замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Створення фіда даних для Google Merchant Center


Створення фіда даних для Google Merchant Center

Торгові кампанії істотно розширюють охоплення потенційних покупців. Для їх запуску необхідний товарний фід.

Фід – файл з даними про товари інтернет-магазину.
На основі відомостей з файлу формуються рекламні оголошення, котрі ви потім запускаєте в Google покупках.

Які переваги дає товарний фід для Google Ads?


  • автоматичне створення великої кількості рекламних оголошень;
  • коригування оголошень згідно наявності товарів;
  • додавання додаткової інформації про товари;
  • налаштування таргетингу за заданими параметрами.

Фід спрощує запуск промо та рекламних кампаній. Його головна перевага – різноманітність креативів (колірна гамма, текстові блоки, зображення товару). Завантаження товарного фіда автоматизує підготовку та запуск оголошень. А це сприяє зростанню конверсій: більше привабливих банерів, на котрі хочеться клікнути – більше цільових переходів та завершених продажів.

Що потрібно для реклами продукції в Google:


  • зареєстрований акаунт в Google Merchant Center;
  • заповнені дані щодо компанії;
  • зв’язок акаунту з Google Ads;
  • завантажений до GMC фід з товарами;
  • сформовані торгові кампанії;
  • запущений показ оголошень.

Google Merchant Center (GMC) – інструмент Google, до котрого завантажуються відомості про товари інтернет-магазину для створення й показу рекламних оголошень в Google Shopping та на інших сервісах Google.
Обов’язкова вимога Google для розміщення оголошень в GMC – наявність на сайті інформації про повернення товарів та отриманні за них назад грошових коштів.

Обов’язкові поля при створенні фіда:

 Атрибут  Формат  Примітки
Id (ідентифікатор товару) Не більше 50 символів
Title (назва продукту) Не більше 150 символів
Description (опис) Не більше 5000 символів
Link (посилання на товар)
Image_link (посилання на зображення товару)
Availability (наявність)
Price (ціна) Число + оформлення згідно зі стандартами ISO4217
Google_product_category (категорія товару в Google) Число + повний шлях до категорії
Brand (марка) Не більше 70 символів для всіх нових товарів, окрім книг, фільмів й музики
Gtin (gtin) Не більше 50 символів для всіх нових товарів, в котрих є код gtin
MPN (mpn) Не більше 70 символів для всіх нових товарів, в котрих немає коду gtin
Shipping (доставка)
Condition (стан) для вживаних або відновлених товарів
Adult (дорослі) для товарів, що містять матеріали тільки для дорослих

 

Для безпроблемного проходження перевірки повинні бути заповнені всі обов’язкові рядки Google. Інакше товари, для котрих цей крок не виконаний, показуватися в Shopping не будуть. Чим більше даних про продукти ми додамо, тим вище ефективність оголошень – тим вони інформативніші та корисніші для кінцевого споживача. У разі помилок у фіді Google його відхилить. Або ваша ціна за клік буде набагато вище, ніж у конкурентів. Особливо важливо при складанні правильно вибрати категорію товару (Google_product_category). Без вказівки цього параметру фід не пройде перевірку.

Наші фахівці готові вам допомогти скласти товарний фід для Google Merchant Center. Наш досвід в налаштуванні та створенні дозволяє уникнути більшої частини типових помилок. Ми враховуємо всі нюанси, щоб фід якомога швидше успішно пройшов модерацію та ви почали отримувати заявки й конвертувати їх в продажі.

Етапи робіт:


  • аналіз структури сайту (кількість категорій, товарів, структурні блоки);
  • підбір рішення для створення фіда для Google Merchant Center (установка й тестування модулів вивантаження товарів до фіда);
  • налаштування згідно цілям клієнта (під обрані категорії);
  • тестування в Merchant Center та виявлення помилок (заповнення відсутньої інформації);
  • внесення змін;
  • налаштування автоматичного оновлення фіда.

Фід GMC багатофункціональний – вивантажений список товарів ви далі застосовуєте для запуску динамічного ремаркетингу в Google, Facebook та Instagram.

Радимо скористатися всіма перевагами інструменту та замовити створення товарного фіду Google Ads. Це розширить охоплення, приверне нову аудиторію цільових користувачів. Ваш бізнес вийде на новий рівень.



Замовити
фід для Google Merchant Center

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.