир на читачів за допомогою ключових слів, оптимізованих для мобільних пристроїв.

8. URL-адреси та метаописи зручні для сприйняття людиною

URL-адреса та метаопис – ключові фактори, які допомагають Google зрозуміти, про що ваш контент.

Попри те, що не існує жорстких правил щодо довжини будь-якого з них для поліпшення рейтингу, мета повинна полягати в тому, щоб зробити URL й метаопис більш короткими та ясними, включаючи в них цільові ключові слова.

Ось деякі рекомендації з підтримки максимально можливої стислості та зрозумілості URL та метаопису:

  • Використовуйте однакову структуру, яка враховує майбутні публікації: незалежно від того, структуруєте ви контент для однієї області свого сайту або будете створювати схожий контент надалі, потрібно, щоб структура URL й метаописів була в чомусь схожою для пов’язаного контенту.
  • Уникайте зайвих слів: уникайте порожніх слів в адресі URL і метаописах. Кожне має бути коротким і по суті.
  • Використовуйте ключові слова. Переконайтеся, що ваш URL і метаопис містять цільове ключове слово або ключові слова.

9. Скоротіть час завантаження популярних сторінок

Повільний час завантаження – одна з основних причин високого показника відмов. Згідно Google, «швидкість дорівнює доходу», що по суті означає, що повільне завантаження збільшує ймовірність того, що відвідувачі сайту покинуть сторінку. З цієї причини ваш рейтинг залежить від швидкості вашого сайту.

Інструмент аудиту Semrush – цінний ресурс для розуміння швидкості сайту. За допомогою інструменту аудиту швидкості сторінки можна дізнатися, що може уповільнювати роботу веб-сайту і як краще це можна вирішити. Він також просканує ресурс, щоб знайти типові SEO-помилки, щоб ви могли поліпшити контент свого сайту для поліпшення пошукової оптимізації.


10. Постійно вчіться на даних з аналітики

Відстеження ефективності вашого веб-сайту допомагає зрозуміти, що працює для вашої аудиторії, а що ні. Таким чином, можна створювати більше контенту, враховуючи симпатії й антипатії. Є багато показників, на яких можна зосередитися і побачити, якими способами поліпшити контент.

Нижче – список загальних показників, на які слід звернути увагу.

  • Середній час, проведений на сторінці: перегляд кількості часу, який відвідувачі проводять на сторінці, дає інформацію про їх читацькі звички. Наприклад, якщо ваші користувачі проводять на одній зі сторінок менше часу, ніж на інших, це може показати, який контент подобається вашій аудиторії.
  • Показник відмов: показує, скільки відвідувачів сайту залишають сторінку, не переходячи на іншу сторінку сайту. Високий показник відмов – вірна ознака того, що на сторінці щось потрібно поліпшити. У деяких випадках, висока швидкість завантаження або навіть відсутність заклику до дії можуть стати причиною високого показника відмов.
  • Джерела трафіку: дуже важливо зрозуміти, з яких джерел йде трафік на ваш сайт. Цей показник вказує, на чому слід зосередити зусилля для досягнення найкращих результатів. Наприклад, якщо ваш сайт отримує найбільше трафіку з Instagram, причиною може бути щось, пов’язане з вашою аудиторією або навіть типом вашого бренду.

Semrush пропонує функцію On Page SEO Checker, яка відстежує багато з того, що обговорювалося в цій статті, і пропонує дієві рішення.

Для конкретних сторінок краще дізнатися більше про:

  • Стратегії: на які ключові слова слід таргетуватися, і які є способи поліпшення ранжування;
  • Функції SERP: чи є ймовірність того, що ви потрапите до блоку відповідей;
  • Контент: пропозиції для вашого контенту на основі топ-10 сторінок;
  • Семантика: будь-які семантично пов’язані ключові слова, на які контент повинні бути націлений;
  • Зворотні посилання: конкретні домени, з яких потрібно отримувати зворотні посилання;
  • Технічні проблеми: технічні проблеми з пошуковою оптимізацією, в тому числі, наявність дубльованого контенту і використання ефективного метатега;
  • Користувацький досвід: як поліпшити враження відвідувачів.

10 Ways to Improve SEO

Рис. 7 – Дані про зворотні посилання


Отримуйте поліпшені результати SEO

Через те, що контент створюється і публікується швидко, пошукові системи працюють понаднормово, щоб ранжувати мільярди веб-сайтів в Інтернеті.

Незважаючи на те, що не можна різко змінити SEO-рейтинг за одну ніч, можна внести незначні зміни, щоб поступово покращувати його. І використовувати для цього інструменти для аналізу основних чинників, які впливають на SEO-рейтинг:

  • швидкість завантаження;
  • проблеми з контентом;
  • метатеги;
  • посилання і можливість сканування.

Аналіз цих факторів допоможе поліпшити пошукову оптимізацію на сайті й зайняти більш високі позиції в Google.


Як SEO-спеціалісту створити ідеальне резюме та супровідний лист?

Каннібалізація ключових запитів

Як стати сеошником?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.