замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

SEO просування сайтів з продажу вікон


Металопластикові вікна – найбільш потрібний продукт для дому. Компаній, які їх пропонують до покупки, безліч, конкуренція на ринку пластикових вікон висока.

Просування сайту вікон в інтернеті в цьому випадку буде надефективним. На сайті користувач проходить весь процес покупки: з моменту введення запиту до пошуку та до заповнення заявки на встановлення вікна.


Просування сайтів, що продають пластикові вікна


Комплексне просування сайту пластикових вікон допомагає залучати більше клієнтів. Сайт в інтернеті знаходить тепла аудиторія – ті люди, які мають намір замовити послугу. Для цього вони вбивають у пошук “установка пластикових вікон Київ”, а далі переходять по кожному посиланню з першої сторінки видачі, поки сайт не відповість на їхні запитання і не здасться їм вартим довіри, щоб вкласти гроші в покупку.

Завдання просування – вивести сайт замовника на першу сторінку. Так відвідувачі одразу бачитимуть сайт у видачі та переходитимуть за посиланням. Відвідуваність зросте, а роботи з просування допоможуть відвідувачів конвертувати в клієнтів, що принесе збільшення продажу та зростання прибутку.


Особливості розкручування сайту продажу вікон


Компанія ITForce починає з аналізу ніші та конкурентів ресурсу замовника. З досвіду просування сайтів віконних компаній в Україні ми знаємо, що:

  • конкуренція у ніші висока;
  • сайт має розширене семантичне ядро ​​віконної компанії через велику кількість ключових фраз;
  • при виході до ТОП за висококонкурентними запитами кількість заявок на встановлення вікон зростає.

Наше завдання – привести замовнику якомога більше завершених конверсій на сайті. KPI просування в інтернеті – оформлені заявки та дзвінки, тому що їх можна відстежити засобами CRM сайту та Google Analytics.

SEO на Shopify

Приклад SEO для сайту суміжної послуги

Етапи просування сайтів продажу вікон


Продаж вікон через інтернет складається із певних етапів робіт. Наші фахівці методично опрацьовують кожен:

  • визначення груп цільових користувачів послуги та основних конкурентів у ніші,
  • розробка конкурентних переваг замовника – наприклад, онлайн-калькулятор вартості або безкоштовний виїзд замірника;
  • аудит сайту замовника з видачею списку доробок для кращого функціонування;
  • збір семантичного ядра та створення кластерів ключових запитів;
  • оптимізація структури, посадкових сторінок, юзабіліті, метатегів та контенту сайту;
  • налаштування та запуск контекстної реклами для швидкого залучення клієнтів;
  • SMM-просування підвищує впізнаваність компанії над ринком;
  • зовнішня оптимізація – робота з посиланням на профіль сайту, підбір трастових майданчиків для розміщення посилань, робота з репутацією компанії.

Як покращити продаж вікон? Сьогодні більшість користувачів оформляє замовлення через смартфон. Тому сайт з продажу ПВХ-вікон повинен мати власну мобільну версію або адаптивний дизайн.

На простому в роботі сайті користувачам легше орієнтуватися, на ньому висока глибина перегляду сторінок, тобто більше відвідуваності. На такому сайті вище відсоток оформлення заявок на консультацію майстра та встановлення вікон.

Замовити просування віконної компанії


Конкуренція у ніші віконних установок висока. За високочастотними запитами просунутися реально, що вимагає значного бюджету, який є лише у лідерів ринку. Агентства інтернет-просування віддають пріоритет роботі з середньо-і низькочастотними пошуковими фразами. Вони мають вищу конверсію, тому що саме за ними приходять відвідувачі з чітким сформованим наміром покупки вікон.

Фахівці ITForce групують ключові запити за принципами:

  • брендові запити – ключові фрази із включенням бренду або віконного профілю (наприклад, пластикові вікна VEKA, віконний профіль VIKNALAND);
  • точні ключі, що конкретизують запит (наприклад, алюмінієвий профіль ПВХ, дешеві металопластикові вікна);
  • запити, які прямо задовольняють потреби користувачів (наприклад, купити вікна в Києві недорого, скільки коштує заміна профілю та ін.).

На ці запити відповідає сайт замовника. Для цього на ресурсі створюється блог із корисною інформацією, де кожна стаття розкриває свою групу запитів. І коли користувач вбиває у пошук “швидка заміна металопластикових вікон”, він отримує у видачі ваш сайт.

Завдання просування в інтернеті полягає саме у залученні на сайт цільових користувачів – тих, які готові до покупки вікон прямо зараз.

Якщо використовувати комплексний підхід до просування і всі методи діджіталу, ефект виявиться швидше. Так ми рекомендуємо на оптимізований сайт запускати контекстну рекламу – вона незабаром залучить зацікавлених у послузі відвідувачів. Особливо результативним буде запуск контексту в період акцій або за старту сезону знижок.

Бюджет на просування сайту з продажу пластикових вікон розраховується за підсумками аудиту ресурсу та вивчення ніші замовника. Кожному сайту ми складаємо індивідуальну стратегію просування з урахуванням бізнесу KPI.

Заповнюйте заявку на консультацію, наші спеціалісти дадуть відповіді на ваші запитання.



Замовити
просування сайтів із продажу вікон

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.