
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У статті розглянемо найпопулярніші помилки щодо контекстної реклами.
Часто рекламодавці, котрі не дуже заглибилися в особливості роботи з контекстною рекламою, висувають вимоги, що неефективні чи затратні у часовому вимірі, однак позитивних результатів не приносять.
Мабуть, найпопулярніша фраза рекламодавців з Росії, котру нам доводиться чути. Для деяких тематик це дійсно так, але найчастіше власники сайту лінуються проаналізувати показники метрики за пошуковим системам, з яких здійснюються переходи на їх сайт.
Мінуси ігнорування реклами Adwords:
Щоб зрозуміти, які саме рекламні майданчики вам підійдуть, досліджуйте показники Метрики або Аналітики.
Рис. 1 – Вибір звіту за пошуковими системами
Рис. 2 – Результати звіту «Пошукові системи»
Показники взяті з сайту рекламодавця, що просуває свої послуги у Москві. За графіками можна зрозуміти, що відмова від реклами в Ads була би не самим розумним рішенням. Тому відходьте від стереотипів і аналізуйте свій сайт.
Ми часто стикалися з вимогами рекламодавців, що полягали в написанні 5-10 варіантів унікальних оголошень для кожного ключового слова. Унікальність – це, звичайно, добре. Але цей випадок підходить для продажу техніки, автоматиці та реклами готелів, тому що в цих тематиках ви вказуєте технічні характеристики чи користувацькі зручності. В інших випадках ця вимога не актуальна. До того ж, потрібен значний обсяг трафіку, щоб мати змогу протестувати всі варіанти оголошення та зробити правильні статистичні висновки.
Мінуси ігнорування цього міфу:
Тим, хто відвідує біржі фрілансу в пошуках замовлень, дуже знайома дана теорія. «У нас на сайті 20 товарів, але ви повинні зібрати не менше 5 тисяч ключових слів, інакше, за що ми повинні платити?»
Якщо ваші товари або послуги мають високий попит, тоді семантичне ядро матиме значний розмір. Але подібна постанова задачі явно провальна. Головна мета рекламної кампанії полягає у виконанні тих цілей, що ви для неї поставили. Мета може полягати в підвищенні впізнаваності бренду, збільшення кількості дзвінків, заповнених форм, оформлених покупок, але ніяк не в кількості ключових слів в обліковому записі.
Мінуси ігнорування цього міфу:
Рис. 3 – Статус “Недостатньо запитів”
Тож підіб’ємо підсумок: «Беріть якістю, а не кількістю».
У КМС-кампаній принцип роботи відрізняється від пошукових, але це ніяк не означає, що вони не є ефективними. Залежно від заданих параметрів, КМС-кампанії можуть сприяти просуванню вашого бренду, нагадувати користувачам про те, що вони цікавилися вашими товарами чи рекламувати новий продукт, про який ще мало хто знає.
Можливості, що ви втрачаєте, коли не налаштовуєте КМС-кампанії:
Підсумок
Під час налаштування контекстної реклами КМС-кампанії обов’язково повинні працювати у вашому акаунті. Щонайменш це зв’язка «Пошукова Кампанія + КМС Ремаркетінг = Must Have».
Довгий час вважалося, що при додаванні нових оголошень в акаунт потрібно застосовувати «Рівномірну ротацію» для забезпечення однакового відсотка показів для всіх варіантів оголошень. Це – помилка, оскільки інформація щодо аукціонів щодня оновлюється і система Ads забезпечує показ всіх активних оголошень.
У 2017 році Ads презентував новий вид кампаній в КМС DSK, що мав стати аналогом РСЯ Директ. Через те, що даний тип КМС-кампаній тривалий час перебував на бета-тестуванні, офіційної інформації з приводу нього в довідці не було. Багато рекламодавців при додаванні ключових слів в КМС-кампанію обирали підтип «Аудиторії», коли ж насправді треба було обирати «Контент».
Рис. 4 – Інформація з довідки Ads щодо кампанії DSK”
Ручне управління ставок легко автоматизувати за допомогою скриптів для забезпечення показів оголошень на потрібній для рекламодавця позиції. Але автоматичні стратегії працюють для досягнення обраної мети. Залежно від внутрішніх алгоритмів роботи Ads, система підбирає ставки, що приноситимуть найбільшу кількість кліків, конверсій, та сприятимуть збільшенню виграшів в аукціонах і т. д..
Для оцінки роботи автоматичних стратегій в порівнянні з ручною, здійсніть Експеримент та оцініть результат через 2 тижні після запуску.
Ще одне помилкова думка, в котру вірять недосвідчені фахівці. Ця стратегія ґрунтується на тому, що система демонструє оголошення таким способом, аби отримати якмога більше переходів при заданій ціні за конверсію. Але сплата йде як і раніше за кліки.
Ще одна поширена думка, що «радує» фахівців з контекстної реклами. На показник якості впливають три чинники: очікуване значення CTR, релевантність оголошення та якість цільової сторінки. На ціну кліка впливає рейтинг оголошення, до котрого входить ваша ставка для ключового слова + показник якості.
Підсумок
Структура акаунту налаштовується для зручності роботи з кампаніями та не впливає на вартість кліків.
Порада. Частіше звертайтеся до довідки Ads, щоб точно розуміти, які саме показники важливі для ваших кампаній https://support.google.com/adwords#topic=3119071. Також є суспільство рекламодавців Google Ads, де ви можете подивитися вебінари, почитати корисний контент, а також завдати запитання, що стосуються контекстної реклами, фахівцям Ads https://www.ru.advertisercommunity.com/t5/Google-AdWords/ct-p/Google_AdWords.
Рис. 5 – Спільнота рекламодавців Google Ads
Працюйте з контекстною рекламою правильним чином!
У наступній статті ми надамо кейс з налаштування контекстної реклами на послуги.
Підпишіться, щоб не пропустити!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.