
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Головне джерело залучення цільових покупців для багатьох видів бізнесу - інтернет-майданчики. Зараз навіть компанії з невеликим оборотним капіталом інвестують в свої сайти та презентацію товарів у віртуальному просторі. Саме тому на слуху такі поняття, як просування та SEO-оптимізація сайту.
Останні дозволяють зробити інтернет-майданчик «їстівним» для пошукових систем. Якщо ви додали на нього красиві фотографії, привабливий текст та доступну ціну товару, це не гарантує, що вже завтра до вас вишикується черга з покупців.
Провідну роль відіграє оптимізація сторінок під вимоги пошукових систем. Чим контент привабливіше для Google, тим більша кількість користувачів побачить ваш товар і, відповідно, зацікавиться ним. З огляду на те, що пошуковики періодично посилюють вимоги до веб-сторінок, додаючи нові фільтри й алгоритми, всі інструменти СЕО можна назвати живим постійно розвиваючимся механізмом. Щоб не заплутатися, розберемося детальніше в основних завданнях просування та оптимізації інтернет-ресурсів.
Search Engine Optimization – це комплекс заходів, що передбачає внутрішню оптимізацію та зовнішнє пошукове просування інтернет-сторінок.
СЕО-фахівці мають секрети, за допомогою котрих вони успішно взаємодіють з пошуковими системами. При цьому є набір базових дій, що використовують практично всі.
Внутрішня оптимізація зазвичай включає в себе:
Перераховані інструменти дозволяють «причесати» сайт та зробити його максимально привабливим для пошукових систем, що оброблятимуть запити від вашої цільової аудиторії. У свою чергу, зовнішня оптимізація – це загальний обсяг інших інтернет-майданчиків в інтернеті, що посилаються на вашу. Чим їх більше, тим більш авторитетну позицію отримують сторінки у видачі Google.
Основні методи зовнішньої пошукової оптимізації:
Після того, як ви адаптували свій інтернет-ресурс під вимоги пошукових систем та зробили його привабливим для цільової аудиторії, буде корисним SEO-просування сайту. Останне являє собою систему дій для притоку трафіка, а також поступового збільшення даного показника. При цьому інструменти, що ви використовуєте, спрямовані на пошук та залучення користувачів, які максимально зацікавлені в продукті.
Наприклад, власнику інтернет-магазину з продажу жіночого одягу в Дніпрі принесе мінімальну користь трафік у вигляді чоловіків 50-60 років з Кам’янського, що шукали «зимову гуму недорого».
При просуванні сайту активно застосовуються інструменти з SEO. Щоб інтернет-ресурс не втрачав своєї актуальності, необхідно регулярно оптимізувати його під вимоги пошукових систем. Останні настільки часто змінюють свої алгоритми, що оптимізувати сайт на рік вперед не вийде, навіть якщо ви довірете його професіоналам. Також просування має на увазі регулярне оновлення контенту:
Сьогодні видимий результат приносить реклама компанії чи інтернет-магазину в соціальних мережах. Для ефективної розкрутки створюються акаунти в Instagram таі Facebook, канал на YouTube або чат в Telegram. Якщо у користувача немає часу для вивчення вашого сайту, то він легко може перейти на сторінку в зручній соціальній мережі та підписатися. Те ж саме зазвичай роблять постійні клієнти компанії, щоб залишатися в курсі новин.
Залежно від цільової аудиторії та її інтересів робіть упор на певний набір соціальних мереж та контент в них. Наприклад, зібрати аудиторію чоловіків віком 40-50 років простіше в Facebook, а залучити дівчат від 20 до 25 років легше через Instagram.
Для розкрутки сторінок в соціальних мережах використовуються різні види SMM-інструментів – це реклама, регулярне наповнення контентом, проведення інтерактивів та розіграшів. Відмінність грамотного Social media marketing або SMM від SEO в більш швидкому отриманні результату й можливості оперативно забезпечити приплив трафіку.
Якщо ви зібрали базу електронних адрес своєї аудиторії, то вже можна починати роботу з даними каналом. Надсилайте потенційним покупцям листи з актуальними акціями та знижками, корисною інформацією та лайфхаками, а також діліться останніми новинами компанії.
Додавайте в листи посилання на категорії сайту, пости в соціальних мережах або товарні сторінки – це збільшить трафік на всіх ресурсах в цілому. Важливо пам’ятати перше правило email-маркетингу – листи повинні бути корисними, ємними, цікавими та не занадто частими.
Ми розібралися, що оптимізація допоможе вам підготувати майданчик для просування. При цьому така підготовка не може бути одноразовою – адаптувати сторінки під апетити пошукових систем потрібно регулярно, навіть якщо значний обсяг роботи був проведений спочатку.
Якщо ви обмежитеся декількома інструментами СЕО, то приплив трафіку буде, але не факт, що він вас влаштує. Щоб конверсія росла синхронно з обсягом трафіку, необхідно забезпечити постійний інтерес нової аудиторії до вашого сайту. В цьому й допоможе його розкрутка або просування.
Можемо зробити висновок, що основні інструменти інтернет-маркетингу не суперечать один одному, а виконують одну й ту ж задачу, але різними методами.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.