
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Як бізнеси, так і простих користувачів на старті цікавить швидка розкрутка Інстаграм акаунту, щоб відразу почати заробляти й бути популярними. Насправді швидко розгойдатися не вийде, а купівля підписників обертається злитим бюджетом та розчаруванням.
Нижче розглянемо основні причини, чому так відбувається.
Накрутка в Інстаграм – одне з фундаментальних понять соцмережі, що виконується наступними способами:
Рис. 1 – Приклад різкого приросту підписників
Рис. 2 – Приклад розіграшу
Є також інші методи на кшталт бірж підписок та чатів активності, але розкрутка Інстаграм у такий спосіб дає лише тимчасовий ефект.
В чому проблема?
Люди та боти, які тиснуть на кнопку Підписатися – нерелевантна аудиторія, зацікавлена в негайній вигоді. Їм не цікавий ваш продукт, вони не проявлятимуть активності.
А для покращення ранжування вашої сторінки в соцмережі потрібна постійна взаємодія підписників з вашим контентом.
Зараз у тренді поєднання кольорів, крупний план та єдиний стиль оформлення публікацій. Але не всі цього дотримуються й часто не розуміють, як організувати свій профіль так, щоб на нього було приємно дивитися.
Через це незнання бізнес-початківці використовують застарілі методи оформлення. Наприклад, використання рамок для кожного фото чи великої кількості фільтрів.
Рис. 3 – Приклад негармонічного оформлення стрічки
В чому проблема?
Неякісна графіка, що не поєднується, відштовхує як клієнтів, так і випадкових відвідувачів акаунту. Залучати їх потрібно за допомогою красивої картинки, а ідеї, як оформити стрічку, можете пошукати в нашій статті про тренди візуалу в Інстаграм.
Успішне SMM-просування Інстаграм неможливе без аналізу конкурентів. І якщо SMM-спеціаліст зробить це на професійному рівні й відразу виділить фактори, які можна застосувати до вашої сфери, то компанія-новачок може виконати хоча б поверховий огляд акаунтів успішніших на ринку компаній.
Потрібно розібратися, що відрізняє конкурентів, який візуал та тексти вони використовують, який фідбек клієнтам дають. Це допоможе на основі побаченого розробити власний план розвитку та оформлення стрічки хоча б на перший час.
Рис. 4 – Етикетка має щось схоже, правда?)
Тільки не потрібно копіювати – створіть щось своє з огляду на методи, які заходять до вашої аудиторії. Це може бути атмосферна локація для фотографій, певний стиль акаунту або непересічні підписи до публікацій – способів багато й потрібно знайти свій.
В чому проблема?
Копіювання у відомих брендів у своїй ніші в результаті не дозволить вам виділитися. І асоціюватимуть вашу компанію в результаті не з вами, а з відомим брендом. Цільова аудиторія ніколи не зацікавиться вашим продуктом так, як продуктом відомої компанії.
Якщо ви не він самий, рано чи пізно подумати про найм спеціаліста доведеться. Його знання, досвід й надивленість забезпечать комплексне SMM-просування, тобто ви набагато швидше досягнете потрібних охоплень й коефіцієнта конверсії.
Самонавчання, чим займаються багато власників акаунтів, зазвичай призводить до хаотичних публікацій й майже повної відсутності продажів. Як наслідок, до низького доходу та небажання далі займатися бізнесом. Безкоштовне розкручування Інстаграм вимагає оптимізації процесів та професійного підходу.
В чому проблема?
Більшість курсів та лекцій дають неструктуровані знання, які недосвідчений бізнесмен одразу намагається протестувати на практиці. У результаті вбивається час, за який уже можна було набити кілька тисяч підписників. Знайти в Інтернеті конкретну інформацію про те, що спрацює для вашої сфери, практично неможливо.
Якщо ви все ж таки найняли для просування спеціаліста, то для досягнення результату потрібно співпрацювати разом. Робота має будуватися на взаємній довірі та обговоренні всіх ключових елементів. Задавайте питання, висувайте свої теорії, обговорюйте задуми та плани щодо розвитку акаунту.
Якщо вам не подобається найнятий спеціаліст тому, що гроші платите, а результатів немає. дайте йому час розкрутити ваш акаунт (це не відбувається моментально). Якщо результатів немає за кілька місяців безперервного ведення, подумайте про зміну smm-ника.
В чому проблема?
Якщо власник бізнесу та той, хто займається просуванням, діятимуть окремо, то отримають мінімум віддачі від просування та невдоволення з обох сторін. У результаті співпраця швидко закінчиться навіть із найкращим професіоналом.
Не робіть помилку багатьох сторінок в Instagram – не залишайте масово коментарі під чужими публікаціями, сподіваючись привернути увагу.
Повідомлення типу Цікавий акаунт. Давайте дружити! виглядають безглуздо й не гарантують припливу релевантних підписників. Навіть якщо під постом з’явиться повідомлення з текстом Collab?, то видатних результатів чекати все одно не доведеться.
Рис. 5 – Спам у коментарях з пропозицією щодо співпраці
В чому проблема?
В Інстаграмі за розсилку вище за певну кількість коментарів можна отримати бан на деякий час. Після розблокування соцмережа перевірятиме активність такої сторінки вдвічі ретельніше. Додатково можливе блокування з боку користувачів – багато хто неохоче вступає в контакт з незнайомими акаунтами, а деякі відразу заносять їх в black-list.
Реклама вам не підходить, якщо плануєте проводити розкручування Інстаграм безкоштовно. Але інакше бути на увазі не вийде. Тільки платні оголошення, налаштовані на релевантну аудиторію, дадуть надходження нових лідів й змусять їх пам’ятати про вас.
А ще реклама не подіє, якщо не стежити за сторінкою:
В чому проблема?
Реклама – швидкий спосіб розповісти про себе незнайомим людям, але якщо товар поганої якості та сфотографований не з потрібного ракурсу, залучити покупців буде дуже складно. Тому запускати рекламні кампанії можна й потрібно, але ваш товар повинен відповідати запиту користувача.
Як розкрутити акаунт в Інстаграм без стратегії? – Ніяк. Цим грішать багато бізнесменів, вважаючи, що виїдуть просто на рекламі. Стратегія дозволяє визначити, які кроки робити далі, куди рухатись. Вона змінюється з часом та підлаштовується під цілі просування. При розкручуванні важливі послідовність та чіткий план дій. Якщо ви не розумієте, що робити на даному етапі, то просто не зможете розвиватись далі.
Тому з самого початку потрібно скласти медіаплан, що включає теми постінгу, дати, майданчики, бюджети, формати просування тощо.
Крім планування доведеться постійно аналізувати отримані цифри й вносити коригування в план.
В чому проблема?
Тільки системний підхід дасть бажаний результат. Але без аналізу охоплень, конверсій, трафіку, сегментації аудиторій, ви не розумітимете, що працює краще. А значить зливатимете гроші на менш важливі аудиторії, товари та рекламні формати.
Не плануйте швидко розкрутитися: на старті процес завжди повільний, але ви можете заздалегідь убезпечити себе від поширених помилок та повільно, але впевнено просуватися без ризиків бути забаненим та збанкрутувати.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.