Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Після налаштування рекламних кампаній необхідно відстежувати їх роботу та оптимізувати. Так вони принесуть набагато більше ефекту: ви отримаєте більше цільових переходів за нижчою вартістю. Контекстна реклама окупиться швидше, ви знизите витрати на контекст та заощадите бюджет.
Ведення контекстної реклами – ведення рекламних кампаній від моменту налаштування, відстеження й коригування роботи з наданням звітності.
Робота з контекстною рекламою — це тестування впроваджених інструментів та опрацювання результатів, а також:
Регулярне опрацювання ключових слів покращує результат кампаній — так ми знаходимо нові аудиторії користувачів, а неефективні відключаємо. Облік цих метрик дозволяє знижувати вартість кліка, підвищувати конверсію, отримувати більш вигідні позиції у видачі та знижувати витрати на контекст.
*Якщо на етапі налаштування акаунту у вас не була налаштована веб-аналітика, ми зробимо це.
Після налаштування розвиток вашої контекстної реклами фахівець не відстежує. А пошуковим кампаніям найчастіше потрібне регулярне коригування, т. я. на їх роботу впливає дуже велика кількість чинників.
За підсумком робіт ви отримуєте запущені кампанії:
Рекламний комплекс може варіюватися в залежності від ваших завдань та показників ефективності кампаній.
Модель сплати контекстної реклами — за клік, ми зацікавлені в тому, щоб бізнес клієнта отримував цільовий трафік. Наші фахівці відстежують роботу вашої реклами та пропонують варіанти її оптимізації (динамічний ремаркетинг, рекламу в Google Shopping та ін.). Коли ви замовляєте послугу ведення рекламних кампаній в Google Ads в ITForce, ви отримуєте результат.
Крім того, ми завжди йдемо назустріч побажанням клієнта, але не на шкоду вашому бюджету та ефекту від контексту.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.