Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Google Shopping – рекламний сервіс для інтернет-магазинів.
Товарні оголошення у Гугл Шопінг стали доступні в Україні з першого кварталу 2018 року. Відтепер користувач за запитом бачить не тільки текст, як було раніше, а ще картинку, опис, вартість товару, що був запитаний та посилання на магазин продавця.
Досвід ITForce показав, що вартість конверсії в кампаніях Гугл Покупки у 1,5-2 рази нижче, ніж в інших видах реклами. При замовленні налаштування у Google Shopping ви можете бути впевнені в результативній віддачі вашої реклами.
Google Покупки – т. зв. аналог прайс-агрегаторів. Він підбирає товари на різних сайтах, та за запитом користувачів виводить їх справа або внизу під пошуком.
Завдання інструменту – легкий пошук товарів в інтернет-магазинах та їх порівняння.
Це торгівельний майданчик, де кожен бізнес має можливість показати своє товарне оголошення. А користувач – попередньо порівняти оголошення різних продавців та вже після клікнути на те, що сподобалося. Причому вартість кліка в Гугл Шопінг істотно нижче, ніж у пошукової реклами.
Ваше оголошення відобразиться таким чином:
Рис. 1 – Приклад відображення оголошень у Пошуку
Показ товарних оголошень в КММ Google та на сайтах партнерів мережі:
Рис. 2 – Приклад відображення оголошень на сайтах партнерів Google та в КМС
Згідно зі статистикою Google, коли користувачі одночасно бачать товарні та текстові оголошення, то:
Фахівці компанії ITForce налаштували та запустили сотні торгових або Shopping кампаній в Google Ads. Коректне налаштування кампанії разом з регулярною оптимізацією дають дієві результати (читайте наші кейси з контексту).
Торгові кампанії особливо корисні для мобільних користувачів. На мобільному телефоні дуже незручно відкривати декілька сайтів одразу. Сервіс вирішив цю проблему та вивів товарні пропозиції до верхньої частини екрану. Відтепер відвідувачам досить переглянути те, що пропонує Google. Але Google Покупки доступні не для всіх товарів, є перелік обмежень.
Як налаштувати Гугл Шопінг? Для цього необхідні:
Ми налаштовуємо та запускаємо торгову кампанію. Користувачі бачать ваші товари у вигляді інформаційних банерів. Інформація щодо продукту прив’язується до оголошення – вона спливає при наведенні курсору на товар. При кліку на банер користувач перенаправляється на сайт магазину.
Для підвищення ефективності кампанії ми активуємо автоапдейт фіда, стежимо за ефектом та оптимізуємо налаштування: коригуємо ставки, бюджет, графік показів, розташування, мінус-слова, аналізуємо кампанії за атрибутами. Так відвідувачі бачать тільки актуальну інформацію щодо цін та наявності товарів в вашому інтернет-магазині в зручний для них час. Це знижує кількість “порожніх” кліків, адже товар демонструється одразу, та для його перегляду не потрібно заходити на сайт.
E-commerce ресурсам доцільно використовувати одразу кілька рекламних рішень, включаючи Google Shopping. Налаштуйте кампанію зараз, адже чим частіше відвідувачі бачать вашу рекламу, тим вище їх прихильність до магазину та ймовірність здійснення покупки саме у вас.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.