Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
це серія повідомлень, що відправляється підписникам в залежності від виконання (чи невиконання) їх дій на сайті, або після настання події, пов'язаної з користувачем.
Тригерні листи відкривають на 70,5% частіше, ніж звичайні. Компанії, які включають тригерні розсилки в стратегію email-маркетингу, отримують на 53% більше конверсій.
короткі спливаючі повідомлення, які сайт розсилає на пристрої підписників.
Мета повідомлень - повернути користувача на сайт, який він вже відвідував.
це комерційні розсилки, що містять короткі заклики до дії (зареєструватися, підписатися, купити, та ін.).
З усіх типів email-розсилок промокампанії дають найкращий ефект.
Унікальний шаблон - основа запам'ятовування бренду.
Дизайн потрібен для того, щоб ваші листи одразу пізнавалися з тієї безлічі розсилок, що отримує середньостатистичний користувач.
Цільові підписники - люди, готові до покупки, це найнадійніші користувачі.
База підписників допомагає регулярно повертати відвідувачів на сайт та спонукати їх знову й знову вибирати вас при наступних покупках.
Один з найбільш ефективних інструментів для розвитку бізнесу.
Його головне завдання – не просто залучити користувача, а й втримати його. Це допомагає сформувати армію постійних клієнтів та адвокатів бренду. А також попереджує вигорання аудиторії, та скорочує витрати на залучення нових лідів.
Email-маркетинг відмінно доповнює основні канали (SEO, PPC й таргетовану рекламу), збільшуючи ефективність інтернет-маркетингу в цілому.
Якщо у вас немає бази контактів, не біда. Ми підготуємо конкурентний лід-магніт, відмалюємо форми підписки та дамо докладне ТЗ програмісту для налаштування форми збору контактів.
Формування бази підписників. Основний інструмент email-маркетингу — “чиста” база контактів. Тобто така, що зібрана легальним способом та зі згоди користувачів.
Тому один з перших етапів, з якого ми стартуємо – впровадження форм підписки на сайт (поп-ап та/або статична форма). Для цього ми:
Шаблон листа. Це універсальний макет, що можна використовувати для різних видів розсилки: тригерної, той, що продає, welcome-ланцюжка і т. д..
Основні його блоки й стиль оформлення залишаються незмінними, але контент листів при цьому щоразу змінюється. Шаблон листа необхідний для впізнаваності бренду й повинен підтримувати фірмовий стиль компанії. Ми беремо на себе повну розробку мультишаблону від концепту до фінальної верстки.
Чіпляючи контент. Звичайно, ніякий шаблон не зможе утримати увагу користувача при нудному контенті. В рамках послуги email в 90% ми розробляємо чіпляючий контент, що зацікавить ваших клієнтів, самі. Виняток становлять вузькоспеціалізовані ніші, де необхідна експертність. При підготовці контенту ми:
Планування email-комунікацій. Стратегія email-маркетингу складається з безлічі факторів. Одним з важливих її складових є планування. Ніхто не зможе надати вам з ходу готовий на 100% працюючий графік розсилок. Тому як кожна аудиторія й ніша унікальні й потрібно проводити детальний аналіз, вивчати та тестувати різні варіанти, щоб вибрати найефективніший. В рамках планування ми:
Ми можемо налаштувати як з нуля, так і повністю скоригувати минулу стратегію, щоб вона працювала ефективніше. Крім того, ми можемо використовувати лише частину інструментів в залежності від особливостей вашого бізнесу та бюджетів.
Проморозсилки. Листи, які ми готуємо вручну для кожного інфоприводу. Це може бути добірка новинок, акції та знижки, новини й дайджести, інформаційні листи.
Тригерні листи. Листи, що відправляються як реакція на дію користувача. Наприклад, листи кинутого кошика, появи товару в наявності чи дня народження клієнта.
Транзакційні розсилки. Майже те ж саме, що й тригери. Різниця цих листів в тому, що транзакційні листи не спрямовані на продажі. До них може відноситися лист зі зміною паролю, статус замовлення або ж нове повідомлення на форумі.
Ми маємо досвід роботи з самими різними напрямками:
Email-маркетинг під ключ:
Кому підходить?
Тим, у кого вже є якась база контактів спочатку. Або тим, хто прагне максимального зростання в короткі строки. Ефективний навіть після припинення роботи з нами.
Якщо у вас немає бази, ми працюємо 4 місяці. На 4й працюємо тільки з промоведенням замість першого.
