Замовник звернувся до нас з метою налаштування таргетованої реклами для отримання цільових дзвінків для закриття вакансій.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт мав невелику базу підписників, але не користувався email-каналом. До нас звернувся з бажанням його задіяти: зібрати базу підписників та запустити розсилки.
Email-маркетинг
Рітейл з продажу аксесуарів для жінок, чоловіків та дітей
Україна
Зростання бази підписників. Запуск email-розсилок
Збір бази, утримання та повернення клієнтів
Впровадження email-маркетингу, починаючи зі збору контактів та промо-розсилок
Paradise – наш давній клієнт. У грудні ми показували кейс з оптимізації контекстної реклами.
І в кінці грудня же почали співпрацю з email-маркетингу.
Клієнт не займався цим каналом продажів, але в нього була невелика клієнтська база контактів. Ми перевірили її (459 осіб) на валідність та ліквідність.
За підсумком активними виявилося всього 357 поштових адрес. Форми підписки на сайті не було, контакти збиралися з форм оформлення замовлення.
Промо-розсилки
До кінця 2019 ми зареєстрували акаунт у сервісі для розсилок, підтвердили доменну пошту відправника та провели тестову розсилку за базою з акційною пропозицією до Нового року.
Рис. 1 – Приклад листа до Нового року
Всього за 2 місяці було проведено 5 промо-розсилок.
Рис. 2 – Показники відкриття та переходів за 2 місяці
На скриншоті помітне зростання % відкриттів та кількості переходів в порівнянні з першою тестовою розсилкою. Кращий результат за відкриттями та переходами показала розсилка до 8 березня.
Після тестової новорічної розсилки нам вдалося оптимізувати контент листів, зібрати активну аудиторію та збільшити ключові показники розсилок.
Дані:
Форма підписки та welcome-ланцюжок
У січні розробили та впровадили форму підписки на сайт зі знижкою на перше замовлення. Передплату впроваджували в найнепідходящий місяць – після Нового року – коли всі відпочивають після свят та великих витрат.
Рис. 3 – Форма підписки на сайті
До середини березня було зібрано 252 нових контакта. Ще близько 40 додалося за час карантину, без залучення трафіку на сайт.
Також запустили welcome-серію, що включала 5 привітальних листів.
Рис. 4 – Лист-підтвердження підписки. Відправляється одразу після заповнення форми на сайті
Рис. 5 – Лист з бонусом за підписку
Рис. 6 – Лист з перевагами компанії та відгуками
Показники листів welcome-серії виявилися набагато вище, ніж у промо-розсилок.
Це пов’язано з тим, що ЦА на початку вже була теплою та очікувала листів. Така аудиторія потенційно готова до покупки. Про це говорить й кількість покупок, що в 4 рази вище, ніж у промо-розсилок.
Подальше завдання – надати якісний сервіс та утримати клієнта, в тому числі шляхом промо й RFM розсилок.
Рис. 7 – Показники відкриттів та переходів з листів привітальної серії
Всього за період співпраці:
Рис. 8 – Дані за 2 місяці роботи
Зібрано за весь час:
База збільшена в 3,3 рази.
Разом після впровадження підписки та збору даних з кошика клієнт має 1090 передплатників.
З них активних – 995.
Рис. 9 – База контактів
Рис. 10 – Видно зростання трафіку через Email
Плани на майбутнє
Зараз у зв’язку з карантином співпрацю на деякий час припинено.
Але в майбутньому ми плануємо відновити роботи по цьому каналу. Насамперед:
Для старту роботи ми отримали дуже хороші показники для маленької бази контактів.
При такій динаміці й впровадженні всіх запланованих тригерів, ще за 2 місяці ми прогнозуємо зростання бази на 50% + збільшення продажів через email в 3 рази.
Якщо ви бажаєте впровадити email-маркетинг до своєї воронки продажів та отримати додаткове джерело клієнтів, звертайтеся до наших фахівців за консультацією. Працюйте з аудиторією через розсилки сьогодні.
Замовник звернувся до нас з метою налаштування таргетованої реклами для отримання цільових дзвінків для закриття вакансій.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів та зниження вартості конверсії в Google-рекламі
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.