Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Металопластикові вікна – найбільш потрібний продукт для дому. Компаній, які їх пропонують до покупки, безліч, конкуренція на ринку пластикових вікон висока.
Просування сайту вікон в інтернеті в цьому випадку буде надефективним. На сайті користувач проходить весь процес покупки: з моменту введення запиту до пошуку та до заповнення заявки на встановлення вікна.
Комплексне просування сайту пластикових вікон допомагає залучати більше клієнтів. Сайт в інтернеті знаходить тепла аудиторія – ті люди, які мають намір замовити послугу. Для цього вони вбивають у пошук “установка пластикових вікон Київ”, а далі переходять по кожному посиланню з першої сторінки видачі, поки сайт не відповість на їхні запитання і не здасться їм вартим довіри, щоб вкласти гроші в покупку.
Завдання просування – вивести сайт замовника на першу сторінку. Так відвідувачі одразу бачитимуть сайт у видачі та переходитимуть за посиланням. Відвідуваність зросте, а роботи з просування допоможуть відвідувачів конвертувати в клієнтів, що принесе збільшення продажу та зростання прибутку.
Компанія ITForce починає з аналізу ніші та конкурентів ресурсу замовника. З досвіду просування сайтів віконних компаній в Україні ми знаємо, що:
Наше завдання – привести замовнику якомога більше завершених конверсій на сайті. KPI просування в інтернеті – оформлені заявки та дзвінки, тому що їх можна відстежити засобами CRM сайту та Google Analytics.
Приклад SEO для сайту суміжної послуги
Продаж вікон через інтернет складається із певних етапів робіт. Наші фахівці методично опрацьовують кожен:
Як покращити продаж вікон? Сьогодні більшість користувачів оформляє замовлення через смартфон. Тому сайт з продажу ПВХ-вікон повинен мати власну мобільну версію або адаптивний дизайн.
На простому в роботі сайті користувачам легше орієнтуватися, на ньому висока глибина перегляду сторінок, тобто більше відвідуваності. На такому сайті вище відсоток оформлення заявок на консультацію майстра та встановлення вікон.
Конкуренція у ніші віконних установок висока. За високочастотними запитами просунутися реально, що вимагає значного бюджету, який є лише у лідерів ринку. Агентства інтернет-просування віддають пріоритет роботі з середньо-і низькочастотними пошуковими фразами. Вони мають вищу конверсію, тому що саме за ними приходять відвідувачі з чітким сформованим наміром покупки вікон.
Фахівці ITForce групують ключові запити за принципами:
На ці запити відповідає сайт замовника. Для цього на ресурсі створюється блог із корисною інформацією, де кожна стаття розкриває свою групу запитів. І коли користувач вбиває у пошук “швидка заміна металопластикових вікон”, він отримує у видачі ваш сайт.
Завдання просування в інтернеті полягає саме у залученні на сайт цільових користувачів – тих, які готові до покупки вікон прямо зараз.
Якщо використовувати комплексний підхід до просування і всі методи діджіталу, ефект виявиться швидше. Так ми рекомендуємо на оптимізований сайт запускати контекстну рекламу – вона незабаром залучить зацікавлених у послузі відвідувачів. Особливо результативним буде запуск контексту в період акцій або за старту сезону знижок.
Бюджет на просування сайту з продажу пластикових вікон розраховується за підсумками аудиту ресурсу та вивчення ніші замовника. Кожному сайту ми складаємо індивідуальну стратегію просування з урахуванням бізнесу KPI.
Заповнюйте заявку на консультацію, наші спеціалісти дадуть відповіді на ваші запитання.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.