замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
715
1

Зробимо оголошення в контекстній рекламі ще більш актуальними та персоналізованими за допомогою використання модифікаторів оголошень Google Ads та Google Spreadsheets.


1. Функція = Today ()

Today () повертає до комірки сьогоднішню дату.

Ця функція корисна, коли вам потрібно використовувати конкретну дату в тексті оголошення, котру потрібно щодня оновлювати.

Наприклад, ми використовували цю функцію, коли вказували, до якої конкретної дати ми можемо здійснити налаштування рекламної кампанії, замість використання шаблонної фрази “до 5 днів”.

Модификаторы объявлений

Алгоритм налаштування доволі простий:

1. Створюємо табличку в Google Spreadsheets за 2 атрибутами:

Target campaign – прописуємо в ньому назву кампанії, в котрій будемо використовувати підстановку.

5days – призначений для користувача атрибут, в цьому атрибуті пропишемо функцію = Today () + 5, щоб отримати дату, що буде через 5 днів.

Приклад таблички – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rENN7OjAcEPchuTaQ7ogEUTaHvEZjiKjPDW-SJXTKtc/edit?usp=sharing.

Модификаторы объявлений

2. Створюємо порожній .xlsx файл та копіюємо в нього дані з Google Spreadsheets:

Модификаторы объявлений

3. Зберігаємо його за заливаємо до Ads, відкривши Налаштування -> Комерційні дані -> Фіди даних -> Завантажити фид “Дані модифікаторів оголошень” -> Назва 5days.

Модификаторы объявлений

4. Відкриваємо завантажений фід та переходимо у вкладку “Розклади”. Тут необхідно додати новий розклад з джерелом Google Таблиці, обрати таблицю, я котрій ми створювали функцію Today (), відкрити доступ до таблиці в Google та задати частоту оновлення “Кожні 6 годин”.

Модификаторы объявлений

Модификаторы объявлений

5. Зберігаємо та тиснемо кнопку “Оновити”. Перевіряємо оновлення фіда у вкладці “Історія завантажень”.

Важливо!

Через новий інтерфейс не завжди коректно настроюється автоматичне оновлення фіда, тому якщо оновлення не спрацювало в новому інтерфейсі, виконайте попередні 3-5 кроки в старому.

6. Додаємо оголошення модифікатором оголошень {= НазваФіда.Атрибут: Текст за замовчуванням} – в нашому випадку це {= 5days.5days: 5 днів};

Модификаторы объявлений

Profit! 🙂


2. Функція = GOOGLEFINANCE ( “Currency: Валютна пара”)

Ця функція повертає до ячейки курс з Google Фінанси.

Наприклад, за допомогою = GOOGLEFINANCE («Currency: BTCUSD») ми можемо підтягувати в таблицю актуальний курс біткоїна та використовувати його в своїх оголошеннях.

Модификаторы объявлений


3. Функція =IMPORTXML()

Імпорт даних з джерел, що доступні у форматі XML, HTML, CSV, TSV, а також RSS і ATOM XML.

Найпростіший приклад – імпорт даних з API Приват Банку для коригування цін в оголошеннях з урахуванням курсу.

Для того, щоб підтягнути до ячейки картковий курс продажу $, використовуйте функцію в такому вигляді

=SUBSTITUTE(IMPORTXML(“https://api.privatbank.ua/p24api/pubinfo?exchange&coursid=11“;”//exchangerates/row[1]/exchangerate/@sale”);”.”;”,”)

В цьому випадку функція SUBSTITUTE () робить заміну символу “.” на “,” для того, щоб курс можна було використовувати в подальших формулах.

Приклад таблички – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1c10njKmGAgtsdPH2yZvXPc8Jnqr4B7LYZPPXgZAUgQE/edit?usp=sharing.

Список всіх функцій Google Таблиць можна знайти тут – https://support.google.com/docs/table/25273?hl=ru.

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.