
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Проморозсилки застосовують найчастіше, цей вид розсилок користується найбільною привабливістю для читачів.
Тож продовжуємо розповідати про них і далі.
Проморозсилка – це поштова розсилка листів від різних компаній, в якій вони діляться своїми пропозиціями, акціями та знижками з користувачами.
Сюди ще входять новини, корисний контент, ігри та конкурси. Такі листи розсилаються найчастіше, так як вони допомагають підтримувати зв’язок з вашою аудиторією.
Для емейл-маркетолога це один з основних способів збільшити аудиторію, але для багатьох людей розсилка – це спам, який вони навіть не відкривають.
З власного досвіду скажу, що є 2 причини відсутності інтересу:
Нижче ми розберемося, у чому полягають проморозсилки та як часто чи варто їх писати, щоб ваші клієнти НЕ розбігалися від розсилок, як таргани від включеного світла.
Щоб ваша розсилка приваблювала читачів, дотримуйтеся основних вимог до контенту:
Останній пункт розберемо детальніше. Весь контент проморозсилок можна поділити за такими типами:
Це найбільш зрозумілий та звичний тип контенту. Знижки та акції люблять усі. Вони, як ніякий інший інструмент, сприяють стихійним та імпульсивним придбанням. Але зловживати ними теж не варто, інакше ваші клієнти звикнуть до постійної “халяви”.
Остання тенденція таких листів – таймер закінчення акції, який можна налаштувати за допомогою технології AMP-листів.
Рис. 1 – Banana Republic закликає скористатися знижками до кінця часу акції
Повідомте своїх клієнтів про нововведення та цікаві події, які відбуватимуться на вашому порталі. Це розбавить звичний потік листів зі знижками, щоб користувачі не думали, що їм тільки й хочуть, що “впарити” будь-який товар.
Рис. 2 – Новина про початок літературного конкурсу від біржі контенту Адвего
Рис. 3 – Повідомлення про оновлення дизайну від маркетплейсу Rozetka
Бувають 2х типів:
Рис. 4 – Проморозсилка сайту ITForce
Рис. 5 – Промо з призовом обрати догляд для волосся від магазину Korean Beauty
Це листи, спрямовані на нативну рекламу та підвищення лояльності до бренду, зацікавленості читача в розсилках.
Щоб не вичерпати усі ідеї, додайте різноманітності в розсилку. Клієнтам буде приємна ваша турбота і намагання полегшити життя. У прикладі нижче видно, що інтернет-магазин Букля пропонує своїм клієнтам придбати сертифікат, щоб не морочити собі голову з вибором подарунку.
Рис. 6 – Промо від інтернет-магазину Букля
Мені завжди приємно, коли компанія пам’ятає про мене і піклується. Поздоровлення з професійними та іншими святами, підкріплені теплими словами та подарунками, змушують з теплотою згадувати про сервіс.
Дивіться, як просто це робить ПриватБанк:
Рис. 7 – Вітання від банку з Днем підприємця
Приємно ж!
Дайджест по суті – міні-збірник, в який можна вміщувати усі новинки за тиждень, рекомендації, огляди, діючі знижки, майбутні заходи, акції та т. ін..
Це супер зручний формат для користувача. Йому не потрібно шукати різні листи у купі вхідних, тому що уся інформація, що цікавить вже є зібраною в одному місці. Тільки не розсилайте дайджести занадто часто: робіть добірку як мінімум за тиждень.
Рис. 8 – modnaKasta ділиться хитрощами зі складання зимового гардеробу
Підвищити залученість клієнтів можна за допомогою гри всередині промолиста.
Вставте просту міні-гру, в якій потрібно вгадати тварину або загадку, і зацікавте читачів призом. Можна не говорити, яка саме буде нагорода, так навіть цікавіше.
А можна і взагалі без призу. Головне, щоб підписник зміг відволіктися.
Рис. 9 – Зоомагазин Чотири Лапи пропонує зіграти в невигадливу гру
Розкажіть своїм читачам про нові товари та послуги. Зробіть анонс прийдешньої новинки і запропонуйте оформити попереднє замовлення. Або розкажіть про неї за фактом виходу.
Рис. 10 – Промолист з новинкам від Yakaboo
Добірка з хітами продажів також підвищує попит, так як ви рекламуєте ті продукти, які подобаються вашій ЦА..
Буває й так, що контент в розсилці хороший, а результату все одно немає. Тоді запитайте себе, як часто ви робите проморозсилку? Швидше за все, в папці вхідних у вашого клієнта є листи і від інших компаній. Щодня бачити купу незрозуміло чого в поштовій скриньці дуже дратує.
Для вирішення цієї проблеми є спліт-тест. За його підсумком ви зрозумієте, що люблять ваші клієнти, а що цікавить потенційних. Надсилайте листи з різною періодичністю і стежте за відгуком.
Вважається, що кращі результати дає розсилка 1-2 листів на тиждень, але це скоріше середній показник. Я знаю компанії, які надсилають мені листи щодня, і я з задоволенням їх читаю. А є такі, які не відкриваю ніколи.
Все залежить від контенту і мого особистого інтересу. Тому тільки тестування відповість на питання “Як часто розсилати листи?”.
Якість та кількість розсилки безпосередньо впливає на зацікавленість і показники зростання аудиторії.
Звичайно, ніякий лист не дає 100% гарантії придбання. Особливо, якщо раніше клієнт вже розчарувався в якості вашого товару або сервісу. Все працює в комплексі. Але, при правильно налаштованих процесах роботи з клієнтами, проморозсилки підвищать ваші продажі.
Звертайтеся до підписників на ім’я і використовуйте жарти, порівняння, гайди, ігри, бонуси та подарунки. Знайдіть те, що любить ваш користувач і допоможіть йому отримати це, заохочуйте його і буде вам щастя.
Успіхів!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.