Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Push-повідомлення – короткі повідомлення, що сайт розсилає своїм підписникам на різні пристрої.
Мета повідомлень – повернути користувача на сайт, що він вже відвідував. Повідомлення показується поверх всіх відкритих вікон та залишається на екрані деякий час.
Механізм роботи простий:
Користувач бачить повідомлення на екрані та натискає “Дозволити” або “Блокувати”.
Рис. 1 – Приклад підписки на пуш-розсилку
Після того, як користувач схвалив відправку йому повідомлень, ми починаємо розсилку повідомлень згідно із затвердженими інфоприводами.
Push-повідомлення результативні. Замовляти їх не тільки ефективно, але й вигідно. Головна перевага пушей – ціна. Відправка пушей безкоштовна, це не email-розсилка.
Пуші працюють з різними браузерами на робочому столі та смартфонах. За статистикою, на push-повідомлення підписуються частіше, ніж на емейл-розсилку (дані дослідження AdWeek).
Рис. 2 – Структура push-повідомлень
В кожного браузера може бути своя структура пуш-повідомлень.
Пуші показуються поверх всіх відкритих вікон та залишаються на екрані, доки користувач не підпишеться на розсилку або не відключить push.
“20 березня – міжнародний день щастя. До 21 березня – знижка 20% на вироби з розділу “У наявності”. “
“Акція на комп’ютерні миші жовтого кольору триватиме ще 2 дні. Підсвітіть сонцем свій робочий стіл! “
“Ми раді, що ви повернулися на сайт! Ваш бонус – промокод на наступну покупку. “
Пуш-повідомлення – працюючі доповнення до ланцюжків кинутих кошиків та переглядів.
Кожен тип листів вирішує своє бізнес-завдання. Щоб підвищити віддачу email-каналу, рекомендуємо замовити пуш-розсилку, так ми збільшимо охоплення відвідувачів й ще раз нагадаємо користувачам про ваш бренд.
Наш пріоритет – вірно визначити потреби підписників. Далі ми створюємо інфоприводи, готуємо шаблони листів та запускаємо розсилку. Перед стартом кампанії реєструємо й налаштовуємо ваш аккаунт в сервісі з розсилок. Вам залишиться тільки додати код сервісу на свій сайт, або наші фахівці зроблять це самі.
1. Реєстрація та налаштування облікового запису в сервісі з розсилки push-повідомлень.
2. Збір та додавання бази передплатників.
3. Планування (тема повідомлень, графік відправки та ін.).
На цьому ж етапі визначаються цілі кампанії (сегментування, інформування, нагадування та ін.), Формат, зовнішній вигляд, тривалість розсилки та ін..
4. Розсилка й аналіз.
Дивіться, якого результату досяг наш клієнт за 6 місяців розсилок:
Рис. 3 – Результат дії пушей для ecommerce-ресурсу
Ідеальна схема роботи з push-повідомленнями – задіяти всі 3 канала з розсилок:
Рис. 4 – Найбільш ефективна схема роботи з push-повідомленнями
Таким потрійним ланцюжок ми точно досягнемо мети – достукаємося до підписника та підштовхнемо його до вчинення цільової дії. Але навіть включення одного каналу розсилок до маркетингової стратегії істотно покращує взаємодію з клієнтами: від першого торкання до успішно завершеної транзакції.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.