Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Торгові кампанії істотно розширюють охоплення потенційних покупців. Для їх запуску необхідний товарний фід.
Фід – файл з даними про товари інтернет-магазину.
На основі відомостей з файлу формуються рекламні оголошення, котрі ви потім запускаєте в Google покупках.
Фід спрощує запуск промо та рекламних кампаній. Його головна перевага – різноманітність креативів (колірна гамма, текстові блоки, зображення товару). Завантаження товарного фіда автоматизує підготовку та запуск оголошень. А це сприяє зростанню конверсій: більше привабливих банерів, на котрі хочеться клікнути – більше цільових переходів та завершених продажів.
Google Merchant Center (GMC) – інструмент Google, до котрого завантажуються відомості про товари інтернет-магазину для створення й показу рекламних оголошень в Google Shopping та на інших сервісах Google.
Обов’язкова вимога Google для розміщення оголошень в GMC – наявність на сайті інформації про повернення товарів та отриманні за них назад грошових коштів.
Обов’язкові поля при створенні фіда:
Атрибут | Формат | Примітки |
Id (ідентифікатор товару) | Не більше 50 символів | |
Title (назва продукту) | Не більше 150 символів | |
Description (опис) | Не більше 5000 символів | |
Link (посилання на товар) | ||
Image_link (посилання на зображення товару) | ||
Availability (наявність) | ||
Price (ціна) | Число + оформлення згідно зі стандартами ISO4217 | |
Google_product_category (категорія товару в Google) | Число + повний шлях до категорії | |
Brand (марка) | Не більше 70 символів | для всіх нових товарів, окрім книг, фільмів й музики |
Gtin (gtin) | Не більше 50 символів | для всіх нових товарів, в котрих є код gtin |
MPN (mpn) | Не більше 70 символів | для всіх нових товарів, в котрих немає коду gtin |
Shipping (доставка) | ||
Condition (стан) | для вживаних або відновлених товарів | |
Adult (дорослі) | для товарів, що містять матеріали тільки для дорослих |
Для безпроблемного проходження перевірки повинні бути заповнені всі обов’язкові рядки Google. Інакше товари, для котрих цей крок не виконаний, показуватися в Shopping не будуть. Чим більше даних про продукти ми додамо, тим вище ефективність оголошень – тим вони інформативніші та корисніші для кінцевого споживача. У разі помилок у фіді Google його відхилить. Або ваша ціна за клік буде набагато вище, ніж у конкурентів. Особливо важливо при складанні правильно вибрати категорію товару (Google_product_category). Без вказівки цього параметру фід не пройде перевірку.
Наші фахівці готові вам допомогти скласти товарний фід для Google Merchant Center. Наш досвід в налаштуванні та створенні дозволяє уникнути більшої частини типових помилок. Ми враховуємо всі нюанси, щоб фід якомога швидше успішно пройшов модерацію та ви почали отримувати заявки й конвертувати їх в продажі.
Фід GMC багатофункціональний – вивантажений список товарів ви далі застосовуєте для запуску динамічного ремаркетингу в Google, Facebook та Instagram.
Радимо скористатися всіма перевагами інструменту та замовити створення товарного фіду Google Ads. Це розширить охоплення, приверне нову аудиторію цільових користувачів. Ваш бізнес вийде на новий рівень.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.