Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Мета створення сайту – залучення клієнтів та отримання прибутку.
Коли ви замовляєте SEO на стадії розробки сайту, ви отримуєте можливість передбачити та закласти необхідний функціонал, врахувати всі технічні SEO-рекомендації ще до релізу проекту. Роботи, що проводить SEO-спеціаліст до запуску проекту, дозволять ефективніше використовувати часові та грошові ресурси для розвитку та просування сайту.
Завдання сайту – продаж. Головна помилка при створенні 90% сайтів – нечітка постановка ТЗ замовником. Це цілі, котрих повинен досягти сайт після виходу: трафік та продажі.
За нашою статистикою, більшість власників вже готових нових ресурсів мають проблеми з оптимізацією та просуванням, бо спочатку на стадії створення сайту були допущені основні технічні моменти в розробці та помилки в структурі, семантичному ядрі проекту, тематичній частині і т. д.. Тому вірніше одразу розробити сайт під SEO. Так ви з самого початку спроектуєте ресурс під просування в інтернеті.
Структура – це каркас веб-проекту.
Коректна структура сайту – основа воронки продажів, до котрої ви закладаєте шлях клієнта від знайомства з вашим сайтом до фінальної конверсії.
Попередній аналіз конкурентів та їх ключових запитів, розподіл семантики та опрацювання сторінок, що будуть генерувати трафік, – без цих дій сайт не принесе того ефекту, що ви очікуєте. Чи то сайт послуг або інтернет-магазин. Варіативність робіт з SEO залежить від типу сайту.
SEO на початковому етапі враховує аналіз, опрацювання та видачу рекомендацій в т. ч. з on-page SEO (метатеги та теги canonical, заголовки, превью сторінок).
За підсумком робіт з SEO на етапі розробки ви отримуєте документ з рекомендаціями, впровадження котрих ще на етапі проектування допомагає сайту ефективніше функціонувати. Ми регулярно контролюємо їх виконання та перевіряємо коректність роботи.
Ваш сайт з першого дня роботи принесе більше трафіку, ніж сайти конкурентів, що розроблені без урахування SEO-рекомендацій. На сайті, що враховує головні чинники успішного пошукового просування, конверсія вище, ніж на неоптимізованих ресурсах інших гравців ніші.
Ось яких результатів можна досягти, якщо застосувати SEO-підхід ще до виведення сайту до мережі інет (вузьконаправлена ніша):
Рис. 1 – Динаміка зростання органічного трафіку сайту з моменту виходу (Google Analytics)
Ми розвиваємо ваш бізнес відповідно до своїх напрацювань та актуальних тенденцій у світі SEO. В нас спільна мета. Будьте готові швидко реагувати та вносити зміни на сайт. Покращувати його. Адже цього ми прагнемо.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.