Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ecommerce (електронна торгівля) в веб-аналітиці — інструмент збору та аналізу даних щодо поведінки покупців на сайті або в мобільному додатку.
Enhanced ecommerce (блок розширеної електронної торгівлі) в Google Analytics призначений для поглибленого аналізу характеристик дій покупців. У порівнянні з ecommerce він має більш розширений функціонал аналітики.
Головна перевага налаштованої розширеної ecommerce – всі дані зберігаються в одній групі звітів, що містять повну інформацію щодо переглянутих товарів та замовлень.
При побудові стратегії просування інформація з ecommerce незамінна. Її наявність необхідна при розробці SMM, SEO, еmail-комунікацій з користувачами, та й при офлайн взаємодії зі споживачами.
Модуль розширеної електронної торгівлі містить деталізовані звіти:
Рис. 1 – Приклад звіту щодо транзакцій
Після збору та аналітики звітності запускаються кампанії ремаркетингу та динамічного ремаркетингу.
Великим інтернет-магазинам ми рекомендуємо встановлювати розширену електронну торгівлю. Якщо через ваш сайт щодня проходить не менше 30 замовлень, можна сміливо замовляти налаштування Enhanced ecommerce.
Користувачі знаходяться на різних етапах воронки продажів. Кожна група важлива для бізнесу та вимагає окремого підходу. Сегментація відвідувачів за категоріями поведінки на сайті допоможе поліпшити результат від роботи веб-проєкту. Для кожної з категорій користувачів ми налаштуємо та запустимо свій інструмент, що працюватиме ефективно в цьому конкретному випадку.
Ви можете включити ecommerce самостійно, або залучити до налаштування наших фахівців.
Можливості електронної торгівлі великі. Вона допомагає відстежити покроковий шлях користувача на ресурсі та надає інструменти для вирішення способів повернення відвідувачів.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.