
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
За допомогою сегментування в таблицях статистики Ads ми можемо побачити дані в різних розрізах - за переходами, пристроями, позиціями. Але при досить великому обсязі кампаній та груп оголошень рядки з окремими сегментами роблять таблицю громіздкою та такою, що не має можливості сортування, тобто, аналізувати таку таблицю стає доволі складно.
Для того, щоб не навантажувати наш інтерфейс додатковими зайвими рядками, ми можемо за допомогою своїх стовпців дивитися потрібні параметри з певними сегментами.
За замовчуванням Ads відображає нам загальну статистику за всіма переходами, щоб подивитися дані по якійсь конкретній конверсії, потрібно зробити наступні дії:
Відкриваємо вкладку Кампанії або Групи оголошень, тиснемо – Стовпці -> Змінити стовпці:
У відкритому меню обираємо показник “Ваші стовпці” – + стовпець:
Далі вказуємо назву нашого нового стовпця та за необхідністю якийсь опис. Обираємо показник – Конверсії -> Конверсії:
Відтепер обраний показник потрібно сегментувати за конкретною конверсією. Тиснемо на нього та додаємо – Переходи -> Назва конверсії -> Обираємо потрібну:
Щоб застосувати зміни, натисніть десь збоку поля з сегментами та на кнопку “Зберегти”. Перевіряємо – наш стовпець доданий в таблицю. Тиснемо кнопку “Застосувати”:
Насолоджуємося потрібними даними в нашій таблиці 🙂 Якщо додати всі кроки оформлення замовлення, то можна дивитися статистику у вигляді воронки.
Аналогічно можна сегментувати %, вартість конверсії та інші важливі показники.
Останнім часом це дуже важливий показник, тому що частка мобільного трафіку постійно зростає та нехтувати даними з мобілок та планшетів вже просто неприпустимо. Якщо відсоток мобільного трафіку великий, то варто приділити увагу мобільній версії сайту або розробці програми.
Алгоритм додавання нових стовпців такий самий, як і в попередньому пункті, змінюються тільки показники – в дужках я прописуватиму потрібні сегменти:
Кліки (Пристрій-> Мобільні + Планшетні)/Кліки
Конверсії (Пристрій-> Мобільні + Планшетні)/Конверсії
Дані відображаємо у відсотках.
Дивимось, який % трафіку ми збираємо з перших чотирьох позицій, та у разі, якщо тотального перекосу немає (наприклад, 95%), то можна поглибити аналіз – порівняти вартість і кількість конверсій зверху/знизу та зробити висновки щодо того, котра з позицій нам більш вигідна.
Кліки (Вгорі або на інших позіціях-> Google Пошук: вгорі) / Кліки (Вгорі або на інших позіціях-> Google Пошук: вгорі + інше)
Якщо в Ads є конверсії, що передають значення «Цінність» або Analytics підв’язан з налаштованим e-commerce та імпортом транзакцій, то ми можемо порахувати наш орієнтовний прибуток прямо в Ads, а також оперативно виявити збиткові рекламні кампанії. Для цього нам також потрібно знати маржу або собівартість послуги / товару.
Конверсії (Цінність всіх конв.) * Маржа – Вартість
Конверсії (Цінність всіх конв.) – собівартість – Вартість
Дивимося прибутковість рекламних кампаній в процентному співвідношенні. Якщо ROI> 0, то наша рекламна кампанія працює в плюс.
(Переходи (Цінність всіх конв.) * Маржа – Вартість) / Вартість
(Переходи (Цінність всіх конв.) – собівартість – Вартість) / Вартість
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.