
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Більшість компаній роблять email-розсилки тільки в період якихось свят, вважаючи, що інші інфоприводи або відсутні, або не цікаві для читачів. Тому ви й отримуєте листи від деяких брендів раз на місяць в кращому випадку, а частіше - пару раз на рік. Але насправді приводів поспілкуватися з клієнтом за допомогою розсилок набагато більше, навіть якщо брати до уваги тільки святкові.
Про що ж писати, які є приводи й чому писати взагалі варто, розповімо в цій статті.
Святкові розсилки хороші тим, що викликають емоції у читача. Занурюють його в атмосферу святкової метушні й подарунків. А в такій атмосфері ми усі значно охочіше розлучаємося зі своїми грошима, прагнучи потішити себе та своїх близьких.
Вони поділяються на кілька типів:
Ми підготували велику добірку з листів до найпопулярніших свят.
Крім товарів для школярів популярністю користуються добірки “back to school” в одязі, прикрасах і аксесуарах. А також збірки в жанрі “що потрібно встигнути зробити до кінця літа”. Також добре продаються книги й навчальні курси. У саме свято крім привітань можна запропонувати знижку або запросити на закритий розпродаж.
Рис. 1 – Розсилки на 1 вересня
Рис. 2 – День закоханих
Рис. 3 – Розсилки на Новий Рік
Тому сміливо пропонуйте рецепти пасок з використанням ваших товарів, рекламуйте духовки, форми для випічки, наклейки для яєць. Розповідайте про сервірування святкового столу й великодні традиції. Ну, а іншим нішам можна нагадати, що не кулічами одними, і просто привітати зі святом.
Рис. 4 – Розсилки на Великдень
Рис. 5 – Розсилки 14 жовтня
Рис. 6 – Розсилки до 8 Березня
Рис. 7 – Розсилки до Дня сміху
Рис. 8 – Розсилки на Гелловін
Що об’єднує усі святкові листи:
Свята є в кожному місяці. Причому, можна звертати увагу і на ті, які далеко не у всіх на слуху. Наприклад: День космонавтики або День матері.
Але, якщо і їх вам недостатньо, то можна придумати свої! І хоча спочатку вам це може здатися смішним, багато відомих компаній користуються таким прийомом.
Рис. 9 – День посмішки, Понеділок 13е, День сну, День клієнта
Рис. 10 – День поцілунків, Бабине літо, Всесвітній день паперу, День друзів
Але на вигадуванні інфоприводів головний біль email-фахівця не закінчується. Потрібно також ретельно підготуватися до розсилки:
Більш докладно про те, як правильно підготуватися до святкової розсилки, можна прочитати в цій статті.
Також варто пам’ятати, що потрібно проявляти креативність та підлаштовувати інфоприводи під свою нішу, а не бездумно копіювати інших.
Наприклад, якщо у вас магазин будівельних матеріалів, то не потрібно 8го Березня писати листи з пропозицією подарувати коханим жінкам пару кілограм цементу. Але ви можете обіграти це, сказавши, що кращий подарунок до 8 березня – це ідеальний ремонт у квартирі. А облаштована дача до травневих свят – це взагалі мрія всіх ваших підписників. Тут головне не перекреативити, щоб не вийшло просто безглуздо.
Знайти привід для спілкування з аудиторією можна завжди. А через те, що свята і подарунки люблять всі, то не використовувати їх як інфопривід для розсилки – марнотратство.
Головне, не бездумно тулити знижки з кожного приводу, особливо якщо у вас складна ніша. А обігравати дати у календарі так, щоб це виглядало доречно q креативно. Ну, й, звичайно ж, не забувайте про комплексний підхід та регулярність. І ви побачите, наскільки лояльніше стане аудиторія до вашого бренду.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.