Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Онлайн-бізнес вимагає результату та вимірних показників. Для цього на сайт встановлюються системи веб-аналітики. Коли їх багато, виникає необхідність єдиного сховища, звідки є можливість керувати всіма фрагментами коду.
Google Tag Manager (GTM) – офіційний безкоштовний сервіс Google, що дозволяє керувати різноманітними системами збору даних з одного інтерфейсу.
Головна перевага Диспетчера тегів — розміщення скриптів аналітики в одному місці, т. я. GTM – контейнер, де зберігаються всі додаткові коди аналітики для сайту. Наявність одночасно декількох кодів сервісів ускладнює роботу з сайтом — швидкість завантаження сторінок сповільнюється, а це негативно впливає на SEO.
Рис. 1 – Принцип роботи Google Tag Manager
Диспетчер тегів значно спрощує інтеграцію зі сторонніми сервісами, бо механізм включає встановлення різних інструментів аналітики — месенджерів, віджетів, кол-трекінгові платформ, систем аналітики, та ін. до кореня сайту або додатка.
Встановлення Google Tag Manager на сайт позбавляє від необхідності виправлення скрипту на кожній сторінці — інструменти GTM виконують це автоматично. Після встановлення сервісу ГТМ будь-яка операція здійснюється прямо з інтерфейсу Google.
Диспетчер тегів та набір вбудованих та користувацьких змінних швидко відстежують події на сайті. У разі необхідності ви завжди можете повернутися до попередніх налаштувань, застосування Tag Manager дозволяє це зробити без проблем.
Ми сформуємо та встановимо код GTM. Подальше налаштування аналітики наші фахівці зроблять через Google Tag Manager самостійно. Вам залишиться лише відібрати сервіси, котрі б ви бажали впровадити до свого веб-проєкту.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.