Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Динамічне залучення – найконверсійніший інструмент в контекстно-медійній мережі Google. Найбільш результативніше динамічний ремаркетинг працює для складних та дорогих товарів. Для тих, на обдумування котрих користувачеві потрібно час, щоб прийняти остаточне рішення.
Основне завдання динамічного ремаркетингу в Google Ads – повернення відвідувачів на сайт саме до тих товарів, котрими користувачі вже цікавилися.
Динамічний “наздоганяє” користувачів всіх пристроїв не просто рекламою магазину, а банерами тих товарів, що вони недавно переглядали. Кожній виділеній групі відвідувачів показуються адаптовані конкретно під їх інтереси рекламні оголошення.
Рис. 1 – Принцип дії динамічного ремаркетингу
Поки ви дивилися в інтернет-магазині бігові кросівки, алгоритми збирали інформацію про вас та ваші уподобання. Тепер, тільки-но ви ввійдете до мережі, банери з кросівками бігатимуть за вами по п’ятах – пропонуватимуть варіації бігового взуття.
Налаштування динамічного ремаркетингу Ads має на увазі використання технологій машинного навчання. Вони допомагають зрозуміти, що цікавить ваших потенційних покупців. Механізм збирає дані щодо поведінки користувачів та їх історію переглядів.
За рахунок персоналізації (обліку демографічних характеристик та прогнозування намірів користувачів), динамічне залучення більш інтерактивне. Сегментація аудиторій конкретизує покази реклами, т. я. алгоритм Google Ads обирає тільки релевантні для користувача пропозиції з фіда. Такий підхід стимулює відвідувачів повертатися на сайт для завершення цільової дії. Тобто, вирішує головне завдання бізнесу – нарощує клієнтську базу й обсяги продажів.
Наскільки ефективним може бути динамічне залучення:
Рис. 2 – Ефект від запуску динамічного ремаркетингу
Ми налаштовуємо повернення відвідувачів на такі аудиторії:
Групи користувачів, котрим демонструються ваші оголошення, ви обираєте самі. Замовляючи налаштування динамічого ремаркетингу в Google Ads в ITForce, ви на регулярній основі отримуватиме клієнтів. Ми перевіримо налаштування кабінетів, зв’яжемо акаунти Google Analytics та Google Ads.
Ми контролюємо покази, аналізуємо результат та оптимізуємо кампанії.
За статистикою, динамічні оголошення найкраще стимулюють продажі у КММ.
Настав час застосувати динамічне залучення для вашого бізнесу.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.