LinkedIn – соціальна мережа, що націлена на пошук ділових партнерів та підбір співробітників.
LinkedIn створений для професійної аудиторії для пошуку професійної інформації, обміну досвідом в групах. А в групу потрапити можна тільки за рекомендацією. Обмеження за кількістю вступу в групи – 50. При просуванні групи має значення репутація та широта контактів. Це головна перевага майданчика.
У LinkedIn може зареєструватися як користувач, так і компанія.
Статистика LinkedIn:
- 8 місце в Україні;
- 590 млн користувачів по світу;
- 57% аудиторії — чоловіки.
Переваги мережі:
- легкість використання в бізнесі (установка контактів з колегами по галузі, відстеження конкурентів, пошук вузькопрофільних фахівців);
- авторитетність фахівців і високий рівень довіри користувачів;
- середня конверсія з відвідувача в клієнта 227%;
- активність користувачів в профільних групах;
- варіативність налаштувань для таргетованої реклами.
Напрямки, котрим найкраще підходить LinkedIn для просування:
Мережа орієнтована інший бізнес (пошук партнерів, постачальників).
- Високий середній чек та тривалий цикл продажу.
Характерний для сфер нерухомості, послуг висококваліфікованих фахівців і компаній.
Реклама в LinkedIn налаштовується в рекламному кабінеті в розділі “Для роботи” – “Розміщення реклами”.
Види реклами:
- спонсорований контент;
- текстова реклама;
- спонсоровані повідомлення InMail;
- динамічна реклама;
- Банерна реклама;
- розміщення реклами за межами LinkedIn;
- додаткова сторінка-вітрина — можна виставляти товари й рекламувати послуги, вибрати аудиторію за параметрами;
- спонсоровані оголошення (місце показу — стрічка новин, інші сторінки);
- банерна реклама AdWords в LinkedIn;
- реклама через InMail – можливість відправлення повідомлень користувачам поза списком контактів.
У LinkedIn можна створити до 15 варіантів одного й того ж оголошення.
Формати реклами:
- текстова реклама (заголовок + опис + посилання);
- реклама в стрічці із зображенням (пост, що промоутується або запис в стрічці);
- рекламна карусель (для просування кількох продуктів);
- реклама для залучення відстежуючих;
- відеореклама (15-60 секунд);
- реклама в повідомленнях;
- реклама вакансії;
- таргетована реклама.
Етапи просування в LinkedIn:
- аналіз ЦА;
- створення акаунту;
- наповнення профілю контентом;
- вибір типу оголошення;
- створення націлених списків ЦА;
- налаштування ціни й типу реклами;
- створення рекламних оголошень;
- запуск та моніторинг реклами.
У LinkedIn знаходиться аудиторія, що готова й купувати, й інвестувати.
Ваша ЦА розташована в LinkedIn? Замовляйте просування у нас.