замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
Email - маркетинг
1966
3

Всі ми отримуємо листи до своєї поштової скриньки. Але одні з них запам'ятовуємо й асоціюємо з компанією, що їх надсилає, а інші губляться в загальному потоці. Чому так відбувається?

Багато компаній використовують email-розсилку, але не всі знають, як це робити правильно. З цієї причини, не всі розробляють якісний шаблон для своїх листів. Що ж це таке та як він повинен виглядати?


1. Що таке шаблон листа та для чого він потрібен. Переваги готового шаблону

Шаблон листа – це універсальний макет, що можна використовувати для різних видів розсилки: триггерної, тієї, що продає, welcome-ланцюжка і т. д .. Основні його блоки та стиль оформлення залишаються незмінними, але контент листа при цьому щоразу змінюється.
Шаблон листа простими словами – макет з шапкою (те, що користувач бачить вгорі), основною частиною (спецпропозиціями та іншою інфою) та футером (низ листа з блоками соцмереж та контактною інфою).

Ми використовуємо ось такий шаблон для своєї розсилки.

Блог email шаблон

Рис. 1 – Шаблон для розсилки ITForce

Як ви бачите, шаблон листа (його футер, хедер, кольори та блоки) залишається незмінним, але інформація постійно змінюється.

Для чого потрібен шаблон?

Грамотно складений, він допоможе вам:

  • Заощадити час. Маючи під рукою готовий шаблон, не потрібно щоразу верстати листа заново. Досить просто замінити основні блоки з інформацією та запустити розсилку.
  • Підвищити впізнаваність бренду. При використанні одного шаблону в фірмовому стилі ваші листи виділяються, запам’ятовуються та асоціюються з вами та вашою компанією.
  • Використовувати для різних типів розсилок. Шаблон, що складено правильно, може використовуватися і у новинній, і в продажій, і в тригерній розсилках.

Подбає про зручність читачів.


2. Структура листа. Майстер-шаблон

Не дивлячись на те, що шаблон повинен бути унікальним, існують загальні правила його побудови й основні частини, без яких не можна обійтися.

Шапка листа. Перше, що бачить читач, коли відкриває лист. Найчастіше тут розташовується логотип компанії, посилання на веб-версію листа та контактна інформація або меню.

Блог email шаблон

Рис. 2 – Шапка листа

Блок з банером. Найчастіше тут відображається найважливіша інформація, суть листа. Також можливе додавання кнопки із закликом до дії на банер.

Блог email шаблон

Рис. 3 – Блок з банером

Текстовий блок + кнопка. Блок з основною інформацією. У ньому ми розповідаємо про деталі акцій, новини, ділимося тим, що бажали повідомити в листі.

Блог email шаблон

Рис. 4 – Текстовий блок + кнопка

Подвійний блок: картинка + текст. Ми використовуємо цей блок в своїх розсилках для рекомендації статей блогу. Але, також його можна використовувати, щоб розповісти про товари або послуги.

Блог email шаблон

Рис. 5 – Подвійний блок

Блок з товарами. Тут все просто – розміщуємо товар, вказуємо ціну та додаємо кнопку із закликом до покупки. Розташувати можна по 2, 3 й навіть 4 товари в ряд.

Блог email шаблон

Рис. 6 – Блок з товарами

Два товару в ряд. Магазин Алло.

Блог email шаблон

Рис. 7 – Блок з товарами в 1 ряд

Чотири товари в ряд. Магазин одягу Gepur.

Блог email шаблон

Рис. 8 – Блок з товарами в 2 ряди

Чотири товару в ряд. Магазин Lamoda.

Футер. Це остання частина. Тут зазвичай залишають посилання на соцмережі та контактну інформацію.
Обов’язково вставте сюди посилання з можливістю відмовитися від підписки та вкажіть, чому користувач отримав ваш лист.

Блог email шаблон

Рис. 9 – Футер в шаблоні

Майстер-шаблон.
Це шаблон листа, що враховує всі можливі варіації контенту всередині нього та включає такі елементи, як:

  1. Хедер.
  2. Баннери.
  3. Заголовки.
  4. Текстові блоки й шрифти.
  5. Кнопки із закликом до дії.
  6. Соцмережі.
  7. Товарні блоки.
  8. Футер.
  9. Інформацію про причини відправлення листа й можливість відписатися.

При роботі з таким шаблоном в залежності від мети листи просто залишаються потрібні блоки.

Блог email шаблон

Рис. 10 – Майстер-шаблон


3. Дизайн листа. Редизайн

Дизайн листи повинен викликати асоціацію з вашим брендом, так, щоб користувач одразу при відкритті листа розумів, що він від вас. Для цього використовуються:

  • логотип компанії;
  • фірмові кольори;
  • фірмові елементи;
  • кнопки, як на сайті.

Блог email шаблон

Рис. 11 – Єдиний дизайн для сайту та розсилки

Приклад того, як лист стає продовженням сайту.

Редизайн.

Редизайн часто використовується для підвищення конверсії листів, а також у випадках, коли змінюється дизайн основного сайту.

Блог email шаблон

Рис. 12 – Старий та новий шаблони листів

Конверсія збільшилася на 0,5-1%. Лист став більш структурованим та візуально приємним.


4. Як працювати з шаблонами

Зараз багато конструкторів, в котрих можна створити шаблон листа самостійно, а якщо пошукати, на просторах інтернету можна знайти й готові шаблони.

З власного досвіду можу сказати, що краще підійти до розробки шаблону одразу відповідально та замовити його у фахівців. Так, на виході, ви отримаєте універсальний шаблон з усіма основними елементами, що зможете використовувати для розсилок будь-якого типу. Головне, при замовленні шаблону одразу уточнити важливі моменти:

  • Для яких розсилок створюється шаблон: тригерні, тематичні, промо або новинні.
  • Які блоки ви хочете бачити в листі обов’язково.
  • Чи потрібна адаптована версія під мобільні телефони.

Але, незалежно від того, де шаблон був узятий, перед відправкою листа на його основі необхідно внести та перевірити наступну інформацію:

  • ім’я відправника (від кого прийде лист);
  • тему (це перше, що побачить читач, тому підійдіть до питання серйозно);
  • посилання, в тому числі, під зображеннями;
  • альт-тексти на кожне зображення;
  • вашу контактну інформацію;
  • наявність причини того, чому ви відправили цей лист одержувачу;
  • можливість відписатися;
  • логотип.

Висновки

Як бачите, шаблон листа грає важливу роль в email-маркетингу та побудові іміджу бренду.

Ви можете зробити його самостійно, скориставшись нашими рекомендаціями, а можете замовити розробку шаблону в наших фахівців. Так ви точно уникнете основних помилок та отримаєте шаблон, що на всі 100% відповідає вимогам спам-фільтрів.

Це точно можна надсилати?

Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.