
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Всі ми отримуємо листи до своєї поштової скриньки. Але одні з них запам'ятовуємо й асоціюємо з компанією, що їх надсилає, а інші губляться в загальному потоці. Чому так відбувається?
Багато компаній використовують email-розсилку, але не всі знають, як це робити правильно. З цієї причини, не всі розробляють якісний шаблон для своїх листів. Що ж це таке та як він повинен виглядати?
Шаблон листа – це універсальний макет, що можна використовувати для різних видів розсилки: триггерної, тієї, що продає, welcome-ланцюжка і т. д .. Основні його блоки та стиль оформлення залишаються незмінними, але контент листа при цьому щоразу змінюється.
Шаблон листа простими словами – макет з шапкою (те, що користувач бачить вгорі), основною частиною (спецпропозиціями та іншою інфою) та футером (низ листа з блоками соцмереж та контактною інфою).
Ми використовуємо ось такий шаблон для своєї розсилки.
Рис. 1 – Шаблон для розсилки ITForce
Як ви бачите, шаблон листа (його футер, хедер, кольори та блоки) залишається незмінним, але інформація постійно змінюється.
Для чого потрібен шаблон?
Грамотно складений, він допоможе вам:
Подбає про зручність читачів.
Не дивлячись на те, що шаблон повинен бути унікальним, існують загальні правила його побудови й основні частини, без яких не можна обійтися.
Шапка листа. Перше, що бачить читач, коли відкриває лист. Найчастіше тут розташовується логотип компанії, посилання на веб-версію листа та контактна інформація або меню.
Рис. 2 – Шапка листа
Блок з банером. Найчастіше тут відображається найважливіша інформація, суть листа. Також можливе додавання кнопки із закликом до дії на банер.
Рис. 3 – Блок з банером
Текстовий блок + кнопка. Блок з основною інформацією. У ньому ми розповідаємо про деталі акцій, новини, ділимося тим, що бажали повідомити в листі.
Рис. 4 – Текстовий блок + кнопка
Подвійний блок: картинка + текст. Ми використовуємо цей блок в своїх розсилках для рекомендації статей блогу. Але, також його можна використовувати, щоб розповісти про товари або послуги.
Рис. 5 – Подвійний блок
Блок з товарами. Тут все просто – розміщуємо товар, вказуємо ціну та додаємо кнопку із закликом до покупки. Розташувати можна по 2, 3 й навіть 4 товари в ряд.
Рис. 6 – Блок з товарами
Два товару в ряд. Магазин Алло.
Рис. 7 – Блок з товарами в 1 ряд
Чотири товари в ряд. Магазин одягу Gepur.
Рис. 8 – Блок з товарами в 2 ряди
Чотири товару в ряд. Магазин Lamoda.
Футер. Це остання частина. Тут зазвичай залишають посилання на соцмережі та контактну інформацію.
Обов’язково вставте сюди посилання з можливістю відмовитися від підписки та вкажіть, чому користувач отримав ваш лист.
Рис. 9 – Футер в шаблоні
Майстер-шаблон.
Це шаблон листа, що враховує всі можливі варіації контенту всередині нього та включає такі елементи, як:
При роботі з таким шаблоном в залежності від мети листи просто залишаються потрібні блоки.
Рис. 10 – Майстер-шаблон
Дизайн листи повинен викликати асоціацію з вашим брендом, так, щоб користувач одразу при відкритті листа розумів, що він від вас. Для цього використовуються:
Рис. 11 – Єдиний дизайн для сайту та розсилки
Приклад того, як лист стає продовженням сайту.
Редизайн.
Редизайн часто використовується для підвищення конверсії листів, а також у випадках, коли змінюється дизайн основного сайту.
Рис. 12 – Старий та новий шаблони листів
Конверсія збільшилася на 0,5-1%. Лист став більш структурованим та візуально приємним.
Зараз багато конструкторів, в котрих можна створити шаблон листа самостійно, а якщо пошукати, на просторах інтернету можна знайти й готові шаблони.
З власного досвіду можу сказати, що краще підійти до розробки шаблону одразу відповідально та замовити його у фахівців. Так, на виході, ви отримаєте універсальний шаблон з усіма основними елементами, що зможете використовувати для розсилок будь-якого типу. Головне, при замовленні шаблону одразу уточнити важливі моменти:
Але, незалежно від того, де шаблон був узятий, перед відправкою листа на його основі необхідно внести та перевірити наступну інформацію:
Як бачите, шаблон листа грає важливу роль в email-маркетингу та побудові іміджу бренду.
Ви можете зробити його самостійно, скориставшись нашими рекомендаціями, а можете замовити розробку шаблону в наших фахівців. Так ви точно уникнете основних помилок та отримаєте шаблон, що на всі 100% відповідає вимогам спам-фільтрів.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.