
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Email - відмінний інструмент для підвищення продажів. Він не вимагає великих фінансових вкладень та досить швидко окупається при грамотному підході. Основна умова для впровадження - "чиста" база контактів.
Раніше я вже розповідала про те, як зібрати якісну базу. Але що робити, коли хочеться привернути ще більше нових користувачів, а звичні інструменти з цим не справляються? Або коли зовсім немає бази, а продавати треба?
Це такий вид розсилок, коли інформація про продукт/подію або компанії в цілому доноситься за допомогою email-розсилки за базою вашого партнеру.
Найкраще обирати таких партнерів за критерієм схожості ЦА.
Візьмемо умовний інфопроект з особистісного росту. Вони мають своїх підписників, що цікавляться саморозвитком та багато читають. Для них буде цікаво й актуально дізнатися про нові книги даного напрямку, і отримати вигідну пропозицію на їх покупку. Тому вони об’єднуються з інтернет-магазином книг і роблять розсилку з добіркою останніх новинок, пропонуючи знижку за промокодом на перше замовлення.
Або туроператор та магазин спорт-товарів, які об’єдналися та зробили розсилки з добіркою спортивних турів та товарів, що в них знадобляться.
Варіантів таких кооперативів безліч. І все обмежується лише польотом фантазії. Головне, не шукати, де побільше база, а шукати, де вона найбільш зацікавлена в вашому продукті.
Щоб не вийшло, як з рекламою BMW в московському метро.
Є кілька правил для спільної email-компанії, що допоможуть зробити її більш успішною:
Рис. 1 – Приклади партнерства
Маркетплейс та взуття:
Рис. 2 – Партнерська розсилка маркетплейса та магазину взуття
Одяг та піцерія:
Рис. 3 – Спільна розсилка магазину одягу та піцерії
Блогер та інтернет-магазин продуктів:
Рис. 4 – Партнерство блогера та інтернет-магазину продуктів
Мовна школа та школа онлайн-професій:
Рис. 5 – Розсилка школи англійської та школи онлайн-професій
Сервіс поштової розсилки та діджитал-агенція – https://go.esputnik.com/BsGOhwyQLxuu.
Книжкове видавництво та курс ЗСЖ – https://cutt.ly/EyD4vDa.
Книжковий магазин та магазин побутової техніки:
Рис. 6 – Співпраця книгарні та магазину побутової техніки
Наші партнерські розсилки:
Рис. 7 – Партнерські розсилки ITForce
Це лише деякі вдалі приклади партнерства. Напевно ви вже отримували такі на пошту та маєте уявлення.
Як ви бачите, партнерські розсилки – суцільний плюс як для партнерів, так і для користувачів. Вони-то теж отримують вигідну пропозицію.
Головне – правильно підібрати партнера та не скотитися до прямої реклами, як можна органічніше вписавши партнерський блок до основної розсилки.
Якщо у вас залишилися питання з організації та впровадженню такого виду розсилок, пишіть нам, допоможемо розібратися з цим напрямком в email-маркетинзі!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.