замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
1027
2

У цій статті розглянемо найпопулярніші помилки та питання, які виникають при роботі з Adwords Editor.


1. Критична помилка Limit: 50 TEXT_CREATIVES_PER_ADGROUP при публікації

Ошибки

Причина: ви досягли ліміту на кількість оголошень в одній групі, тобто ви намагаєтеся опублікувати для однієї групи більше 50 оголошень.

Рішення: перевірити ще раз кількість оголошень в файлі для публікації, а також перевірити наявність пташки на “Мої дані включають стовпці для кампаній і / або груп оголошень” коли вносите дані в Editor.

З усіма лімітами в акаунтах Adwords можна ознайомитися – тут.

Ошибки


2. Не зникають вилучені елементи після публікації та отримання останніх змін

Ошибки

Рішення: потрібно зробити повне перезавантаження облікового запису за допомогою комбінації клавіш ctrl + alt + T, а також перевірити пташку на “Інструменти -> Налаштування -> Завантаження та перегляд -> Завантажити віддалені кампанії та групи оголошень”.

Ошибки

Ошибки


3. Чи можна налаштувати розклад показів для кількох кампаній через Ads Editor?

Ошибки

Рішення: Вносити зміни в розклад показів через AE неможна, але можна копіювати вже налаштований розклад з однієї РК в іншу.

Для цього:

  1. Через інтерфейс робимо налаштування в 1-ій рекламный кампанії;
  2. Завантажуємо останні зміни до Editor;
  3. Тиснемо правою кнопкою на РК, в котрый заданий вірний розклад і вибираємо пункт – “Копіювати оболонку”;
  4. Виділяємо інші РК та тиснемо кнопку «Вставити» біля поля «Розклад оголошень».

Ошибки


4. Помилка «Неоднозначний тип рядка»

Ошибки

Причина: найчастіше ця помилка виникає при імпорті, коли текст оголошень і ключових слів прописаний в одному рядку, наприклад:

Ошибки

Рішення: Розбити свій завантажувальний файл на 2 окремих листа.

  • 1-ий лист зі стовпцями: Campaign, Ad Group, Headline 1, Headline 2, Description, Path 1, Path 2, Final url
  • 2ий лист зі стовпцями: Campaign, Ad Group, Keyword, Criterion Type

Та для того, щоб при головному імпорті кожен раз заново стовпці не міняти:

  • для 1-го листа відкривайте вкладку – Оголошення і розширення -> Розгорнуті текстові оголошення -> Внести кілька змін;
  • для 2-го листа відкривайте вкладку – Ключові слова і таргетинг -> Ключові слова -> Внести кілька змін.

5. Оголошення додаються одразу в усі групи, а не тільки в потрібні

Рішення: як і в першому пункті, потрібно перевірити галочку “Мої дані включають стовпці для кампаній та / або груп оголошень”, коли вносите дані в Editor.


6. При импорте объявлений с новым конечным URL обновляются старые, а нужно, чтобы создавались новые

Ошибки

Рішення: Потрібно змінити стандартне налаштування, відкривши “Інструменти -> Налаштування -> При імпорті оголошень з різними URL” -> Створити нове оголошення, якщо той URL, що відображається, кінцевий URL або шлях відрізняються.

Ошибки

Сподіваємося, тепер ви цих помилок не зробите!

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.