
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Email-маркетинг - найдешевший інструмент із залучення й утримання користувачів. Не втомлюся це повторювати. Про це говорить і статистика.
Рис. 1 - Статистика за 2018 рік (unisender)
За даними eMarketer, 59% американських маркетологів вважають, що кращий канал для підвищення ROI - email.
Не дивно, адже показники розсилок в 4ре рази вище за інші види маркетингу. Це підтверджується рядом досліджень й опитувань, наприклад, від Smart Insights або DMA.
Рис. 2 - Статистика DMA
На першій же сторінці в пошуку можна без проблем купити базу контактів за заданим сегментом. Проблема в тому, що найчастіше такі бази зібрані з відкритих джерел, а значить містять “сміттєві” адреси й спам-пастки. А ще раніше порушують заборону на розсилки без згоди користувача.
При правильно складеній стратегії, email-маркетинг підійде практично будь-якому бізнесу. Винятком можуть стати якісь ливарні заводи, що продають оптом запчастини на радянські запорожці. І то, не факт.
Головна умова – можливість збирати базу клієнтів чи підписників. Про те, як це можна зробити, можна почитати тут.
Конкретизуючи, можна виділити 4ре основні групи, яким підходить email-маркетинг:
1. Блогери та лідери думок. Якщо ви маєте свій сайт чи блог, в котрому ви регулярно викладаєте статті, email-маркетинг вам відмінно підійде. Розсилки допоможуть вам підвищити відвідуваність блогу за рахунок:
2. Інтернет-магазини та маркетплейси. Повідомлення про новинки та акції допоможуть підвищити лояльність, простимулюють зростання повторних покупок та знизять % кинутих кошиків, – ось що вас чекає після впровадження розсилок в бізнес.
3. B2b-компанії. Розсилки – один з головних способів взаємодії з клієнтами, коли ви працюєте з іншими компаніями або представниками бізнесу. Грамотний контент та корисна інформація допоможуть сформувати довіру до вас та ваших послуг й товарів.
4. Сервіси й освітні установи. Для інфобізнесу та сфери послуг теж важливо формувати довіру в потенційних клієнтах, а також повідомляти про акції та новинки. Куди без цього?)
Крім правильного вибору типу листа, є багато нюансів, пов’язаних з його оформленням. Деякі з них я розкривала в попередній статті про ідеальний лист. Але, щоб email-маркетинг був ефективним, крім правильно оформленого листа, потрібно продумати, що й кому ви будете розсилати. Далі – сегментувати базу, зробити впізнаваний шаблон, тестувати, стежити за статистикою, продумувати контент та дизайн.
Транзакційні. Листи, що відправляються при виконанні або невиконанні користувачем певної дії на сайті.
Наприклад, оформлення замовлення, зміна пароля, реєстрація на сайті, закінчення терміну підписки і т. п.. Вони підходять усім.
Рис. 3 – Транзакційні листи
Привітальні. Зазвичай це ланцюжок листів, спрямований на підігрів аудиторії, знайомство її з кампанією та товарами. Якщо грамотно скласти ланцюжок, використовуючи болі та сумніви клієнта, розсилка може підійти всім.
Як працює з вітальними листами видавництво МІФ (всі посилання клікабельні, просто наведіть на текст):
Зазвичай в привітальних ланцюжках зустрічаються листи з промокодом на перше замовлення, листи-знайомства, запрошення в соцмережі, переваги компанії, можливості сервісу і т. п.. Такі ланцюжки конвертять в 2-3 рази краще, ніж проморозсилки.
Рис. 4 – Привітальні ланцюжки
Тематичні. Листи з корисною інформацією, новиною, лайфхаками. Сюди також можна віднести листи з дайджестами та анонси статей. Вони спрямовані на те, щоб показати свою експертність, підвищити впізнаваність, проінформувати, чим ваш продукт відрізняється від інших, викликати довіру.
Такий тип листів можна використовувати всім, кому є, чим поділитися з читачем. В основному це компанії, що пропонують послуги чи сервіси.
Приклади тематичних листів (всі посилання клікабельні):
Рис. 5 – Контентні листи
Ті, що продають. Тут все зрозуміло – це акції, знижки, новинки, анонси курсів та товарів. Розсилки підійдуть інтернет-магазинам і всім, хто щось продає.
У випадку з сервісами та послугами більше підійде формат нативних продажів.
Приклади (всі посилання клікабельні):
Рис. 6 – Контентні листи
Постпродажні. Зазвичай це лист із проханням залишити відгук, або реклама супровідних товарів. А іноді і те, і інше, одразу
Підійде всім, хто щось продав користувачеві.
Рис. 7 – Поспродажні листи
Повернення користувачів. Є 2 категорії таких листів:
Обидва типи листів націлені на те, щоб відновити контакт з користувачем. Тільки в першому випадку це більше впливає на залученість та активність, а в другому – на продажі.
Рис. 8 – Листи повернення користувачів
Рис. 9 – Листи повернення користувачів
Кожен бізнес потребує свого підходу.
Відповідно, різні типи розсилок дають різний ефект. Одні підвищують залученість та довіру користувачів, інші спрямовані на зростання продажів, треті – на інформування. Тому вирішальним фактором при прийнятті рішення чи впроваджувати email-маркетинг у ваш бізнес, повинна стати правильно розроблена стратегія.
Не знаєте, з чого почати? Замовте аудит свого сайту в нас і ми допоможемо розібратися з тим, які інструменти розсилок вам варто впровадити.
Email-маркетинг підходить практично всім. Особливо він актуальний для малого та середнього бізнесу, в яких лояльність та комунікації з клієнтом вкрай важливі. Питання в типах листів, що ви відправляєте, та в правильній стратегії.
Не всім підійдуть листи кинутого кошика чи оформлення замовлення. Але серія вітальних листів та корисних матеріалів зацікавить підписників практично будь-якого сайту.
Якщо ви бажаєте отримати правильну стратегію та впровадити email-маркетинг у свій бізнес, залишайте заявку на консультацію.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.