замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Просування будівельних інтернет-магазинів


Будівельна ніша – найпопулярніша та найконкурентніша в бізнесі. У ній складно вийти на першу сторінку видачі, але можливо.

Просування інтернет-магазину будівельних матеріалів має високу вартість та свої особливості, які потрібно враховувати у роботі.

Просування сайту будівельних матеріалів від ITForce працює над:

  • покращенням видимості сайту в пошуку – інтернет-магазин піднімається у видачі, отже, його бачить та відвідує більшу кількість користувачів;
  • збільшенням кількості замовлень на сайті – ми оптимізуємо картки товарів та сторінку “Кошик” для зручності роботи інтернет-відвідувачів;
  • впізнаваність бренду – при піднятті у видачі сайт починають дізнаватися, його охочіше відвідують, він краще запам’ятовується.

Особливості SEO для магазину будматеріалів

Перше, що ми визначаємо – тип сайту. Розкрутка сайту будівельних матеріалів гіпермаркету та дрібного інтернет-магазину відрізнятиметься. Відвідувачі невеликого магазину частіше роблять роздрібні покупки або дрібнооптові, великого – орієнтовані на великий гурт партій товару. Відповідно, і посадкові, на які просування в пошуку наводитиме користувачів, теж будуть різними.

Великий маркет використовує відразу всі засоби розкручування в інтернеті. Дрібному бізнесу краще розпочати з пошукового просування. Це робота на довгострокову перспективу.

Друга особливість просування будівельних сайтів – кількість категорій та підкатегорій товарів. Будівельні магазини – багатоасортиментні. Працювати необхідно з кожною категорією, і для цього потрібний великий бюджет. Тому ми виділяємо та погоджуємо із замовником пріоритетні категорії – ті сторінки, на які будемо вести трафік. Це ті групи товарів, які приносять більше прибутку цього сезону.

Етапи просування інтернет-магазину будматеріалів

  • аналіз конкурентів та виявлення цільових груп користувачів – вивчаємо успішні сайти у ніші, їх методи просування, аналізуємо робочі інструменти найближчих конкурентів;
  • вивчення ніші та сайту замовника, перевірка сайту на технічні помилки та складання списку доробок;
  • внутрішня оптимізація – робота зі структурою, навігацією, фільтрами, картками товарів, сторінками замовлення, оплати та доставки, юзабіліті ресурсу замовника;
  • складання семантичного ядра сайту, кластеризація запитів, виділення посадкових сторінок, на які залучатимуться покупці, робота з контентом та метатегами;
  • зовнішня оптимізація – нарощування маси сайту для кращого ранжування та підняття в пошуку.

SEO просування працює на довгострокову перспективу. Інтернет просування будівельних матеріалів краще почати хоча б за 6 місяців до початку сезону ремонтів.

Так сайт поступово підніметься у видачі і до моменту підвищеного попиту наблизиться до першої сторінки за позначеними запитами, він краще ранжуватиметься і його відвідуваність зросте.

Якщо вам потрібні клієнти в короткостроковій перспективі, для цього краще задіяти контекстну рекламу. А ще найкращим методом розкручування будівельних сайтів буде комплексне застосування всіх інструментів інтернет-маркетингу.

Тоді контекст почне із залучення клієнтів на сайт, SEO працюватиме на функціонал, SMM – підвищуватиме впізнаваність серед користувачів, а email-маркетинг – формуватиме відданість аудиторії.

Як оцінити SEO-просування магазину будматеріалів

На етапі брифування замовник та Project manager проекту визначають KPI, яких слід досягти інтернет-проекту.

  • Трафік.

SEO-продвижение сайтов услуг

Рис. 1 — Зростання трафіку після початку робіт із проекту (Google Analytics)

Просування інтернет магазину будматеріалів передбачає створення інформаційного блоку, який наводитиме безкоштовний трафік з пошуку. Як правило, це блог. І той фактор, наскільки активно ви наповнюєте його якісними матеріалами.

У блозі на сайті ми створюємо рубрики, далі по ТЗ від SEO-фахівця копірайтер пише статті. Кожна стаття розкриває свою групу запитів, а тому що більшість запитів у будівельній тематиці це “як це працює”, то пошуковий попит подібних статей високий.

За комерційний трафік (це попадання на сторінки карток товарів та подальше оформлення замовлення) відповідає внутрішня оптимізація веб-проекту.

  • Видимість.

Продвижение сайтов услуг

Рис. 2 – Зростання видимості ключових запитів, Serpstat

SEO-просування будівельного сайту покликане покращити видимість веб-проекту у пошуку. Нарощування маси посилань сайту, особливо крауд-маркетинг (а саме, посилання з форумів, з відгуків та рекомендацій, на дошках оголошень), працюють з позиціями у видачі.

Чим вище знаходиться сайт замовника у видачі, тим більша його відвідуваність.

  • Продаж.

Продвижение сайтов услуг

Рис. 3 – Показники зростання залученості відвідувачів

Пошукове просування опосередковано впливає і на продаж. На зручному сайті простіше замовляти. Правильна оптимізація ресурсу, доопрацювання картки товару, сторінки Кошики та оплати сприяють збільшенню продажу.

Замовити просування сайту будівельних матеріалів

Вартість просування будівельних матеріалів в Інтернеті залежить від кількості конкурентів, геолокації бізнесу, вихідного стану сайту. Чим більше доробок потрібно провести, тим вище буде вартість розкручування.

Комплексний підхід із включенням усіх інструментів просування: SEO, контекстної реклами, email-маркетингу, розкрутки у соціальних мережах також потребує великих вкладень.

Заповнюйте заявку на сайті, щоб дізнатися скільки коштує просування будівельного сайту від компанії ITForce.



Замовити
просування інтернет-магазину з продажу будівельних матеріалів

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.