Базовий пакет:
Кому підходить?
Тим, у кого немає бази чи кошика як такого (наприклад, для сайту з послугами). А також для тих, кому зараз не рентабельно доплачувати за сервіс/програміста.
Промоведення:
Кому підходить?
Тим, в кого вже всі процеси налаштовані, або не актуально налаштовувати на даний момент (наприклад, люди й так реєструються, щоб використовувати сервіс). І у кого є база контактів для розсилки. Результат ви отримаєте одразу.
Збільшення прибутку:
Email-маркетинг при правильному підході дозволяє перетворити трафік в ліди. Він постійно повертає користувачів у ваш магазин та підвищує рівень продажів при мінімальних витратах. Ми звикли працювати на результат, а наш результат – це ваш прибуток.
Економія коштів:
По-перше, налаштувавши email, ви скоротите втрати замовлень й збільшите прибутковість всього маркетингу. По-друге, замовивши послуги в нас, ви заощадите на утриманні співробітника в штаті.
Команда спеціалістів:
Замовляючи послуги в агентстві, ви отримуєте не одного співробітника, а цілу команду фахівців, яка займається вашим проектом.
1) PARADISE STYLE
Кейс з налаштування форми підписки та welcome-ланцюжка для інтернет-магазину сумок та аксесуарів. До звернення до нас клієнт не працював з каналом email-маркетингу. Замовник бажав зібрати базу контактів для подальшої роботи й підігріти нових користувачів.
Підсумки за весь період:
Спочатку було 337 контактів в базі. Зібрано після впровадження форми підписки: 295 підписників через форму підписки; 348 контактів клієнтів з форми оформлення замовлення. Разом після впровадження підписки та збору даних з кошика клієнт має 1090 підписників. З них активних – 995.
2) DRESSLOOK
Кейс з налаштування всіх напрямків email-маркетинга для інтернет-магазину жіночого одягу. До звернення до нас клієнт самостійно працював з каналом email-маркетингу. Замовник мав намір збільшити ефективність цього каналу та спробувати нові інструменти розсилок, а ми йому в цьому допомогли.
Підсумки за 2 місяці:
У 13 разів підвищили відвідуваність сайту через поштові відправлення. Розширили базу підписників на 54%, збільшили прибутковість каналу email у 23,3 рази. Кожна 17а людина з тих, хто відкрив лист та перейшов за посиланням, зробила на сайті покупку.
1) Залишаєте заявку на консультацію. Протягом доби з вами зв’яжеться наш менеджер та відповість на всі питання.
2) Заповнення брифу. Це необхідно для того, щоб спеціаліст зміг підібрати оптимальну стратегію розвитку. Наша мета не продати вам більше, а підібрати найефективніші інструменти.
3) Комерційна пропозиція. Ми підготуємо для вас пропозицію з урахуванням особливостей вашого бізнесу й запропонуємо варіанти подальшої співпраці.
4) Реалізація та звітність. Приступаємо до реалізації стратегії одразу після укладення договору. Надаємо докладний звіт в кінці кожного звітного періоду.
Вартість послуги залежить від обсягу (термін ведення проекту) та складності робіт (кількість листів, що розсилаються, участь дизайнера в роботі).
- форму підписки и ланцюжок привітальних листів;
- кинутий кошик та кинутий перегляд;
- оформлення замовлення + запит відгука;
- RFM-сегментацію;
- створити унікальний шаблон листа;
- проморзсилки, включаючи новини компанії, новинки, акції.
Якщо у вас вже є база контактів, то ви побачите підвищення продажів та повернення клієнтів вже з 1-го місяця запуску розсилок.
Якщо ж бази немає, то результатом першого місяця ведення стануть перші контакти в базі й перші покупки.
Над проектом ми починаємо працювати одразу після отримання брифу.
Промоведення триває від 1 місяця.
Комплексне ведення проекту - від 2х.
Аналізуємо вашу нішу та формируємо стратегію email-маркетингу.
Далі діємо виходячи з принятої стратегії
- встановлюємо форму підписки та налаштовуємо welcome-ланцюжок (якщо немає бази або не збираються контакти);
- опрацьовуємо базу контактів. Якщо база раніше не використовувалась для розсилок, перевіряємо її на валідність та ліквідність;
- готуємо унікальный шаблон листа у фірмовому стилі компанії та опрацьовуємо контент.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.