
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Нижче ділюся добіркою фільтрів для Google Analytics, котрі часто використовую в роботі та про які часто запитують користувачі в співтоваристві Google Ads.
Але для початку кілька важливих моментів, котрі потрібно знати для роботи з фільтрами:
Перший фільтр, що ми налаштуємо, це відображення трафіку за певною категорією сайту.
Найбанальніший приклад того, коли цей фільтр може стати в нагоді – окреме відображення статистики за блогом, коли він розташований у вкладених сторінках site.com/blog/.
Спочатку Google Analytics в звітах по сторінках відображає дані без домену в такому вигляді:
Якщо статистика в вас збирається з основного документу та піддоменів разом, то в звітах дані будуть некоректними, тому для аналітики site.com та blog.site.com це одна сторінка «/».
Приклад правильного звіту по сторінках:
Щоб навчити її відображати піддомени, необхідно налаштувати такий розширений фільтр:
Цей фільтр буде корисний для SEO-спеціалістів, тому що частина трафіку з органіки Яндексу Google Analytics записує до yandex.ru/referral. Через це ми в звітах бачимо таку картину:
Щоб не зводити статистику руками, потрібно налаштувати 2 фільтра (нагадую, що дуже важливо дотримуватися послідовності):
Фільтр 1 – міняємо yandex.ru/referral на yandex.ru/organic:
Фільтр 2 – змінюємо yandex.ru/organic на yandex/organic:
Зверніть увагу на те, що ми обираємо в полях А/В та у висновку на кожному з кроків.
В регулярному виразі – ^yandex\.(ru|ua)$ – необхідно прописати всі необхідні доменні зони, наприклад, ^yandex\.(ru|ua|kz|fr)$ і т. д..
Більш докладно про регулярні вираження я розповів тут – https://ppc.world/articles/regulyarnye-vyrazheniya-dlya-ppc-specialista-razbiraemsya-s-osnovami/. А також є інформація ось тут – https://support.google.com/analytics/answer/1034324?hl=ru.
За допомогою аналогічного фільтра вдалося прибрати розбіжності в звітах “Google Реклама – Кампанії” та “Кампанії – Всі кампанії” в джерелах трафіку через використання нестандартних UTM-міток. Це питання вирішували в community Google Ads тут – https://www.ru.advertisercommunity.com/t5/Filtry/S-pomoshchyu-filtra-smenit-utm-metki-source-medium/m-p/392141.
Щоб об’єднати статистику за всіма піддоменами, використовуємо фільтр:
Якщо в ваших звітах по контенту з’являються однакові сторінки, що відрізняються наявністю або відсутністю слеша в кінці, то виправити це можна за допомогою фільтра, що додасть слеш до всіх сторінок в звітах та зводитиме статистику разом:
Поле A -> Извлечь A: ^(/[a-zA-Z0-9/_\-]*[^/])$
Вывод в -> Конструктор: $A1/
Важливий момент – якщо у вас в представленні додано кілька фільтрів, то у цього фільтра повинен бути самий останній порядок.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.