
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дискусії навколо доречності використання емодзі ходять вже давно. Не дивно, адже вони викликають емоційний відгук у читачів - передають почуття набагато краще, ніж сухий текст. Однак, чи залишиться цей інструмент таким же ефективним, як рік тому, або значною кількістю смайлів вже нікого не здивуєш? Давайте перевіримо разом на прикладі наших розсилок.
За даними сервісу з оптимізації email-розсилок campaignmonitor.com, правильне використання емодзі підвищує відкриття листів до 20%.
У сервісі Experian після аналізу листів з емодзі в темі прийшли до висновку, що листи з "емоціями" відкривають на 56% частіше, ніж без них.
Здавалося б, висновок однозначний - використовуй бібліотеку смайлів з приводу й без і ось тобі щастя у вигляді високого open rate, підвищення конверсій та емоційного залучення читачів. Багато відомих брендів саме так й роблять.
Сьогодні практично кожен бренд застосовує смайли в заголовці листа та намагається урізноманітнити розсилки та підвищити відкриття мейлів. І залучити користувачів в життя бренду.
Наприклад, “Планета Кіно” майже завжди починає свою розсилку з тематичних емодзі, а іноді й декількох:
Рис. 1 – Приклад використання емодзі в розсилці “Планета Кіно”
Так само працює й магазин одягу TOPSECRET, періодично додаючи до смайликів ще й КАПСЛОК (чи ефективна ця міра, читайте в нашій попередній статті про спам):
Рис. 2 – Приклад використання емодзі в розсилці “TOPSECRET”
Citrus не відстає. І, хоча теми та контент для листів вони часто обирають цікаві, спецсимволи Юнікоду чомусь використовують досить в середні:
Рис. 3 – Приклад використання емодзі в розсилці Citrus
Іноді смайли ставлять не тільки на початку теми, а й в кінці:
Рис. 4 – Використання емоцій в розсилці Citrus
Або навіть в середині, як це робить магазин Allo:
Рис. 5 – Використання емодзі в середині теми листа
І LeBoutique:
Рис. 6 – Використання емоцій в середині теми листа
Це були приклади з розважальної сфери та з розсилок Інтернет-магазинів. А що ж із серйозним бізнесом?
Ось емодзі у поштових розсилках від ПриватБанка:
Рис. 7 – Приклад використання емодзі в банківській розсилці
Але, як і будь-який інструмент в маркетингу, емодзі потрібно вміти використовувати, і робити це доречно. А не просто бездумно засмічувати ними свій текст.
Як же правильно використовувати бібліотеку смайлів?
Нижче наводжу 5 основних правил, дотримуючись котрих, ваші розсилки принесуть більш значущий ефект.
Рис. 8 – Приклад надмірного використання емодзі
А тепер давайте перевіримо на практиці, як впливають смайли в темі листа на його відкриття та переходи.
Як і в будь-якого правила, під час використання бібліотеки спецсимволів Юникоду є винятки.
Ми провели ряд А/В тестів по включенню емодзі до теми листа та отримали досить несподівані результати.
Сайт – інтернет-магазин жіночого одягу.
Тематика – акції бренду та тематичні листи.
Кількість листів – 7.
Тривалість Експерименту – 15 днів.
Як? Ми випадковим чином поділили базу підписників та розсилали обом частинам однакові листи, що відрізнялися тільки темою (з емодзі та без).
Рис. 9 – Результати тестування використання емодзі в темі листа 1
Бачимо, що й відкриття, й переходи, вище в листа без смайла в темі.
Розсилка для Чорної п’ятниці:
Рис. 10 – Результати тестування використання емодзі в темі листа 2
У цій розсилці ситуація аналогічна – лист без емодзі отримав кращий відгук фоловерів (17,6% відкриттів проти 15,4%).
Далі ми обрали лист із контентом з включенням імені селебрітіз до теми:
Рис. 11 – Результати тестування варіантів використання емодзі в темі листа 3
Бачимо, що Кім Кардашьян якось не дуже зайшла підписникам – відкриттів приблизно однакова кількість: 7,9% та 7,6% (при нормі в ніші 7-15%).
А ось переходів для контентного листа багато: 9,5% та 8,9%.
Ще одна добірка луків для дівчат:
Рис. 12 – Результати тестування варіантів використання емодзі в темі листа 4
Тим не менш, акційні листи приймають набагато краще, ніж тематичні) що ж по цифрам: 6,2% проти 5,9%.
Разом ми провели 7 тестів з 2ма варіантами теми, різниця між котрими була лише в наявності емодзі на початку теми листа.
Як ви бачите на скринах, листи без емодзі для даної цільової аудиторії виявилися більш ефективними (зведена таблиця з результатами тестування):
Рис. 13 – Таблиця з результатами тестування використання емодзі
Таблиця демонструє, що лише 1 раз (!) з 7 показники відкриття обох листів були рівні – в розсилці за 22.11.2019.
У 4х випадках з 7, нехай й з невеликою перевагою, перемогла тема без емодзі. А двічі тема без емодзі перемагала з перевагою вище 1%.
Ми переконалися, що проглядається чітка кореляція між відсутністю емодзі та кількістю відкриттів листів. Це говорить про те, що аудиторія бренду магазину класичного та ділового одягу лояльніше ставиться до звичайних тем без залучаючих елементів.
Чому ми отримали такі результати, адже в кожному керівництві з емейл-розсилок говорять про ефективність включення емодзі до теми мейлів?
Швидше за все, це пов’язано з тим, що основна ЦА магазину – ділові дівчата та жінки, що віддають перевагу стриманості та класиці. А емодзі за їх розумінням не вписуються до ділового бренду одягу.
Для цього й потрібно тестувати всі свої гіпотези – щоб отримати максимум від роботи з аудиторією. Так ви будете розмовляти зі своїми клієнтами на одній мові. І стратегія email-маркетингу, яку ви замовляєте, спрацює результативніше.
Вплив емодзі на open rate листів неодноразово доводився усілякими маркетинговими дослідженнями.
Але в кожному правилі є винятки. Що ми й побачили в результаті нашого Експерименту.
Тому не можна бути впевненим на 100%, чи спрацює стратегія використання емодзі в темі листа з вашою ЦА. Для того, щоб це з’ясувати, важливо провести грамотне А/В тестування. І вже на його основі вибудовувати свою стратегію спілкування з клієнтами.
Зрештою, ви можете задати підписникам пряме запитання про те, як вони ставляться до емодзі в розсилках.
Високих Open rate та завершених угод!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.